Ha mar a festett izzonal tartunk, en meg olyan izzot keresek ami
21W-os de a buraja nem nagyobb mint az 5W-e ?
A LED-es "egok" mekkorak ?
Mas.
A kocsim egy 2 literes volvo s70 automata, viszont a valtasok neha az
idegeimre mennek.
Peldaul kover gazra visszavalt ahogy kell, viszont ha elotte
felkoveret nyomok neki es nem valt vissza akkor egy tovig taposott
pedaltol sem valt (pl. kozben jovok ra, hogy nagyobb gaz kene hogy ne
tartsam fel a mogottem jovot), meg akkor sem ha a kickdown kapcsolot
is a motorblokba tapostam, es a fordulat is 3000 alatt van.
Szoval a kerdesem az lenne, hogy a valtas szoftveresen van-e megoldva,
es ha igen lehet-e azt upgradeolni.
Esetleg szeretnek egy felulbiralo gombot beszerelni, hogy gombnyomasra
valtson le felteve hogy nem porog 4000-nel jobban a motor.
Ez vajon megoldhato ?
Es az hogy a muszerfalon lassam hogy pont melyik fokozatban vagyok ?
Volvohoz nem akarok ilyesmivel fordulni, mert a szakszervizzel ki van
a logom.
A legutobbi az volt hogy a kormanyoszlop utasterben levo vegenel levo
nyikorgo gumigyuru csereje helyett a fel kormanymuvet akartak
kicserelni 900 font + munkadij fejeben.
Otletek ?
Meg mindig valto.
Ha eppenhogy gurulo autonal a valtot P allasba nyomom, akkor rongalok
valamit azonkivul hogy lefejelem a kormanyt ?
Mar nehanyszor rajtakaptam magam, hogy ezt teszem, ha sietek (azaz P
mielott meg teljesen allna a kocsi).
ABS: Egy nem ABS-es kocsiba mennyire bonyolult ABS-t epiteni (most
nem a volvorol beszelek)?
A'kos
|