1. |
Markaszerviz minoseg (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
2. |
Izzocsere Megane-ban (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
3. |
SoftOnCD.SpecialOfffersForYou.MOreInside (mind) |
1 sor |
(cikkei) |
4. |
gsm (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
5. |
torvenyesseg, igazsag (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
6. |
re: Csaszar Elodke... (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
7. |
re: vegyes (mind) |
62 sor |
(cikkei) |
8. |
re: Ekszij, kirandulas (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Markaszerviz minoseg (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
>>>
Azert remelem nem tevedek, ha ugy gondolom, hogy a markaszervizekben
is (a nem gyari jelzesu alkatresz) az alkatresz nagykerbol, vagy a
szomszed autosboltbol van.
Az egyik nagynevu marka most buktatta be jopar kereskedojet, hogy eredeti
alkatreszkent arultak utangyartott szarokat. Fo a bizalom... :-(
djtiszy
|
+ - | Izzocsere Megane-ban (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
rendesen kiforgattatok a konstruktori izzo-ajanlast...
Sandor! hogy Te mennyi idezetet talalsz ... hihetetlen... :-)
Tanusitom, hogy a Megane-ban CSAK NOGYOGYASZ tud izzot cserelni.
- kerek kifordit
- kerek takarolap kicsavar a belso doblemezbol
- mogenyul, es kutat a foglalatok utan
LEHETETLEN INDEX-izzot cserelni, ui a lyuk inkabb a reflektor mogott van, az
index meg 2 hellyel kijjebb... Szervizben csere: lokharito LE, fenyszoro KI
(mondjuk osszesen ha 10 csavar van, de mokas...)
CSak hogy megadjam magam a magyarazatot: ez az elso tores-zona kialakitasa
miatt lett ilyen szerencsetlen.
djtiszy
|
+ - | SoftOnCD.SpecialOfffersForYou.MOreInside (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
http://xtAyL.mhcnjcnn.info/?ve1AxM_F4z6Uh__gRAIh
|
+ - | gsm (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sot, ugy emlekszem, hogy regebbi Nokiakon
aktivizalt Netmonitor mellett le is lehetett
tiltani a Hopping-ot. Kerdes, hogy mire lett volna
jo ez a felhasznalonak.
Duncan
Volvo 940 2,3 Aut.
: a beszelgetes alatt igenis ugralnak a
frekvenciak (legalabbis a
: GSM-nel), meghozza meglepoen gyorsan, ezt a
jelenseget nevezik
: "hopping"-nak, ha jol emlekszem.
A jelenseget tenyleg frequency hoppingnak nevezik,
a mai GSM-900 tenyleg
tud ilyet, de default esetben nem csinalja. Egy
beszelgetes az egyszer
kisakkozott csatornan folyik vegig. Csatornavaltas
ilyenkor csak
cellavaltaskor van. A telefontarsasag cellankent
beallithatja, hogy
ugraljanak-e vagy sem. A "meglepoen gyorsan"
egyebkent a mar emlitett
217Hz -et takarja.
http://www.freeweb.hu/dunkydog
|
+ - | torvenyesseg, igazsag (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv Mindenkinek
Csaszar elod ugye tipikus peldaja annak, hogy
ebben az orszagban van aki mindent megtehet.
Ez a manus,aki meg raadasul nem is a nemzet
csaloganya, hanem egy koznapi kis ici pici
sztarocska (Cs.E.fanok bocs!) meguszott olyan
dolgokat, amiert atlagember 5-6 evet ulne, ha nem
is komoly helyen, de egy olyan helyen , ahol nincs
havi egy eltavozas. Ez reszben a hatosagok
hulyesege (lsd. kabszer) reszben a magyar
jogalkalmazok alkalmatlansaga/korrumpalhatosaga.
A tenyek onmagukert beszeltek, csak az
alapcselekmeny megert volna par evet, ha mondjuk
en teszem. Vagy Ti.
Nem leszek vitaindito, mert a levelem csak a
kovetkezo napon jelenik majd meg, de szerintem
lesz egy-ket hozzaszolas a targyban. Egy biztos,
ha valaki igy megolne a kozuton egy csaladtagomat
es ennyit kapna erte, akkor nekem megerne azt az
osszeget egy csecsen szakemberbe fektetni, amit o
kifizetett a Zamecsniknak. De hogy nem tudna utana
vezetni az biztos! Legfoljebb parizsin elnek egy
evig. (Bar ugy tudom a csecsen ugyintezok nem tul
dragak-)))) )
Duncan
Volvo 940 2,3 Aut
http://www.freeweb.hu/
|
+ - | re: Csaszar Elodke... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> Hat, ez erdekes, mert konnyen lehetne bizonyitani, hogy mikor kototte
> a szerzodest ugyanis vagy dijat kell elvenni, vagy csekket kell adni
> az elso dij befizetesehez. Szoval mikor is kerult be ez a dij a
> biztositohoz?
