1. |
Gyorszerviz + PointS gumi (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
2. |
Omega 3000 24V (mind) |
47 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: olcso autot keresek (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
4. |
Octavia + elado Astra (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
5. |
Nissan (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
6. |
gyerekules (mind) |
48 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Gyorszerviz + PointS gumi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
asszem PartnerJozsi altal felre lettem ertve:
>> djtiszy: PointS es a gyorsszervizek:
>Nekem (illetve a PUG-nak) pont ez a meret kell.
>Mit lehet tudni errol a gumirol? Gyarto? Jo? Teszteredmeny?
>Az olajcserelesi hajlandosaghoz egy-ket adatot nem artana
>megtudni a tarsasagrol, pl: oradij, felhasznalt anyagok es
>munkavegzes minosege, rugalmassag, stb...
A gyartot nehezen fogod megtudni, a forgalmazo azt fogja
mondani, hogy egy regebbi MXT Michelin mintazat pl. - Te le
fogod tudni ellenorizni? Ez egy ugynevezett MDD, vagyis
disztributor markaja (mint a Tesco mosopor...)
Az egy ket dolog megtudasa pedig a kovetkezokeppen zajlik:
elmesz es kiprobalod, arakat telefonon is biztos adnak,
weboldalukat nem talaltam, nemet-osztrak-satobbit igen. Egy
olajcserevel sokat nem kockaztat az ember...
Nem vagyok a fogadatlan prokatoruk, csak szakmabeli.
djtiszy
PS1: Ha gumira van szukseged, szoljal, tudok segiteni.
PS2: En az Autonet halozataba vittem mar az Alfamat, es
gyonyoru munkat vegeztek (kisrevizio). Normal aron,
keszsegesen, elsore.
|
+ - | Omega 3000 24V (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
A segitsegetekre lenne szuksegem.
Adott egy 1991-es gyartasu Opel Omega 3000 24V jargany,
amely masfel eve hasznalaton kivul van. Ebbol kifolyolag
vannak neki hianyossagai, viszont olcson meg tudom venni,
ugyanis az auto az egyik rokonome, es ismerem az auto
eloeletet.
Mire szamitsak? Mi mindent kell atnezetni egy ilyen auton,
amit evek ota nem hasznaltak? A folyadekok csereje, szurok,
akksi, fekek - ezek evidens dolgok.
A lathato es feltuno bajai:
- kivul-belul alapos takaritasra szorul, hiszen a szabad eg
alatt allt (belul komoly pokhalodzsungel volt, mivel a
vezetooldali ablak resnyire nyitva maradt anno)
- mind a 4 kereken levo gumi cserere szorul (tudom, ez
onmagaban is huzos lesz...)
- a ket hatso kerek korul kezdodo rohadas lathato, lakatos
munka is van kilatasban
- hatso kipufogo dob cserelendo
- egyik kulso visszapillanto muanyag boritasa hianyzik ;-)
- egyik kodfenyszoro rogzitese elengedett ;-)
Ennyi. A tulaj szerint motorikusan rendben van a kocsi, de
persze ezt is meg akarnam nezetni.
Rendszam van az auton, muszaki vizsga esedekes.
Szoval megbizhato Opel szerelore lenne szuksegem, akire
batran rabizhatnam az atvizsgalast es a szukseges dolgok
beszerzeset ill. javitasat.
Ajanljatok Nekem valakit, legyetek szivesek!
Kerlek, ne azt irjatok, hogy baromsag az egesszel
foglalkozni, meg hogy a gatyam is ra fog menni, mert azt
tudom magamtol is ;-)
Olvastam itt is, hogy "azopelsosemkopel" szlogen mar nem
aktualis, de ennek ellenere eltantorithatatlan vagyok
atekintetben, hogy ezt az autot nem szabad hagyni
elrohadni, ott ahol most van.
Leginkabb egy kis biztatasra lenne szuksegem...
Aki jol ismeri az Omegaknak ezt a tipusat, irja meg tapasz-
talatait, legyen szives!
Elore is koszonok minden informaciot.
Pipogya
|
+ - | Re: olcso autot keresek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia HA, szia illetekes!
Valaki keresett itt 200-250 ezer korul megbizhato hasznalt autot.
Javaslom, vegye meg a haz elott allo '85-os feher Wareszt,
130 rugo, napfenyteto, kivulrol jo allapotu.
Legalabb felszabadulna egy hely a parkoloban.
Piece:
nme1
>>Know your enemy<<
|
+ - | Octavia + elado Astra (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Octaviaval kapcsolatban kerek tanacsot, tapasztalatot, ket konkret modellel
kapcsolatosan.
