1. |
mikrobusz (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: *** HIX BUDAPEST *** #651 (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
3. |
Helyes, razzuk fel a listat (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
4. |
Utjaink (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
5. |
Chello feher foltok (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
|
+ - | mikrobusz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Bocs a reklám miatt, de közeleg a tavasz, ........
17+1 fõs VWLT mikrobusszal, személyszállítást vállalok.
Továbbképzésre, kirándulásra,munkásszállításra
reptéri ki és beszállításra ...... stb
Telephely : Monor
Bpesti indulásnál 15+15Km ki és beállással
130Ft+12% ÁFA/km
Óra díj esetén 1/2-1/2 óra ki és beállás
3000Ft+12% ÁFA/óra
Egyébb költségek a megrendelõt terhelik,
úgymint :esetleges napidíj, út és pályadíj, parkolás stb.
Megrendelés, részletes felvilágosítás :
Faragó János
Tel/fax :06-29-410-263
Mob : 06-309-775-609
|
+ - | Re: *** HIX BUDAPEST *** #651 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Nekem szerencsem volt, elkerult a korlatozas, de beleereztem azon
csaladok eletebe, akiket erintett. Idegesito, hogy pont ilyen teruleten
tapasztalhatunk slampos munkavegzest, ahol a leggondosabban kellene
felkeszulni _a legrosszabb esetre_.
Ugyanez a helyzet a hoeltakaritassal es a katyus utakkal. Azt latom,
hogy 5-6 munkagep as 20-25 ember dolgozik a hoeltakaritason, a katyukon
meg talan 2... Pedig naponta ketszer atautozom a varost Zuglotol
Hegyvidekig. Ezt jo volna, ha valami "illetekes elvtars" is meg tudna
valaszolni itt a listan.
A MOL-rol nagyon rossz a velemenyem. Az uzemanyagarak soha nem latott
osszeget ernek el, es csak emelik, emelik, pedig mar a TV-ben is
bemutattak, hogy dragabb nalunk, mint nyugaton. Ugy kepzelem, hogy mivel
kikialtottak a gaz veszteseges eloallitasat, nem is nagyon foglalkoznak
a tartalekolassal, minimalis munkat fektetnek a dologba. Az nem szamit,
mi lesz emberek tizezreivel, korhazakkal, stb. Sajnalom, hogy annak
idejen nem tudtak elvenni toluk a gazgyartast.
Udv
Istvan
|
+ - | Helyes, razzuk fel a listat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Aramkorlatozas - aramszunet
Miota az ELMU is profitorientalt lett, a szolgaltatas biztonsaga nagy
mertekben romlott, mikozben a szamlazasnal pofatlanul viselkednek. Az
utobbi idoben nalunk (Csepel) megnovekedett az aramszunetek szama, amit
minden esetben muszaki hiba okozott. A muszaki hibat pedig a halozat
tulterheltsege okozza. Mindezt az ELMU ugy "oldja meg", hogy majd elharitja
a hibat, ha lesz ra embere. Azaz legutobb peldaul a hajnali 3-kor
bekovetkezett halozati hibara reggel 8 utan kuldott szereloket, mert az
ugyeletesek mar egy masik hiban dolgoztak, tobb csapat pedig nincs. Ha
ehhez hozzatesszuk, hogy aramszunet eseten nemcsak az elektromos
berendezesek nem mukodnek, es vilagitas nincs, de a futes is leall, akkor a
dolog ilyenkor telen mar nagyon is zavaro. Nem mellekesen az ebreszto ora
is elektromos, s csak annak koszonheto, hogy nem kestunk el a
munkahelyunkrol, hogy veletlenul felebredtem az aramszunet kezdetekor, s
telefon ebresztest kertem.
Mindezen oromok ellentetelezesekent a szamla fizetesi hataridot egyoldaluan
minden honap harmadikaban allapitottak meg. Mivel a Munka Torvenykonyve
megengedi a munkaltatoknak, hogy tizedikeig elhuzzak a fizeteseket, a
fogyasztok egy jelentos reszenek eselye sincs, hogy harmadikara befizessek
a szamlat. Ezzel az ELMU plusz bevetelre tesz szert, mert a kesedelmes
befizetes miatt azonnal rateszi a sapot az elmaradt osszegre.
Tudom, a villanyszamla osszeget az elozo honapban felre is tehetnenk, de
arra, hogy ne nagyon legyenek anyagi tartalekaink, meg a fizetesek
megallapitasanal ugyelnek munkaltatoink, de nagyon.
Babi
|
+ - | Utjaink (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Katyus utak pedig vannak, lassan olyba tunik, mintha ez valami eleve
elrendeles lenne. A budapesti utakon kozlekedni kesz eletveszely, egyes
katyukat nem is lehet maskepp kikerulni, csak ha belehajtasz egy masikba.
Ha ehhez hozzavesszuk a helyenkent meg mindig ott terpeszkedo fekete tombbe
fagyott homaradvanyokat, sokszor az is csoda, hogy egyaltalan el lehet
jutni egyik helyrol a masikra. A dolog pikanteriaja, hogy a benzin araban
mar eleve fizetunk valamilyen aranyban az utakert, legalabbis amikor eppen
a "magas uzemanyag arak" cimu bizonyitvanyt kell megmagyarazni, erre
szoktak hivatkozni az illetekesek.
A sulyadorol pedig meg nem is volt szo. Gondolom, annak is valahol az
utakhoz, azok autosok altal torteno hasznalatahoz van koze. Bar sokkal
inkabb ugy tunik, hogy lehetne ezt barminek nevezni, hisz a lenyeg az
osszegek befizetese, illetve beszedese, nem pedig az utak karbantartasa.
Fejlesztesrol meg ne is beszeljunk.
Ezek az utak mintha nem Europaba vezetnenek.
Babi
|
+ - | Chello feher foltok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tudomasom szerint a Chello szolgaltatas szorosan kapcsolodik a kabeltv
halozat letehez, illetve nemletehez. Ahol nincs UPC kabeltv, ott nem lehet
Chello se. Sajnos, a remenybeli elofizetokon nem segitett az a tender,
melynek soran felosztottak a kabeltv szolgaltatok kozott Budapest
teruletet. A tavkozlesi szolgaltatoknak annak idejen koncesszios
kotelezettsegeik is voltak a jogok mellett, ezert kenytelenek voltak
halozatot és kozpontot fejleszteni, hogy bekapcsolhassak a jelentkezo
elofizetoket, s komoly buntetest kellett fizetniuk a HIF fele, ha ennek nem
tettek eleget. A kabeltv tarsasagok viszont csak a meglevo halozatokat
vettek at, azt kellett atalakitaniuk korszerusiteniuk, de tovabbi,
ellatatlan teruletek bekapcsolasara ugy tunik, sajnos semmi sem kotelezi
oket. Igy aztan a csaladi hazas szigetek lakoi szamara - sokszor
karnyujtasnyira a lakotelepi halozatoktol - nincs mas megoldas, mint a
mikro, a maga keveske csatornaszamaval, idojarastol fuggoen el-elromlo
vetelevel, mert a kabeltv szolgaltatoknak nem eri meg a halozat bovitese.
Meg belepesi dijjal sem kinalnak semmit, pedig azzal javithatnak a kezdeti
befektetesek megterulesi mutatoit.
Vagy rosszul tudom, es igenis van szolgaltatasi kotelezettseguk az altaluk
kizarolagos joggal bitorolt teruletre, csak eppen hallgatnak rola?
Babi
|
|