1. |
Bocs (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
2. |
re: FW: re: FW: kiegyensuly, ducatonemallmeg (mind) |
48 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Original M (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
4. |
Ferfitol v Notol (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
5. |
berlingo villamossag (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
6. |
TD tuning :) es kek H3-as (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Bocs (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bocsánatotokért esedezem a sok kacsacsor, szinkavalkád és alapból kusza
leveleim miatt!!!!!
Most elégge szégyenlem magam!!!!!!!!
Ufff : Ákos
|
+ - | re: FW: re: FW: kiegyensuly, ducatonemallmeg (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> Ha a turbón (szivocsonkon) keresztül annyi motorolajat tud
> kapni, akkor már "kicsit" nagyobb lenne a baj. De ha szivna is
> annyi motorolajat (nagyon-nagyon szar turbó), akkor se
> hiszem, hogy el tudna igy robbanni, de ha mégis, le ne állitsa
> valahogy, vigye el szabadalmaztatni, mert megalkotott egy
> adagóló, common rail szivattyú, pumpe duse nélkül (tehát ugy
> muködik mint a benzinesek) muködö dieselmotort:).Ákos
---------
Hello Akos!
Azt kell mondanom, hogy ebbe kar volt beleszolnod, mert
Fogash-nak bizony igaza van! A TADE dizeleknek ez jellegzetes
hibaja, minden szabadalom nelkul is tudja barmelyik.( a regebbi
Mercedes dieselek turbo nelkul is tudtak) Meg csak olyan nagyon
"szarnak" sem kell lennie a turbonak, elegendo ha a szivo oldali
tengelytomitese tonkre megy. Nem kell aggodni a leallitas miatt
sem, mert nem lehet ilyenkor leallitani a motort!! A motor
azzonnal felporog akar 8000-10000-es percenkenti fordulatra, es
szetszakad!!!!!!! ( Ha eleg gyors a vezeto /agyilag is/ akkor
esetleg sebessegbe rakva sikerulhet lefullasztani, bar a
tapasztalok szerint inkabb leeg a kuplung)
---
> Ezekszerint létezik olzan (KF) felni, ami nem csak a két
> peremén névleges méretu? Hogy marad rajta a gumi? Miért is nem
> nyúlik?
-------
Ezek szerint nem erted mirol van szo!
Nem a pereme hianyzik az ilyen felninek, hanem a kozepen levo
melyedes,ismertebb neven a holker. Azert nem nyulik a gumi, mert
a perembe acelhuzal karikak vannak beepitve, a nyulas
megakadalyozasara. Ha nyulna akkor nem maradna a felnin, az meg
karos lehet az egeszsegre.
---
> nagy nyomással rátalálsz a csak drótkefézés után poros,
> koszos felnire rossz minoségu ragasztóval ragasztott súlyra,
> nagy valószinuséggel le fogja tepni a viz.
------
Bizony ez igaz! Ugyanugy letepi mint a higitoval zsirtalanitott,
jominosegu ragasztoval ragasztott sulyt.
Dehat aldozatok nelkul nincs gyozelem!!
Udv, Triznyak
|
+ - | Re: Original M (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> Fel tudna valaki világositani arrol, hogy a lucas adagolókon (TD)
> melyik csavar mit és hogy állit ? Foleg az érdekelne, hogy a gyári
> nyomás növelésével hozzá kell-e nyulni az adagolóhoz, kell-e adni
> neki plussz anyagot, vagy a nagyobb nyomás hatására o végzi a dolgát?
>
-------
Ha a befecskendezesi nyomas novelesere gondoltal, azt a porlasztocsucsok
nyitasi nyomasa hatarozza meg. Az adagoloban ez nem szabalyozhato.
Teljesitmeny novekedest nem fogsz erzekelni, viszont kemeny, kopogos
lesz a motor jarasa. ( az adagolo elettartama drasztikusan lecsokken!)
Tobblet "agyagot" a mennyiseg szabalyozo csavarral lehet adni, de csak
szuk hatarok kozott. Nagyobb valtoztatast a magasnyomasu szivattyu
cserejevel lehet produkalni. ( nagyobb atmeroju adagoloelem) A masik
csavar az alapjarat beallitasat szolgalja.
---
> Léteznek praktikák régi, (nem DI) Tdieselmotor érezheto
> teljesitménynövelésére?
-------
Ha a fogyasztas, a fustoles, es az elettartam nem szempont, akkor igen.
Udv, Triznyak
|
+ - | Ferfitol v Notol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
Ez a vita kezd a teljes elfogultsag fenyeben csillogni!
Mind ket nemnek vannak "jeles" kepviseloi, az atlagosan vezeto no, vagy
ferfi pedig senkinek sem tunik fel. Ki jegyzi azt meg ha egy no
hipp-hopp leparkol? A kuplung es felni gyilkolasban sem latok igazan
kulonbseget. Volt ferfi kuncsaftunk aki 10000-12000 Km alatt ugy tonkre
tette a kuplungjait hogy minden alkalommal a lendkereket is cserelni
kellett.
Persze ez extrem eset, de sokszor van olyan ferfi ugyfelunk aki mire
kitolat a muhelybol elhasznal annyi kuplungot amivel mas elmegy
5000km-t. A csampas felnik sem csak a noi autokra jellemzoek Viszont
nyagyon ritkan latok not piroson atmenni, lampanal allo sor mellett
elore menni, masodiknak parkolni, stb. Kezbol telefonalni viszont nagyon
szeretnek. Tapasztalataim szerint a kocsi belsejere a tobbseguk igenytelen.
Udv, Triznyak
Ui: A tegnapi kodben osszesen harom kodzarofenyt hasznalo kocsival
talalkoztam.
Pedig soknak gyari felszereltsege ez. Ugy latszik a tobbseg csak jo
latasi viszonyok kozott szereti hasznalni az Ot koveto elvakitasara.
|
+ - | berlingo villamossag (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy citroen berlingónak az elektromos kapcsolási rajzát hol
lehetne megszerezni?
Köszönettel:
|
+ - | TD tuning :) es kek H3-as (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Akos:
> Léteznek praktikák régi, (nem DI) Tdieselmotor érezheto
> teljesitménynövelésére?
En, mint nem muszakis (aztan ugyis jonnek / jottek a szakik)
* turbo nyomas emeles
* EGe'R szelep lekotese (ez mukodik nalam is, a zoldkartyat is megkaptam
vele)
SzaboZE-nek a kekes H3-as temahoz:
A Philipsnek voltak regebben a Blue Vision izzoi H1, H4 es talan H7
szeriaban. Talan van H3-hoz is. Azoknak volt ilyen szintartomanya.
djtiszy
|
|