1. |
re: akku kerdes (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
2. |
Arresek (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
3. |
Gyujtotrafok (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
4. |
Golf5 vs AstraH + AstraClassicII Gliwiczebol (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
5. |
Amokfutas (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
6. |
Akku kerdes (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
7. |
160 (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
8. |
re: autopalya, legzsak (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
9. |
re: Re:Horvatorszag (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
|
+ - | re: akku kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Normalis esetben egy auto 10mA szivargo aramot fogyaszthat. Ha minden
fogyasztot kikapcsolsz es leveszed a testet, akkor a test saru es az
aksi test sarka koze akasztva a muszert, megmerheted a te autod szivargo
aramat. Ha ez nem tobb 10 mA-nal, akkor az aksi korul lesz a gond...
Szeretettel: Péter
|
+ - | Arresek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Frigyes:
>Sajnos a markaszrevizek a kisker arra ratesznek
>meg 100% - os arrest. Ez foleg a Porsche Hungaria
>cegre vonatkozik.
Minden alkatreszes tiszteletem a Tied, de ez csusztatas!
Azontul, hogy leggyakrabban ugyanazon a gyartosoron sem ugyanazok a termekek
kerulnek ILYEN vagy OLYAN dobozba, nem a markaszerviz adja duplajaert (ok a
kiskereskedelemben elfogadott kb 10-40%-os arressavval dolgoznak).
PorscheHungaria meg nem kiskereskedo. Es GM-re, Renault-ra, Peugeot-ra
ugyanugy vonatkozhat.
tiszy
|
+ - | Gyujtotrafok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Triznyak:
> Valojaban arrol van szo, hogy a ket egyutt jaro hengerhez egyetlen
>gyujtorendszert csinalnak, jelentos penzeket megtakaritva ezzel. Igy, a
>ket hengerben egyszerre van gyujtas
Ha hengerenkenti a trafo, miert egyszerubb egyszerre gyujtani 2-2 hengert?
(lehet, hogy rem lamer a kerdes, de telleg nem tudom)
djtiszy
|
+ - | Golf5 vs AstraH + AstraClassicII Gliwiczebol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Az AstraH arazasa mar EU-s harmonizacios cellal "keszult", szandekosan :-)
tavol arazva a piaci reszesedest megtartasara hivatott AstraG Classictol.
Esetleg erdemes lenne barmilyen francia modellel osszehasonlitani, tekintve,
hogy az eladasokban ok vannak meg a Golf-Astra korul.
MAS:
Annak idejen nagyon szidta mindenki a Gliwicze-i osszeszerelest az
AstraF-nel. Tenyleg ilyen szart gyartottak a nemet es magyar
osszeszereleshez kepest? Ez lesz a sorsa az AsrtaG Classicnak is?
djtiszy
|
+ - | Amokfutas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Attila vs. Sex69
>De komolyan! Siofok 104 km Bp-tol. Mivel lehet ~200 km/h _atlagot_ menni
>Budapest belteruleterol?
Van ilyen auto, nem? Nyilvan ha az Ostya Penkotol szamolod, akkor 180-as
tempo. Orult, de lehetseges.
Figyeljetek!
Mindenkinek vannak az eleteben amokfuto szakaszok. Ilyenkor MUSZAJ menni,
mert elethalalmittomenminek a kerdese. En pl. ilyenkor (pl. 180 felett)
kicsit tojni szoktam es husz szemmel nezem az engem korulvevo forg minden
rezduleset. Szerencsere ez nagyon ritkan fordul elo.
djtiszy
|
+ - | Akku kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Normalis vajon hogy egy auto 2-3 het allas utan (pontosabban kozben el
> lett inditva 4-5 szor par percre, tehat az is szivta az aramot)
> teljesen uresre sziv egy 50 Ah akkut ?
> A gyari riaszto es a kikapcsolt radio (meg az egyeb aramevok) ennyit
> ennenek ?
Ha 100 mA-t esznek, akkor az napi 2.4 Ah, tehat az akku pont 21
napra eleg :) Persze ezt nem igy kell szamolni, mert mas a kis es
nagyaramu kisutes, de nagysagrendi becslesnek jo.
100 mA 12 volton csak 1.2 watt, ami nem sok, bar egy riaszto
beerhetne akar kevesebbel is... Szoval nehez megmondani, hogy
normalis-e, de nem okvetlenul abnormalis.
|
+ - | 160 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>de gyanitom, hogy a 90-et se surun kellene atlepni,
Lakott terulet az kutya? Lampak? Trafipaxx veszely? Teherauto feltartas?
Budapest, nagy varosok kornyekenek forgalma? Ha te 100 -as atlagot
szeretnel, akkor ahhoz 160 -at kell menni. Szo nincs csak autopalyarol,
orszagut is van benne boven. Barmilyen hihetetlen nem lehet mindenhova
eljutni autopalyan. Szerintem te ezt kevered.
>Meg vadaszgeppel sem menne.
Pedig szivesen kiprobalnek egyet, csak nincs 10k$ -om :-).
>De komolyan! Siofok 104 km Bp-tol
Az Osztyapenkotol 90. Ekkor meg csak 180 -al mentunk a M7 -en :-).
|
+ - | re: autopalya, legzsak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> > A Bp-Roma tavolsagot tobbszor megtettem 13-14ora alatt egy 2,5D
> > Transittal, pedig az 140-nel tobbet lejton sem tudott.
> most 13 vagy 14? En 12-rol beszeltem :) es az rogton 2 ora kulonbseg.
Azt irtam, hogy _tobbszor_ , sajna nem sikerult mindig percre azonos
idoket mennem. :-( :-P
Nem is mondtam, hogy ez kevesebb lenne mint a Te idod, mindossze arra
celoztam, hogy egy a 160-at megkozeliteni sem tudo jarmuvel sem hosszabb
_jelentosen_ a menetido. (persze kulon vita lehet, hogy kinek mi a jelentos)
> Roma tablaig mentel vagy be a varosba?
En a Bp.- Roma tavolsagot "tablatol, tablaig" ertem, mert az mindenki
szamara azonos felteteleket teremt. ( km szamlalo szerint 1308km) Ez
nagyjabol azonos tavolsag mint a Pozsony- Latina tav.
> Az osztrakok turtak mar akkor Klagenfurtnal?
Mikor elosszor mentem arra, 1989-ben, mar akkor is "turtak", es azota
(talan) abba sem hagytak. ( telen is mentem, akkor is "turtak") Talan
megszokasbol csinaljak, es soha be sem fejezik :-\
Udv, Triznyak
|
+ - | re: Re:Horvatorszag (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali !
>0,5 ezrelek lesz az :-). 5 ezrelek egy atlagos testtomegu felnott
vizterfogatara szamitva 250 gramm.
O.K. annyi ...... de a többi meg a saroglyaba van nekik ... :)))
Udv: BuszosJani
18-fos kisbusz berles, soforrel
Kulfold-Belfod
Tel/Fax:06-29-410-263
Mob:06-309-775-609
|
|