------
Miutan van _halasztott dijfizetes_ is, az elgondolas mint bizonyitek nem
allja meg a helyet.
Udv, Triznyak
|
+ - | re: vegyes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
eMTybor irta:
> Bizon, az egy arasz. Amugy tokmindegy, nem a hosszatol jo egy auto,
> csak azt kellene ezeknek a pecseknek irkalni, ami van
-----
Kivancsiva tett a felhaborodasod, elokerestem az ominozus cikket, ha mar
pejorativba megy at a velemeny.
Valoban azt irja, hogy az Astra a leghosszabb, ( ami nyilvanvalo
tevedes) viszont a cikk igy kezdodik: " mindharom auto megnyult, elerte
a 4,2m-es hosszt, az Astra azt is tulnotte 5cm-rel, a Mazda3 22-vel". A
muszaki tablazat is elobb szerepel mint az ominozus tevedes, tehat kicsi
a valoszinusege annak, hogy tudatosan az Opelt akartak volna dicserni.
Termeszetesen illett volna a hibat eszre vennie _valakinek_ a nyomtatas
elott.
> .....de a pontozasnal semmisegeken lehuztak (pl. 2 pontot levettek a
> csomagtarto merete miatt,........
------
Annak ellenere, hogy a leghosszabb a harom kozul, megis a legkisebb a
csomagtartaja. Sokaknak az az 50liter nem csak "semmiseg".
> arrol nem is beszelve, hogy a kidolgozasnal is levontak 1 pontot csak
> azert, mert a muszerfal "kemeny muanyag". Attol, hogy mostanaban
> nagy divat, hogy a muszerfal FELSO reszet puha muanyagbol csinaljak,
> meg nem kotelezo. Szerintem reszben parasztvakitas, nem amiatt zorog,
> ha zorog, hanem az illesztesek miatt.
------
Nem a divat, hanem az utas vedelme miatt keszitik manapsag puha anyagbol
a muszerfalakat. Utkozesnel kisebb a serulesveszely.
Zorgesrol szo sem esett.
> Az egesz tesz tele van amugy nyilvanvalo csusztatasokkal, pl. bolcsen
> elhallgattak a Mazda 4 lengokaros, fuggetlen hatso felfuggeszteset.....
------
Idezem a "bolcs elhallgatast": " A hatso felfuggesztes also es felso
keresztlengokarokbol all, kulon szerelt spiralrugokkal es
lengescsillapitokkal;...........a kataegoriaban szokatlanul igenyes
hatso futomuvel meg terhelten is joindulatuan semleges a Mazda ivmenete."
Ebbol egyertelmuen kitunik, hogy ez egy fuggetlen felfuggesztes, es nem
atallottak odairni, hogy _szokatlanul igenyes_ ( ha mar "lehuzasrol" van
szo)
Egy ilyen jellegu teszt mindig tartalmaz szubjektiv velemenyeket is,
mivel emberek keszitik, akiknek egyes dolgokrol mas es mas a velemenyuk,
illetve az igenyeik sem egyformak. A 119/114-es pontaranybol (
Golf-Mazda), ami alig tobb mint 4%-os elteres nem kellene messzemeno
kovetkezteteseket levonni. Valamint tobb pontban is a Mazda volt a
legjobb, pl. a motor viselkedese, zaja, kenyelmi felszereltsegek. 26
kriteriumbol 13-szor kapott max. pontot a Mazda, 9-szer az Opel, 16-szor
a VW. Ami miatt "sok" pontot vesztett a Mazda az a kilatas (ez lehet
szubjektiv), a csomagtarto merete, es a fogyasztasa.
Nekem ugy tunik, hogy "ezek a pecsek" azt irtak ami van, tehat a
lehetosegekhez kepest objektiv velemeny szuletett. ( markasovinizmus
nelkul kellene olvasni az ilyeneket) Cseppet sem latszik a Mazda
"lehuzottnak", vagy az Astra tul dicsertnek. ( az Opel vegzett az utolso
helyen)
Udv, Triznyak
|
+ - | re: Ekszij, kirandulas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
>........... az ekszijat ugyanis a markaszerviz a gorgovel es feszitogorgovel
> egyutt csereli csak, ami 37 ezresbe kerult... Es hogy meg tovabb
> feszitsem, a klimara van meg egy kulon szij (ekszij).
> Cs.
--------
Kutakodtam az emlekeim kozott, de nem jott be a masik ekszij. Nosza
nezzuk meg mit ir a szakirodalom, maradt az egy szij tovabbra is.
Gondoltam Neked valami speci Alfad lehet, beneztem a honlapodra, es mit
latok,(!!) egy kep a klimadrol, aminek nincs kulon hajtasa, vagyis
maradt tovabbra is az egy "ekszij"
Udv, Triznyak
|
|