Kinalnak most egyebek mellett ket akcios modellt, mindenfele extrakkal
megtoldva, ezek:
1. Octavia Cool
2. Octavia Fresh
Ami a "fejtorest" okozza:
Az 1. az 1.4-es 75 loeros motorral szerelt, bazismodellje a Classic, a 2.
pedig 1.6-os 102 loeros, bazismodell az Ambiente. Arban van koztuk kb. 1
millio kulonbseg, tobbletfelszereltsegben a Fresh joval jobb, szamomra
hasznos es kevesbe hasznos extrakkal. Ugyanakkor a felszereltseget illetoen
meg tudnek baratkozni a Cool-lal is, egyedul a motor az, ami komolyan
elgondolkodtat. Loeroben/nyomatekban van ugyan kulonbseg, de a kisebbikben
kicsit kisebb ford.szamokhoz tartoznak az ertekek. Tobbek szerint varosban
ez is mindenkeppen jol autozhato, kulonbseg inkabb autopalyan erezheto, de
nem kritikusan.
Minden velemenyt szivesen veszek, ami barmerre elbillentheti a kerdest.
Koszi, RViktor
Ui.: Egyebkent elado egy Astra F GL (legzsak, tavir. kp-i zar, allithato
vezetoulesmag., immobiliser, Piranha riaszto), 1.4-es 60 loeros, 4-ajtos, 4
eves, 48.000 km-rel, pluszban adok gyari tetocsom. alaprud, 1 telet futott
Firestone FW930-as teligumi + gyari felni. Iranyar: 1.690.000,-.
|
+ - | Nissan (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
>Hacsak nem a Summit Motorsnal vagy akkozeli kereskedesben
>dolgozol, nem tudom, honnan szedted az infot. IMO
>gyakorlatilag pont az ellenkezojet tervezik kozeptavon.
Honnet szedtem volna? Az InterNetrol :-). Amikor alkatreszt kerestem,
akkor megfordultam egy par forumban, es talan a www.nissan.hu -n
olvastam hasonlo velekedest a tulajoktol. A fenntarto nem igazan
cafolta. Ennek ellentmond, hogy a kajak-kenu EB -n a magyarokat
szponzoraltak, de ez nem biztos, hogy nekunk szolt. Bontobol is
alig van, joszerevel csak Szentendre. A sas utcait csak legvegso esetben,
mert horror araik vannak. En harmad annyiert szereztem alkatreszt az
osztrakoktol. Nehez ugy, mert van ugye SX, ZX, 100, 200, 280, 300.
Szoval az autok tetszenenek, van valasztek. Es az arhoz egy adalek:
Datsun ZX 280 gyari vizpumpa 10.000Ft . Ennyiert fel sem ujitjak :-).
|
+ - | gyerekules (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Ha valaki gyerekules vasarlasan gondolkozik, egy kis
segitseg.
Nalunk egy eves a csemete, es lassan kinovi a bebihordozot
(ami 0+ jelu, ez azt jelenti, hogy 13 kg-ig jo).
Korulneztunk a nagy babaaruhazakban, es vegul egy Renault
gyari gyerekules mellett dontottunk.
Az ules nagyon profin van megcsinalva.
Minosegi anyagok, kellemes tapintas, tartosnak igerkezo,
robosztus de megis dizajnos felepites, tisztithatosag,
bevizsgalt allapot stb. Es macis a huzata : -)
Sokfelekeppen varialhato, - igy addig lehet hasznalni, amig
akkora nem lesz a gyerek, hogy mar az normal biztonsagi
ovvel bekotheto az ulesbe.
Szoval nem kell venni 2 kulonbozo nagysagu gyerekulest es
ulesmagasitot, - ez harom az egyben…
A gyerek meretenek es igenyenek megfeleloen az ov magassaga
ketto, az ulolap hossza harom, a hattamla dolesszoge negy
fokozatban allithato.
A gyerekules 5 pontos biztonsagi ovvel rendelkezik.
Menetiranyba, es annak hattal is beszerelheto.
Elso ulesre menetiranynak hattal kizarolag akkor, ha az
autoban nincs, vagy kikapcsolhato a legzsak. Ha elso
ulesre, menetirannyal egyezo iranyba szereljuk be, akkor az
auto uleset a leghatso pozicioba kell tolni.
Nalunk hatra, menetirannyal szemben van beszerelve (18
honapos korig, kizarolag menetiranynak hattal szabad
utaztatni a gyereket, mert a nyakizmai meg nem elegge
fejlettek, es egy komolyabb fekezesnel vagy utkozesnel ez
serulesveszely lehet), azon kivul, hogy a hatso ules
elotti padlon labak megtamasztjak meg (!), az elso ules
csuklopontjaihoz (az ulolap es az ulestamla talalkozasanal)
is rogzitve van ket kulon ovvel, amelyek a gyerekules
hattamlajahoz kapcsolhatok be (plusz ugye a hatso ules
harompontos oves rogzitese).
Hatrany, ha igy van beszerelve a gyerekules, nem
szabad/lehet tologatni az elso ulest.
Lehet, hogy bonyolultnak hangzik, de az eletben ez
egyszeru : - )
Akit komolyabban erdekel a tema, csinalhatok fenykepet vagy
adhatok cikkszamot is.
Koli
|
|