1. |
re: Ajtonyitas taviranyitoval (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
2. |
re: Automata, mar megint... :-) (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
3. |
re: 3.0 cdti (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
4. |
re: 3.0 cdti (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
|
+ - | re: Ajtonyitas taviranyitoval (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Koszi a valaszt.
Meg korbejarom ezt a dolgot. Azt is, hogy valoban
megkonnyiti-e az auto ellopasat (tudjuk: csak azt nem viszik
el, amelyiket nem akarjak).
Minden jot.
-SaBe-
En XM-ben csereltem le az infras taviranyitoval mukodo kp
zar vezerlest
radiosra. A vevo- es vezerlo egysyeg a ket taviranyitoval
(Enf...cer) 12
kFt-ba fajt. Mivel radios, akarhova teheted, nem nagy ugy
beszerelni. Minden
ujabb tipusu kp zar legalabbis elo van keszitve
tavvezerlesre. 35 penzt egy
kicsit sokallok.
A garancia kerdeshez sajnos nem tudok hozzaszolni, nekem meg
soha nem volt
garancialis autom, pedig volt mar egy par :-)
Szeretettel: Péter
|
+ - | re: Automata, mar megint... :-) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
>> A dinamikus autozast lehetetlenne teszi, mert a
>> dizel+autmata+turbo trio jo egy masodperces kesest okoz.
>
>Mar ez sem kotelezo manapsag. A DSG valto sportfokozatban
>pont ezt kuszoboli ki. Nalam pl. nem engedi 1700 ala esni a
>fordulatot es pont a turbo kuszoben all.
Antal Attila DSG valtojat nagyon irigylem, majd a kovetkezo talin szivesen
ki is probalnam... :-)
De azert ismerjuk el, ezzel per pillanat az automata valtos autok
0,0000001%-a van felszerelve.
Ha jol tudom, a klasszikus amerikai valtok meg most is szlippelnek minden
fokozatban (van ugye erotartalek).
djtiszy
PS:
Mellesleg a DSG-t meg a robotizalt manualvaltot nem is sorolnam az automatak
koze - noha szerintem is ezeke a jovo.
|
+ - | re: 3.0 cdti (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
BOnzsur,
Peter Vectraja:
>A jovo heten vszinuleg boldog tulajdonosa leszek egy Vectra C Caravannnak a
>fen
>t jelzett motorral. Van-e valakinek barmilyen konkret tapasztalata az Opel
>cdti
>vagy a Fiat multijet dieseljeivel? Szubjektiv velemenyem szerint nagyon
megy,
>pedig egy 2.0 benzinesbol ulok at.
nagyon szep motor :-) Annyit kell tudni rola, hogy nagyon megy...
A Fiat Multijethez semmi koze (vagy csak en kotottem ossze a mondatban?). Ez
ugyanis egy Isuzu V6-os blokk, 2000-es fejlesztes. Az Isuzu egy japan es
amerikai piacra keszult terepjarojaba kerult, asszem az Axiomba.
djtiszy
|
+ - | re: 3.0 cdti (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
na, egy kicsit szetneztem.
Nem talaltam meg, hogy melyik modellben talalhato a gep, de nem az
Ascenderben. Pedig valahol olvastam rola tesztet ugy, hogy nem eur modell
volt...
Itt viszont erdekes dolgokat latni:
http://www.isuzu.co.jp/world/product/automotive/index.html
En a Civicet nem tudtam, hogy toluk vettek. Asszem a 2.2 CdTi sajat (nagyon
vertek is ra a nyalukat), de ezexerint az 1.7-es vasarolt.
djtiszy
|
|