1. |
re: Gazauto felidos osszegzes (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
2. |
re: re: benzinsporolas (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
3. |
Omega csomagtartó nyitás (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
4. |
re[x+y]: benzinsporolas (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
5. |
Valasz: re: re: benzinsporolas *** HIX AUTO *** #2660 (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
|
+ - | re: Gazauto felidos osszegzes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
meg van ugyan nemi elmaradasom, de reagalok Bazsi levelere:
>>>
Elso jelentos problema oeldaul,
hogy a Renault szervizek nem fogadnak gazos autokat (gyarilag gaz-benzin
uzemu Megane-t lehet vasarolni pl. Franciaorszagban, s azt Magyarorszagon
egyszeruen nem lehet garancialisan szervizeltetni!).
De lehet, viszotn igaz, hogy igen keves szerviz fogadja (Triznyak biztos
jobban tudja, mi a pontos eloiras: NO akna, elszivo, plusz engedelyek, stb.
Ez a minimalis autoparkot tekintve nehezen terul meg. Ha gyorsan megterulne,
mar reg lenne mindenhol...)
>>>
Igy viszont ugrik a lifetime assistance, meg erzesem szerint az auto
szervizkonyves" statusza is (bar ha rendszeresen sikerul szervizeltetnem es
ezt pecsettel is igazolja egy muhely, a gyari eloirasok szerint cserelgetem
a kopo alkatreszeket, stb, akkor az auto miert nem tekintheto
"szervizkonyvesnek"?)
Bizonyos korlatok kozott szervizkonyves marad. Ez egy hosszu tortenet... :-)
Az Assistance tenyleg ugrana.
tiszy
|
+ - | re: re: benzinsporolas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
sex69:
>>>
irj be ilyesmiket a keresobe: Helium, Arpi, Wartburg.
iiiiiiiiiiiiii...... :-)
hihetetlen, nekem ettol a 3 szotol grimaszba randul az arcom... :-)
tiszy
|
+ - | Omega csomagtartó nyitás (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Van egy omega C-m, pár hónapja vettem, nagyon meg vagyok elégedve vele,
egy dolog viszont nem nagyon tetszik. A csomagtartót csak akkor tudom
kinyitni, ha leállítom a motort és kiveszem a kulcsot. Mechanikus
nyitója nincs (vagy nem találtam meg), a műszerfalon van egy gomb,
ami nyitja, illetve a kulcsokon is van egy-egy, de mindegyik csak akkor
működik, ha a gyújtásból ki van húzva a kulcs. Mit lehet csinálni, hogy
a motor leállítása nélkül is ki tudjam nyitni a csomagtartót?
Levente
|
+ - | re[x+y]: benzinsporolas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
>> Ez igy ebben a formaban nem teljes. Az elso szerias K-jetronic telleg
>> nem tudta a tolouzemi kikapcsolast, de kb. '83-84-tol.......
> Ezert volt a mondatban (kiemelve) az _alap_ szo. :-)
Ja, azt hittem, azt a KE-Jet-tel ellentetbe allitva ertetted.
--
udv,
IVICZ Laszlo
az igazi cimem: LLAT .kukac. AUDIKLUB .pont. HU
|
+ - | Valasz: re: re: benzinsporolas *** HIX AUTO *** #2660 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : Triznyak
> Temakor: re: re: benzinsporolas ( 39 sor )
> Idopont: Fri Sep 23 23:13:16 CEST 2005 AUTO #2660
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
> > Ez igy ebben a formaban nem pontos. Ha jol emlekszem, akkor mar a
> > legegszerubb befecskendezo rendszerek (pl. K-Jetronic) is ugy
> > mukodtek, hogy a ho"ntartas erdekeben tolouzemben is kapnak
> > valamennyi uzemanyagot.
> Igazad van az _alap_ K-Jetronik valoban befecskendezett, de ennek nincs
> koze a hontartashoz, egyszeruen nem tudta a tolouzemi kikapcsolast. A
> KE-Jetronik mar igen, es motorfeken _teljesen_ elzarja az uzemanyag
> befecskendezeset.
Biztos? Volt anno egy primitiv Bosch-os demo anyagom, itt az auton is
kuldozgettem mindenkinek anno a HIX Auto indulasa tajan (de lehet, hogy
meg korabban, a TIPP-en), aki kerte (nincs meg valakinek? :-), abban is
volt egy ilyen kitetel es mashol is ezt olvastam.
> > a cel csak az eges fenntartasa es igy a kihules megakadalyozasa
> > hosszabb motorfekes uzemben.
> Eletszeruen mekkora lehet az a "hosszabb motorfekezes" ami kihuti a
> motort? Mentem mar 20km-t folyamatosan motorfekkel, de nem hult le a
> motor, es 100%, hogy az enyem teljesen elzarja az uzemanyagot.
Nekem volt, amikor a 4T Waresszel jartam sielni (az is elzarja).
Elofordult olyan, hogy a hegyteton be kellett melegiteni az autot, mert
szakadt a ho es le kellett olvasztani az ablakokat (ill. megelozni a
visszafagyast az x csuromvizes ember kiparolgasabol), es bizony ilyenkor
tipikus volt, hogy 1.500-2.000 m ereszkedes utan a motor az uzemi
homerseklet ala hult vissza. Ez nagyon megmaradt bennem, mert kifejezetten
kellemetlen, amikor az ember beul atazva egy meleget fujo autoba, majd
20-30 perc mulva azt veszi eszre, hogy az a meleg mar hideg. Volt egy
hely, ahova viszonylag sokat jartunk sielni (Weinebene), muszaj volt
szinte vegig motorfekezni lefele, mert a szeriaautok fekrendszere nem
igazan erre van meretezve, es itt nem csak a Wartburgrol beszelek, ami
nagyon nem birta fekkel, hanem komolyabb, 4 tarcsas autokrol is.
udv: Akos
|
|