1. |
Renault 5 vasarlas (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
2. |
Motorok (mind) |
40 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Karburator (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: forgalomba vissza (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
5. |
Punto a szupermarketbol (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: CASCO (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Renault 5 vasarlas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Egy baratosnem (es raadasul elegge szoke! :)) szeretne venni egy R5-ost
(meg nincs konkret aldozat, csak a tipus tetszik neki). Tudnatok par
tanacsot, figyelni valo reszletet mondani, hogy mire figyeljen /
figyeljunk vasarlaskor?
koszi,
petya
____________________________________________________________________
Gra'tzer Pe'ter (23)-375-000 ICQ 14863157
|
+ - | Motorok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 02:31 AM 5/26/2001 +0000, you wrote:
>En igenis elvarom egy mai motortol, hogy 200.000 km-ig ne kelljen
>hozzanyulni a szuksegszeru csereket (gyertya stb.) kiveve. Nekem ez IS
>fontos. Ebbol az 1.2/82 LE motorbol ezt nem nezem ki (ennek ellenere lehet,
>hogy tudja).
Miert ? egy 1.2-es motort foleg kisautokba tesznek, oda eleg az 1200 ccm.
az meg miert baj ha elozni is lehet egy ilyen kiasautoval ? Es miert nem
nezed ki a motorjabol ?
A hondanal is az 1.6 160 lovas motort ugy kekl nezni hogy van egy 120 lovas
1.6os motorom amivel szukseg eseten lehet ugy menni mint egy 160 lovassal,
de igazabol 120 lo koruli feelinget nyujt, nem egyrol hallottam aminek a
motorja hiba nelkul teljesitette a 250e kmes tavot, de olyat nem hallottma
akinek megadta volna magat ez a motor (persze ez szubjektiv) akkor most mit
nem nezel ki belole ?
a 16V motor ellenozokon is csak mosolyogni tudok, neztem anno adatokat, a
16V ennyiben kulombozott a 8Vtol sok parameterlista szerint hogy nagyobb
fordulaton a 16V jobb feltoltest kap mint a 8V es tovabb huz.. A 8Vnek SOHA
nem volt jobb nyomateka, csak azert gyengebb mert hamarabb eri el a max
teljesitmenyt. Hogy nyomatekosabb alacsony fordulaton ? ezt par tablazatot
nezve nem igy vettem ki, sot vezettem is ilyeneket, egyik pelda a fiat
tempra ill croma 2.0ie, amiben 8v motor van, es anica thema 2.0 16V-t it a
motor meg kinezetre is egyezett csak a szelepek szamaban nem, es a lancia
pont ugyanugy huzott, kiveve hogy a felsobb tartomanyban erosebb volt.. a
max nyomatekot is feljebb adta le, de a max nyoamtek nagyobb volt mint a 8V
eseteben. Alul sehol se volt gyengebb mitn a 8V ha ugy hasznaltam hogy a 8V
pont optimalisan huzzon akkor a 16V is ugy huzott, azzal a kulombseggel
hogy meg sok sok erotartalek allt a rendelkezesemre. Nem tudom elkepzelni
hogy ez miert baj...
Egy biztos, ccm-t csak ccmel lehet potolni vagy feltoltovel, az 1200-as
motor csak 1200-as marad, igy konyu kisautokba ajanlott.
De ha valaki ilyen alapon a 8V motor mellett dont a 16V helyett az assszem
meg is erdemli.
Persze lehet hogy nincs igazam, de van itt komolyan hozzaerto ember o majd
kiigazit.... :)))
Ant
|
+ - | Re: Karburator (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia!
Ha a motorfelujitassal egyben uj benzinvezeteket is kapott, akkor
arra gyanakodnek, hogy az nem megfelelo anyagu es oldja
a benzin!
Haverral megtortent eset Opel Kadett kocsival. Udv, Bela
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: pecz1.mfa.kfki.hu)
|
+ - | Re: forgalomba vissza (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Nem vagyok benne biztos, de ugy tudom, hogy a forgalombol kivont autok
kozul csak azokat lehet visszaallitani a forgalomba, amelyek
teljesitik a ma ervenyes, uj tipusokra megallapitott emisszios es
egyeb kovetelmenyeket (vagy veteran). Ezert nem lehet pl.
visszahelyezni forgalomba egy Trabantot. Ha tevedtem, akkor biztos van
valaki, akinek jobb informacioi vannak.
Udv!
--
HAÁSZ Attila --- mailto:
|
+ - | Punto a szupermarketbol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
A nemet EDEKA aruhazlanc 400 egysegeben kaphato akciosan az alabbi
csomag:
Fiat Punto + Pentium3-as szamitogep. 23000 DEM-ert. Az importornek
egyenlore habzik a szaja.
(Forras: autodeclics.com)
PS.:
csak tudnam, hogy pakoljak be a bevasarlokocsiba? Vagy attol a polctol
kezdve a Puntot toljak a penztarhoz, benne a drotkocsival?
PPS.:
ajanlom egyebkent mindenkinek a fenti weboldalt. Most kapasbol nem
emlexem, hogy van-e angol verzioja, de mindenesetre lehet gyakorolni a
francia nyelvet.
Segitsegkeppen:
arbre 'a cames = butykostengely
soufflet de cardan = feltengely-gumiharang.
Remelem, tudtam segiteni. :-D
deejaytiszy
|
+ - | Re: CASCO (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
> >Megkerdeztem a CASCO-t:
> >Providencia Fabia: 7118, Clio: 11038
> >Hungaria Fabia: 9984, Clio: 8205
> >Miert eltero a markak megitelese az egyes biztositoknal?
>
> Mondjuk, mert az egyiket jobban lopjak, mint a masikat.
Vagy az egyiknek
> dragabb a javittatasa, mint a masiknak. Vagy az egyiket
valamennyire
> jellemzoen "sportosabban" (a biztositonal ez
=agresszivabban,
> veszelyesebben) vezetik, mint a masikat.
>
> Amugy a biztosito is nagy rasszista. Egyes orszagokban a
piros autonak is
> nagyobb a biztositasa, mint pl. a kannake'knek.
Ezt el is fogadom, csak az az erdekes, hogy a Providencia
ellentetes velemenyt alkotott, mint a Hungaria!
Raadasult markakereskedoknel is rakerdeztem, es ott a
Fabiara a Hungaria CASCO-jat 5000 Ft-ert ajanljak.
Bezso
|
|