1. |
uzemanyagcellas Opel (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
2. |
re: re: re: (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
3. |
Nemzetkozi jogsi (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
4. |
re: re: Bankkartya kerdesek... (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
5. |
re: import auto (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
6. |
Megane Coupe-Cabriolet (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
7. |
re: re: Bankkartya kerdesek... (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
8. |
Csak az a franya differencialmu... (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
|
+ - | uzemanyagcellas Opel (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Talaltam egy kis jovobe mutato erdekesseget:
http://www.gmeurope.com/marathon/
Az Opel a Hydrogen3 uzemanyagcellas autojaval szeretne -Europat
atautozva- 10 000 km-t megtenni kellemes marketingfelhajtas
kozepette.
Udv.:
Molnar
|
+ - | re: re: re: (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>> De ahhoz a gyereknek teleportalnia kell magat az auto ele :)
>Ne legy optimista. A temeto tele van olyan kiskolkokkel, akik
>ezt meg tudtak csinalni.
Tudom, de az sohasem a gyerekek hibaja volt....
Ugyanigy igaz a takarasbol kilepo gyerek... De az is igaz, hogy ha olyan
helyhez kozeledsz -foleg lakoovezetben- ahol takaras van, akkor ugye nem
ragaszkodsz a 20-hoz, hanem atvaltasz lepesre, vagy meg lassabbra? Azt
hittem ezt meg sem kell emliteni.
A "teleportalas" arra -es csak arra- az esetre vonatkozik, ahol
a -korulmenyek miatt- 20-szal mehetsz. Remelem igy mar ertheto a dolog...
(en is ismerek fickot, aki a '80-as evek elejen az ele kilepo gyereket latva
azonnal megallt, megis meglokte kisse sracot amitol az elesett. Beverte a
fejet->koponyaalapi tores-> temeto. Sracnak ezzel kell leelnie az eletet.
(Egyebkent valami forendor gyereke volt az aldozat, minimum 10 ev bortont
szerettek volna rasozni az ismerosre de csak 3 ev jogsi bevonas sikerult,
bar ez mar mas tema)
udv joe
XM 2.1TD
|
+ - | Nemzetkozi jogsi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
irta:
>Mert 30 eve mashogy volt es lehet hogy en tudom r
>osszul? Itt van a zsebemben, elohuzom, leolvasom,
beirom >a datumokat, de van, a
>kinek ez meg mindig hihetetlen. Triznyak beidezte a
>jogszabalyt is, mely szerin
>t max 3 evre adhato, de van, akinek ez is keves, mert
ugy >emlexik, hogy a habor
>u elott...
>Hihetetlen. :-(
Pontositok. Jelenlegi nemzetkozi jogositvanyom 10 evre
ervenyes es meg mindig tobb mint 3 ev hatra van
belole. Tenyleg meg az iraki haboru elott adtak ki.
Csaba
|
+ - | re: re: Bankkartya kerdesek... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
*******************************************
Valoszinu nem, mert akkor mar elmeselte volna, de amig
egy tonna
helyen kerik a PIN kodot es ala is iratjak a
bizonylatot, addig
minden egyeb szemetseg is megtortenhet.
Amugy a kettot egyutt minden bank tiltja. Kozben
nezd meg az
osszes szupermarketbe csak igy vasarolhatsz.
********************************************
Ez igy ebben a formaban nem teljesen igaz.
A dombornyobómott (nem "elektron") kartyaknal nem
kerik a pin-kodot, csak az alairast.
Udv,
-=[GMA]=-
Omega3000
|
+ - | re: import auto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> Szerintem a kotelezot csak Ausztriaban tudod ra megkotni, mivel ott
> helyezted forgalomba. Magyar allampolgar nem vezethet kulfoldi
> rendszamu autot, kiveve ha ceges, abban a cegben dolgozik, es
> engedelye van a cegvezetotol eme gepes jarmu vezetesere...
--------
Ez, mintha majus 1.-en megvaltozott volna. Magyar autora is lehet masik
EU osszagban biztositast kotni, akkor valoszinuleg forditva is igaz. A
kulfoldi rendszamu kocsi vezetese is valtozott, nem tudom maradtak-e
megkotesek, de az biztos, hogy mar nem szamit csempeszetnek/orgazdasagnak.
Udv, Triznyak
|
+ - | Megane Coupe-Cabriolet (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Dorka irta:
>>>
Kedves DJ Tiszy: Nem irna valamit a Renault Megane
Coupe-Cabriorol? Gondolom, ilyen draga autot csak
olyanok probalhatnak ki, akik meg is tudjak venni,
de nincs olyan nyilt nap, ahol legalabb statikus
allapotaban bele lehetne ulni?
