1. |
Re: hogy csinaljak az olaszok ? (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: olaj (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
3. |
Re/ szelvedo (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
4. |
Re/Re/ Fejtorosdi (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
5. |
szelvedok (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
6. |
olaj Alfaba (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
7. |
lada niva gumi (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
8. |
amerikai auto (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: hogy csinaljak az olaszok ? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
En a feher Astraban meg az tapasztalom, hogy levegonek neznek.
Mint ha ott sem lennek. Meg ram sem neznek, amikor elem
kanyarodnak, leszoritanak stb. Ez az eredmenye, ha az ember egy
jellegtelen tucatautoban ul es urvezetonek nezik. Mar azon
gondolkodom, hogy cegemblemat nyalok a kocsira.
Probalkozz meg korbefuto fenyvisszavero kek-feher szaggatott vonallal es nemzet
iszinu cimerpajzzsal es karddal az ajton :))
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: catv-50625e4a.bp01catv.broadband.hu)
|
+ - | Re: olaj (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ahhoz, hogy kiválasszuk a gépkocsinknak megfelelő teljesítményszintű
olajat van egy képlet, ami megadja az adott motorhoz tartozó
olajtehelési számot:
<<<<<<<<<<<<<<<<<<
tudok 1 tutibb modszert: gepkonyv kinyit, megnez. en nem kozkaztatnek
kevesebb kenest a motoromnak.
udv: lukit
|
+ - | Re/ szelvedo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> "ugy torik mint a hetkoznapi ablak uveg" -> na ezzel nem ertek egyet
> En a kovetkezokeppen tudom ezt: A szelvedot egy SECURIT fedonevu uvegbol
> gyartjak, es NEM ugy torik mint egy hetkoznapi ablakuveg (ez a sziklankok es
> hegyes darabok miatt lenne megengedhetetlen), hanem ha torik, akkor az egesz
> felulet racsszeruen reped meg es igy is torik, apro teglatest alaku
> darabokra
> Az oldalablakok anyaga egy DUPLEX fedonevu uveg, ez tobbretegu ragasztott
> uveg.
>
> Apam regi Fiatjanak szelvedojet kicsereltuk, es a regi, sarkanal repedt
> szlevedot lefektetve a foldre (csak a 2 szele erte a foldet!) TELJES erovel
> belevagva egy teglat, nem sikerult betornom.. Gondolom, a konkav oldalarol
Azt kell mondanom, hogy ROSSZUL tudod, forditva igaz. Az elso a
duplex, az oldalso a securit. A securit torik apro darabokra, viszonylag
szilank
mentesen. A duplex szilankosan torik, a ragaszto miatt azonban egyben
marad,igy a hegyes es eles reszek keves serulest okoznak. Ahogy Te is
irtad a Fiat szelvedoje is a sarkanal elrepedt, es nem hullott apro
darabokra. Valamikor volt SECURIT elso uveg is de ezt kb. 20 eve
BETILTOTTAK, pontosan azert mert szetesik.( Kofelverodes!!) A behullo
darabok nagy sebessegnel komoly serulesket okoztak. az igazsaghoz hozza
tartozik az is, hogy ma mar keszul olyan szelvedo amelyiknek a belso
oldala securit, a kulsofele pedig mezei uveg. Ez kisebb seruleseket okoz
az elozohoz kepest. Valamint az is igaz, hogy oldal uveg is van tobb
retegu, de ez alltalaban draga autokban. (Mercedes 500) 5-7 reteg
eseteben golyoallo uvegrol beszelunk.
Udv. Triznyak
|
+ - | Re/Re/ Fejtorosdi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>Az elso szelvedo akar fejjel is betorheto, mert egyszeru uvegbol
>>van, ezert ugy torik mint a hetkoznapi ablak uveg. Mivel tobb
>>retegu, es minden reteg kozott viztiszta gumi film van, nem esik
>>szet. Tehat a gumi miatt kilyukasztani, legalabb is fejjel
>>LEHETETLEN
>
> Egy embernek osszehozni ezt a harom mondatot - nem semmi.
> Matol te vagy a Hix Auto uvegszakertoje :-))))))))
> --
> Meszaros Geza
Ha stilisztikai a problema a harom mondattal, akkor elnezest kerek Toled.
Ha az erthetoseggel van godod igazad van! Jobb lett volna, ha betorheto
helyett eltorhetot irok. Azt is irnom kellett volna, hogy az EGYES
retegek tornek egyszeru uveg modjara. A szelvedo a tobb reteg egymashoz
ragasztasatol valik biztonsagiva.
Megertesedben remenykedve! Triznyak
|
+ - | szelvedok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>szal409:
>>Az elso szelvedo akar fejjel is betorheto, mert egyszeru uvegbol van,
>>ezert ugy torik mint a hetkoznapi ablak uveg. Mivel tobb retegu, es
>>minden reteg kozott viztiszta gumi film van, nem esik szet. Tehat a gumi
>
>"ugy torik mint a hetkoznapi ablak uveg" -> na ezzel nem ertek egyet
>En a kovetkezokeppen tudom ezt: A szelvedot egy SECURIT fedonevu uvegbol
>gyartjak, es NEM ugy torik mint egy hetkoznapi ablakuveg (ez a sziklankok
es
>hegyes darabok miatt lenne megengedhetetlen), hanem ha torik, akkor az
egesz
>felulet racsszeruen reped meg es igy is torik, apro teglatest alaku
>darabokra
>Az oldalablakok anyaga egy DUPLEX fedonevu uveg, ez tobbretegu ragasztott
>uveg.
Neeeem!!! A szelvedo a ketretegu edzett uveg, az oldalablakok egyreteguek.
Az edzessel az uveg szerkezete annyit valtozik, hogy nem szilankosan torik,
hanem szemcsesre. A regebbi autokon (pl Wartburg) a szelvedo is egyretegu
volt, ezt osszetorve az egesz "pokhalosra" torik, ugyanugy, mint barmelyik
auto oldalablaka.
A ketretegu uvegben az uvegretegek kozott muanyag folia van, ez ragasztja
ossze a kettot. Elonye, hogy a tores eseten is egy darabban marad az uveg,
nem megy ki rajta a fej, nem vagja el a vezeto torkat
A Securit = biztonsag, vagyis ez tobb uvegen is megjelenhet, de nem marka,
nem tipus, csak olyan, mint a gumin a "radial" szo. A duplex meg
"ketretegu"-t jelent magyarul, es oldalablak csak az elozo szerias S
Merciben (W140) volt dupla, ott viszont legreteg is volt kozte, hogy jol
hangszigeteljen.
Udv
Fogash
|
+ - | olaj Alfaba (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Az Alfakba CSAK SERENIA olajat!!!!!
seLenia, nem Serenia... :)))
Amugy szeret az par masfajtat is, en pl Total Quartz Rallye-val jarok,
10W50.
Fogash
|
+ - | lada niva gumi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Nemsokara egy Lada Niva gazdaja leszek. Az autot foleg saros, havas
foldutakon fogom hasznalni. Szoval semmi vadaszat, csak rossz korulmenyek
kozotti falusi kocsikazas (a munkamhoz kell). Szeretnem tudni, milyen gumit
javasoltok az autora, terepjaroval semmifele tapasztalatom nincs. Van
valakinek 5lete?
Elore is koszi: Laci
|
+ - | amerikai auto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Tudtok amerikai autos levelezolistarol? Probaltam az archivumban keresni, de
kilatastala kuzdelem-))))
Istvan
|
|