1. |
Opel astra futes (mind) |
3 sor |
(cikkei) |
2. |
re: re: C6-os (mind) |
75 sor |
(cikkei) |
3. |
kihangosito (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
4. |
Alufelni & katyu (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
5. |
Elektromos rogzitofek (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
6. |
Opel akku, es egy apro megjegzes (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
7. |
elso auto (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Opel astra futes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szhasztok.van egy 1993-as astram.meg vdna valaki mondani hogy a motorterben a s
zelvedo aljajol kicsit lejebb kozepen talalhato nyelv formaju gumi ami lefeleha
jlik,hogy az micsoda?
|
+ - | re: re: C6-os (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Megneztem a C6-rol szolo kepeket, szerintem egy bazi nagy auto.
>Akkora mint egy hajo! Vannak valahol kulo/belso meretekre
>vonatkozo adatok?
Van egy jo kis leiras angolul, abbol szemezgetve:
Szelesseg: 1.86 m
Magassag: 1.46 m
Hosszusag: 4.91 m
Tengelytav: 2.90 m
Szoval nem kicsi....
Ketfele motorral szallitjak:
3.0-as V6 benzines, 215LE 6000-es fordulaton, csucsnyomatek 290Nm 3752-n,
Euro IV-es. Kettos mukodesu aktiv rendszeru kipufogoja jobba teszi a
motorzajt normal korulmenyek kozott, es megnoveli a teljesitmenyt magasabb
fordulaton.
A dizel a PSA es a Ford specialisan luxusautokhoz kifejlesztett kooperacios
motorja, 2.7-es V6, 208LE-t ad le 4000-es fordulaton es 440NM-t 1900-nal.
Szinten Euro IV, felszerelve egy uj reszecskeszurovel amelyet eleg
200.000km-enkent karbantartani.
Ehhez hat sebesseges automata valto jon, ill. valtozo szervo kormanyzassal
szallitjak. Hm, ez azert ujra megerdemelne a DIRAVI-t, de errol nem
olvastam.
Mind a negy fektarcsa hutott, elol 330mm, hatul 302mm atmerovel.
Amit beleraktak:
Elso, hatso parkolas segito, a kepernyon nyomon kovetheto a kocsi orra,
segge parkolaskor.
Esoszenzor, nincs szukseg az ablaktorlovel foglalkozni, ebben a kategoriaban
ujdonsag: az ablaktorlo karok pillangoszeruen muxenek (egymassal szemben?).
Kettos funkcioju, kanyarba bevilagito Xenon fenyszorok.
Felezovonal atlepesre figyelmezteto rendszer (LDWS): vibracios motorok az
ules megfelelo oldalan mukodesbe lepnek, ha akaratlanul atlepne a kocsi a
felezovonalat vagy szegelyt, persze csak ha aktivaljuk, ill. csak autopalyan
es csak ha 80km/h folott van a sebesseg.
JBL altal direkt a C6 belso terehez tervezett hangrendszer, 10 hangszoro hat
helyre szetpakolva, speci erosito.
Navidirve telematikus rendszer (GPS).
Bluetooth telefon rendszer (ketsavos GSM telefonnal). A telefon egyutt
dolgozva a GPS-szel lehetove teszi hogy baleset eseten megtalaljak a kocsit.
Szelvedore vetitheto adatok: ha bekapcsoljuk, a sebesseg mindig lathato,
emellett mi valaszthatjuk meg egy listabol, hogy mit szeretnenk latni,
valamint allithatjuk a kep magassagat, fenyerejet. Ezzel a modszerrel kb.
0.5 masodpercet nyer a vezeto ahhoz kepest ha a muszerfalra pislant.
Aktiv fejtamlak minden ulesen.
Kilenc legzsak, beleertve egy a terdeket vedo legzsakot is, a kormanyoszlop
8cm-t elore mozdul utkozesnel.
Rogzitofek elektromos. Hm, errol csak annyit talaltam, hogy automatkusan
allitja a szukseges fekerot, kulonben meg ugy muxik mint egy hagyomanyos
kezifek. Kezeloszerve a kormany mellett a kozepkonzolon
Szuper akkusztikus komfort, retegelt ablakokkal: ket uvegreteg kozott egy
muanyag reteg helyezkedik el. Szeles tartomanyban elnyeli a vibraciot,
baleset eseten az uveg hozzaragad a muanyaghoz es helyen marad. Ez a
kombinacio elmeletileg athatolhatatlan, igy megfelelo biztonsagot nyujt
baleset eseten, ezenkivul nem lehet bedobni valamit az uvegen keresztul es
megakadalyozza a kocsi feltoreset. (Thatcham teszten 5 csillagot kapott -
barmi is legyen az )
Nagy teljesitmenyu legkondi, valami kulonleges rendszerrel, amit ugy
emlegetnek hogy "soft diffusion" es egyenletes levego "takarot" hoz letre a
kocsiban utazok korul, igy biztositva a hokomfortot a pofankba fujo levego
nelkul.
