1. |
Elado Ford alufelni (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
2. |
re: re: turbo (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
3. |
re: vizpumpa sorsa (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
4. |
re: VW ABD 1.4 44kw motor (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
5. |
re: re: lampa upgrade... (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
6. |
Dizel kerdes (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
7. |
Genf + Xenon (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
8. |
xeon (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Elado Ford alufelni (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Bocs a hirdetesert de surgosen eladnam 4db MAK alufelnimet, elsosorban
Fiestara/Escortra. 4x108 5.5x13" ET 38, nagyon szep allapotuak.
Kepek: http://profiszolg.tvn.hu/mak/
Iranyar: 30000/4db
20/2214319 (Bp)
Udv. Pavel
|
+ - | re: re: turbo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Ha nem tevedek, ez egy mechanikus diesel, fix turboval.
Az az, jo oreg mechanikus adagoloval. ECU csak az EGR-t vezerli.
>Akkor pedig csak a kipufogogaz mennyisege, es aramlasi
>sebbessege befolyasolja a turbo fodulatszamat. Uresben
>megporgetve lenyegesen kevesebb, es "hidegebb" a
>kipugaz, mint terheles alatt.
>
>Udv, Triznyak
Koszi, en is igy agyaltam, amennyire emlexem van valami tulnyomasra kinyilo
keruloagi szelep is hogy leszabalyozza a turbo nyomast.
Csak az nem fer a fejembe, hogy honnan tudja azt hogy "most el kell
indulnia"? Megyek mondjuk otodikben 2000-es fordulaton, odalepek a gazra
kicsit, mondjuk 1/4-edet, fordulatszammero meg joforman meg se moccan a
turbonyomasmero meg azonnal folugrik majdnem maximumra. A motor meg nem
reagalt ra, (legalabb is szerintem nem reagalhatott) mivel mechanikus
adagolos, szoval akkor hogyan?
Udv joe
|
+ - | re: vizpumpa sorsa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Sanyi
>>>>>>>>>>>
Bar en nem a fogyogato hutoviz miatt irtam, (nem draga :) hanem az a gyanum,
hogy a vizpumpanal folyik ki az a fogyogato viz.
<<<<<<<<<<<
Azert jobb, ha tudod, hogy a hutofolyadek (ha nem csak viz) elegge
kornyezetszennyezo, valamint, ha felnyalja 1 allat, akkor annak sanyi ;(
Nem a kobor dogokre gondolok elsosorban, hanem a 14.ker-ben megdoglott
macskankra.
udv
|
+ - | re: VW ABD 1.4 44kw motor (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
Feszitogorgot biztosan nem kell cserelni, mert olyan nincs benne. A
szijat a vizpumpa forgatasaval lehet fesziteni.
Udv, Triznyak
|
+ - | re: re: lampa upgrade... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> Mert a gyari xenon autokkal senki nem jon szembe ?
Dehogynem, csakhogy azoknak a xenonhoz keszult lampatestjuk van. !
Amugy nagy divat agalni a xenon ellen, mondvan erosen vakit. Igaz,
vakit, ha rosszul van beallitva, mint ahogy a rosszul beallitott
hagyomanyos fenyszoro is vakit.Valoszinuleg a savanyu a szolo
effektusrol van szo. Egy ideje figyelem a xenon fenyszorokat ( mivel
tele a net a szidasukkal), engem nem zavarnak jobban mint a
hagyomanyos lampak.
Udv, Triznyak
|
+ - | Dizel kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok
Ezzel a problemaval fordulnek hozzatok:
reggel vagy mikor sok allas utan inditom az autot nem indul
konnyen, hanem olyat csinal, hgy onindito (uj) teker teker, es indulni
kezd a
motor, de ha ilyenkor leveszem a gyujtast akkor egy kis horges utan a
motor leall vagy abban a pillanatban leall. Ha, azt teszem, hgy
inditozom es hallom hgy indulna mar, de meg mindig unditozok, akkor
eccercsak meg mar elndul es egy ket sec mulva lesz normal hangja a
motornak. illenkor dob egy jo nagy fustpamacsot is..., neha pedig
elindul es par sec utan leall, de rainditozasnal meg siman es szepen
megy. gyorsitaskor haladaskor mar semilyen gond nincs, csak ez az
inditozas keseriti meg az eletem :)
az alany renault 11, elottte egy hettel volt: onindito javitas, aksi csere,
hopatron betetel, gyujtasallitas, meg meg vmi allitas.... (hihetetlen
mennyire nem ertek az autok lelkivilagahoz) jo is volt egy darabig,
aztan meg jott ez a problema.
mitol lehet?
a valaszokat koszonom elore is
sziasztok
Akos
|
+ - | Genf + Xenon (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
megjartam Genfet (hja, jol megjartam, mert szombaton voltam, es akkor
dontottek meg a latogatoi rekordot :-) A Xenon hatasat most tapasztaltam meg
eloszor: egy Espace-szal voltam kint, es a magyar autopalyakon hihetetlen
modon takarodik mindenki tole a kulso savba, hehe. nyugatabbra mar nincs
ilyen megfelemlito hatasa, ott minden 5-6. autonak Xenonja van az
autopalyan.
Genf:
sok finomsag, rengeteg ember.
"Birodalom visszavag" = Dacia es Lada stand egymas mellett. A Dakorol
furtokben logtak az emberek, a franciaktol allitolag tomegesen vandoroltak
Genfbe az autot nezendo... A PSA-Toyota minije erdekes minimalauto,
gyakolatilag modern Seicento 3/5 ajtoval, semmi tobb. 2M alatt lesz itthon.
Vicces: kulon Chevy (USA) stand es Chevy (Korea) stand. Vagy inkabb rohejes,
foleg, hogy a rendes standon Trailblazer, Corvette mosolygott... Egyeb
nyalcsorgatas: Dodge stand, M6-os BMW, stb stb stb. Gondolom, mar mindenki
latta a kepeket automotorundsport es mas magyar oldalakon is, de azert majd
a sajatjaimat is felbiggyesztem a szokasos helyre, hatha megis valaki
amator(ebb) kepeket szeretne nezni :-)
Vagy elkuldom mail-ben, aki keri (3 adagban).
djtiszy
|
+ - | xeon (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
írta:
>>A szembejovok legnagyobb oromere ugye
>
>
> Marhasag.
>
> Udv joe
> XM 2.1TD
Valaszod hagyomanyosan minosit. Butasagod es nagykepuseged felulmulhatatlan.
A szar XM-edet meg ki nem szarja le?
|
|