1. |
IPx hlp kene (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: DELPHI: Szoveg JOBB-ra igazitasa az Edit-be? (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
3. |
Java forditas (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
4. |
Win32 resource kerdes (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: Delphis Lama - The Return! :) (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
6. |
OpenGL es GLUT (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
|
+ - | IPx hlp kene (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
HI!
MOstanaban kezdtem el foglalkozni az IPX-el.Itt a sulib a NOvell 4.11-
es rendszer van.Nagyon keveset tudok errol, de nagyjabol ertem.
Igazabol nagy a zur a fejemben mert eddig ket unitot(pascalos) is
lattam de egyik sem magyarazza mire valok a rutinjai, ezenkivul mi a
menete egy ilyen uzenet valtasnak es persze a legfontosabb egy jo unit
meg egy egy pelda progi,lehetoleg Pascal nyelven, igaz tudok C-ul is
de meg csak kezdetlegesen.Szoval legszi segitsetek.
Vegso celom egy olyan memrezidens progit irni amelyet lefuttatva egy
munkaallomason egy masik geprol tudok parancscsomagat kuldeni
amelyekre az eloreprogramozott rutinokat hivja, csak epp nem tudom
hogyan mert ha jol tudom akkor megszakitasi rutinbol nem lehet ujabb
rutint hivni.
A segitseget MAGANBA legyszi!!!!!!!
|
+ - | Re: DELPHI: Szoveg JOBB-ra igazitasa az Edit-be? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello kodolok!
A CODER 0942-ban irta Kalmar Csaba:
>Erdekelne, hogy hogyan lehetne megoldani, hogy az Edit -be is lehessen
>jobbra is igazitani a szoveget. Szamok kiirasanal / beolvasasanal ez
>nem jonne rosszul, mert ugy csak jobban nez ki.
En ugy oldottam meg hogy megadtam a beviheto szoveg max hosszat,
majd az edit mezo ehagyasakor beolvastam a stringet es kiegeszitettem
az elejet annyi space-val ammennyi szukseges a max hosszhoz es
aztan visszairtam az Editbe. Ennek csak az a hatranya, hogy amikor
beirod akkor balra van igazulva, ha elhagyod az Editet akkor viszont
mar jobbra igazitja.
>Valamint az is erdekelne, hogy hogyan lehetne megoldani
>legegyszerubben, hogy csak valodi szamot fogadjon el. (az be tudom
>allitani hogy csak szamokat es tizedes pontot fogadjon el, de igy pl.
>ket tizedes pontos is beirhatok egymas utan es az mar megint problema)
Pl. sztringkent olvasod be az adatot, majd a Val-lal megprobalod konvrtalni
szamma, ha nem sikerul ujra bekered az adatot.
En meg kezdo vagyok, a profik remelem majd mondanak jobb otletet, mert
engem is erdekel.
Thomas
|
+ - | Java forditas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Keresek egy vallalkozo szellemu embert, aki kis modositassal
leforditana nekem egy Java forraskodot. Arrol van szo, hogy egy
jelszavas belepteto appletet kene atmeretezni (kisebbre, hogy
egy keskeny, kb. 150 pixeles frame-be beleferjen.
Remelem tudtok segiteni.
Udv.
Attila
PS.: a valaszt maganban kerem.
|
+ - | Win32 resource kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi coderek!
Szeretnek olyan Windows programot irni, amiben az EXE fajlban helyeznek el
mas fajlokat (WAV, MID) resource-kent. (Ez BP7 alatt nem volt problema).
Szoba johetne a MingW32 (windres+gcc+cpp), vagy az LCC, de egyikkel sem
sikerult. Ez utobbi egyszeruen kihagyja az altalam definialt tipusokat,
sajat magam nem tudok ujat letrehozni. A kerdes: hogy lehet ezt megoldani?
Koszi elore is!
Andras
(Gyorsasag miatt legyszi egy CC-t a is)
|
+ - | Re: Delphis Lama - The Return! :) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
> Hogyan tudok egy kepet ugy rarakni a form-ra, hogy atlatszo legyen az
> ures resz???
Gondolom tImage-kent teszed ra. Ennek van egy olyan tulajdonsaga, hogy
Transparent: boolean. Alapbol a bal also sarok szinet veszi az atlatszosag
szinenek, de ez is allithato:
tImage.Picture.Bitmap.TransparentColor:=...
Sot!!! Ird be ezt a Form OnCreate esemenyebe:
Brush.Style:=bsClear;
es lass csodat! :)
guci
|
+ - | OpenGL es GLUT (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi Coders!
OpenGL peldaprogs ferdites kozben talaltam nehany nem letezo fgv-t a
GLU32.DLL es GLUT32.DLL-ben. Ami megvolt az egyikben hianyzott a masikban,
nemi specifikacios elteressel (pl. fontkezeles, menukezeles, stb).
Utanneztem a GLUT-nak:
http://www.xmission.com/~nate/glut.html
The OpenGL Utility Toolkit (GLUT), originally written by Mark Kilgard,
ported to Win32 (Windows NT & Windows 95) by Nate Robins.
Ezen van a GLUT 3.0 (3.7.2)
-- specifikacio
-- leferditett GLUT32.DLL (104KB)
-- GLUT forraskodja (3952KB)
+ nehany linkkel odebb peldaproggs, + SGI eredeti.
Igy mar talan hasznalhato is :)))
udv.: XiX/PsychoMix
|
|