Felfuggesztes, errol csak annyit: szuper :)))) Hidroaktiv 3-as, 15 modozatu,
emellett automatikusan sullyeszt 12mm-t 110km/h folott, vagy emel 12mm-t ha
zotyogos az ut. A felfuggesztes nem igenyel karbantartast 5 evig vagy
200.000km-ig.
Emellett a szokasos flanc: futheto ulesek, hatso ulesek elektronikusan
allithatoak, bor, fa, krom kombinacio, fekasszisztens, ESP, stb. Arat nem
tudok, de en sem dobnam ki a garazsbol, annak ellenere hogy nem olyan
karakteres mint az XM :)))
Udv joe
XM 2.1TD
Ui: az a homoru hatsoablak az valami istentelen dolog:
http://www.fw.hu/condrix/c6.jpg
|
+ - | kihangosito (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok, Autosok!
Van koztetek olyan valaki, aki ert a mobiltelefon kihangosito beszereleshez?
A kerdesem az lenne, hogy mit jelentenek az alabbi rovoditesek az elektromos
csatlakoztatasnal:
-IGNS
-AMC
-CRM
Ez egy Nokiahoz valo Cark tipusu kihangosito.
Koszonom elore is!
Lutyo
|
+ - | Alufelni & katyu (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Szabi alufelnije : szegeny.
Nekem is ugyanaz az alufelnim van, par honap es 15000 km alatt meg nem
tortent vele semmi. Az elozo automon a 17-es felni csodaval hataros modon
uszta meg a tavaly teli-tavaszi kb. 25000 km-t. Mondjuk gorgozni kellett a
vegen, de cserelni nem...
djtiszy
|
+ - | Elektromos rogzitofek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Joe a C6rol:
>... berendezes - mellett a C6-os ujdonsaga az elektromos
> rogzitofek, amit most hasznal eloszor a Citroën."
>
> Elektromos rogzitofek??? Hajra sufnituning :)))
Nem rossz dolog az.
A Scenicekben masfel eve benne van, VelSatisban 2,5 eve. Engem csak az
zavart, hogy mivel csak gazadasra old ki magatol (vagy kezzel), es a
dizelnel kiparkolasnal ugye felesleges a gaz, nem akart kioldani. De mondjuk
fel nap alatt raszoktam a gazpedal-poccre. Automataval lehet a
legkenyelmesebb, bar en amiota automataval jarok, meg soha nem huztam be a
kezifeket (na, jo az elmult egy honapban soxor, de mindig menet kozben es
havas uton :-))
djtiszy
|
+ - | Opel akku, es egy apro megjegzes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Szerintetek milyen elettartam varhato egy /normal hasznalatot
> feltetelezve/ gyari opel-akksitol? Varosi-orszaguti vegyes hasznalat
> eseten.
A mi Astrankban hat ev utan halt meg... Hogy ez altalanosan
elvarhato lenne, azt nem hiszem, kell egy kis szerencse is.
> Ha valakinek ezzel kapcsolatban van negativ velemenye
> rolam, azt inkabb maganba, ne terheljuk tovabb a listat
> hulyesegekkel... Es ezt szerintem sok ember neveben irtam...
Most komolyan nem kotekedesbol, es mert nem rolad van negativ
velemenyem, azert ide... :)
Szoval en az egesznek a logikajat nem ertem... Te ugyanugy
megirhattad volna maganban annak a nehany embernek, akit erint,
akkor miert ide irtal megis? Arrol nem is beszelve, hogy magatol
mar vege lett volna most is, es ujra csak a "jajj hagyjatok mar
abba" viszi tovabb...
|
+ - | elso auto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
sziasztok!
szeretnek egy, talan regi "motorosok" szamara mosolyogtato kerdes feltenni. ;)
mi kell nekem ahhoz, vagy mit kell tudnom ahhoz, hogy egy autot vehessek, tarth
assak. nem arra gondolok, hogy kell auto, garazs, stb. :) hanem arra, hogy ha s
zeretnek venni egy autot, akkor mi a minimal, de elegseges kovetelmeny ahhoz,
hogy jogszeruen es szabalyszeruen hasznalhassam.
induljunk ki egy olyan alapbol, hogy adva van egy hasznalt auto, "nemi penz", e
s jogositvany. nem szeretnem, ha mindjart az elso automnal szivjak, hat ezert k
erem a tanacsotokat, javaslataitokat. mi kell nekem ahhoz, hogy megvehessem (mi
lyen papirokat kell felmutassak, es az eladonak mit kell, ki es milyen papirmun
kat koteles elvegezni, stb.
tudtok ebben segiteni? ha'la'san koszonom!
udv,
cem
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: catv-50632952.catv.broadband.hu)
|
|