1. |
Olaj hajjajj (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
2. |
Frsz (mind) |
40 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: KRESZ, jobbkezes utcak, duda (#1269) (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: szabalyok, vectra muszerfal (#1270) (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
5. |
hozzaszolas- trabi 4 utemu combi kerestetik (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Olaj hajjajj (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
pJ idezett egy cikket:
>>>
10W40-es olajat, sot, nemelyik ezen olajtípus hasznalata
eseteben a garancia megszuntetesevel fenyeget. Epp ezert a
kesobbi tablazatban sem terunk ki erre. A 20W50-esnel ugyan
egyezo a viszkozitas intervalluma, de mivel nehezebb a
kiindulasi alapolaj, kevesebb
Asszem sokaknak meg mindig nem vilagos, hogy mi a kulonbseg
viszkozitas es teljesitmenyszint kozott. A gyartok
teljesitmenyszintet irnak elo (mondjuk, hogy ez reszben
osszefugg az asvanyiassag-szintetikussaggal is), nem pedig
viszkozitast.
Mostmar ugye minden olaj MULTIGRADE, vagyis tobbfokozatu.
Tipikusan a 0W40 olaj az, ami kurv@ felesleges kis
hazankban, tekintve, hogy a -30 fokos tartos hideg sosem
fordul elo. A hazai klimatikus viszonyokat siman hozza a
10W-s olaj.
Olasz-gorog-spanyolhonban jelentos a 20W50-es olaj eladas
is, fokent az oregebb autokba, a magasabb homerseklet
miatt. Ugyanez vonatkozik Afrikara is, bar az ottani
eladasokrol nincs hirem.
Modern, 16V-s autokba az API SJ/FC (ACEA szerint B3-C3)
teljesitmenyszint tokeletesen elegendo. Ezt a leggyakrabban
a markas 10W40-es resz-szintetikus olajak is hozzak.
Dehat itt is el a marketing, es a piac itt is a buta, vagy
meggyozheto vasarlokbol el. Hajra!
deejaytiszy
|
+ - | Frsz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Peter irta:
Kossz szepen a valaszokat.
....
Aha, szoval mar a G stb sorokban sem bizhat az ember. En
nem vennem at, vegulis 99%ban ma meg korhoz kapcsolodik a
rendszer es akkor ez is erteket befolyasolo tenyezo.
Igazabol nem utasithatsz vissza egy rendszamot. Persze
ujrarendszamozni siman lehet az autot, 4+4 kFt-ert. Mondjuk
en sem ultem volna bele egy
GOJ-... vagy
CON-... (fr.: pics@) vagy
CUL-... (fr.: segg) vagy
ASS- (an.: segg) rendszamos autoba.
A BUZ- FOS- es tarsai termeszetesen azert kimaradtak.
Mennyivel jobb a holland rendszer, ahol KIHAGYTAK minden
maganhangzot, igy nincs felre-olvashatosag.
>>A rendszamtabla a sajatod. Leszedheted es atrakhatod a
>>kovetkezo kocsidra. Persze ujra vizsgazik a kocsi.
IMO a frsz a belugyminiszterium tulajdona. Minthogy a
bankkartyadnak sem vagy tulajdonosa.
deejaytiszy
udv, deejaytiszy
|
+ - | Re: KRESZ, jobbkezes utcak, duda (#1269) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> re. Tudniillik nagyon sok helyen az utcak elejen _nincs_
> kint a fizetoparkolo tabla, olyan KRESZ szabaly, paragrafus
> pediglen _nincs_, hogy Magyarorszagon, Budapesten, a csatolt
> mellekletben feltuntetett helyeken a parkolas fizetos. (Es
Olyan nincs. Olyan viszont van, hogy a Korlatozott Varakozasi Ovezet, vagy
hogyhijjak tablat nem minden sarkon, csak az ovezet elejen kell kitenni,
es amig a vegevel nem talalkozol, addig ervenyben van.
Ed
Szemelyes valaszt a fenti cimre kuldj, ne oda, ahonnan ezt irtam.
I don't want ANY spam! [...] I don't like spam! [Monty Python]
|
+ - | Re: szabalyok, vectra muszerfal (#1270) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> En csak Kadett meg Astra muszerfalt szedtem szet, de a a titok az az, hogy
> megveszed a szervizkonyvet, mert amibe kerul, az boven bejon az
> elvesztegetett idon. Ugyanis teljesen irrealis dolgokat kell csinalni,
Ha a szervizkonyben szerepel, amit keresel. Mert peldaul a D-Kadetteban az
ilyen informaciok nincsenek benne.
Ed
|
+ - | hozzaszolas- trabi 4 utemu combi kerestetik (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves mindenki!
4 utemu trabi 1.1 combi kerestetik elfogadhatoo aaron, tudom hogy
utaaljaatok a
Trabantokat, mert eletveszeelyes, dehat van akinek ennyire telik és ez is
neemet maarka.
Udv. Zita
|
|