Nyilt hetvege asszem lesz junius kozepen, egyebkent meg a legtobb
kereskedesnek van mar most is ilyen autoja, ha teszt nem is, szalonban
kiallitva mindenkeppen. Ne legy(en) kishitu, egy autoba akkor is szabad
beleulni - sot vezetni is - ha az ember nem lobalja maga elott az 5 millio
Ft-ot.
Sok ujdonsagot nem lehet elmondani az autorol, ui. minden benne van a normal
Megane-ban is (rengeteg legzsak (10?), elektromos kutyuk garmadaja, kartyas
inditorendszer, stb.) Persze a teto is elektromos, nomeg TELJESEN UVEG - ez
a kulonlegesseg! Igy becsukva sincs becsukva :-) Egyebkent a csomagtere
normalis (talan 220 liter lehajtott tetovel - lusta vagyok megnezni - ez
kabe egy kisauto csomagtere). Persze ehhez a potkereknek egy spray-jel valo
helyettesitese is kellett.
Motorokban 1.6, 2.0, es 2.0 turbo valamint 1.9 dCi kaphato itthon. A turbos
motorok az egyetlenek, ami dinamizmust adnak az autonak, a tobbi eleg
csaladapas.
Egyebkent nekem nagyon tetszik az erzes - kabriozni oooriasi!! (Majdnem mint
motorozni :-)
Az auto aranyai nekem nem jonnek be igazan, ui. a 4 ulohely (korrekt hatul
is) miatt optikailag "nehez" az auto feneke.
Szallitasi hatarido nyar (vege), hala a nagyobb testverek (Nemeto, Olaszo,
stb) prioritasanak. Egyebkent az optikailag meg aranytalanabb es uvegteto
nelkuli 307-est is igy szallitja a Pizso.
djtiszy
PS: bocs a tegezesert, ez igy HIXesebb.
|
+ - | re: re: Bankkartya kerdesek... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Melyik bank tiltja es hol van ez _szerinted_ leirva???
Szerintem vagy nem ezt akartad irni, vagy valamit
rosszul ertelmeztel...
Erdekes dolgokat mondasz, pedig en is kb. 12 eve
hasznalok bankkartyat... Tankolni is altalaban azzal
szoktam... Alairni mindig kertek, neha a PIN-t nem
de szerintem mar nemigen van olyan hely ahol a PIN
nem kellene...
Udv!
GERI
>amig egy tonna
>helyen kerik a PIN kodot es ala is iratjak a bizonylatot, addig
>minden egyeb szemetseg is megtortenhet.
>Amugy a kettot egyutt minden bank tiltja. Kozben nezd meg az
>osszes szupermarketbe csak igy vasarolhatsz.
|
+ - | Csak az a franya differencialmu... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Alaphelyzet: sebessegben, kuplung felengedve, inditozas, diffi szetesik.
> ( ezt senkisem vonta ketsegbe, mindossze az a megallapitas szuletet,
> hogy egy _hibatlan_ diffit ez nem tud tonkre tenni)
Ez sajnos tevedes, mert volt, aki ketsegbe vonta, illetve azt
mondta, hogy ha meg is esett, akkor sincs semmi koze a starterhez.
Arra meg tovabbra sincs valasz, hogy akkor mi is tortent, vagy
mihez volt koze.
> A 3000-es fordulat adta ( a motor forgo alkatreszeinek tomegebol adodo)
> mozgasi energia, es a "hirtelen" felengedett kuplung iszonyatosan nagyot
> "rug" a hajtaslancon, ( es ezt ki is birja, persze nem tesz jot neki)
> ilyenre a "helybol" indulo onindito nem kepes, meg akkor sem, ha
Mint mar irtam nehanyszor, nem a vegallapotot kell nezni, hanem az
idobeli felfutast. Ez pedig csak szamolva, vagy merve megy (meg
akkor is, ha ez a ket fogalom egyesekben idegrangast okoz),
meselve nem.
> nehanyan a zart kuplung miatt rugalmatlannak _hiszik_ a kapcsolatot. A
> "rugas" akkor a legnagyobb, amikor a kuplung mar zart, de a kerek meg
> nem porog. Ez egy nagyon kicsi ido, de a mi szempontunkbol ez a lenyeges.
Igen, az a lenyeges, csak eppen a merteket nem tudod megbecsulni.
Raadasul ez a kis ido lehet negativ is, mert mi biztositja, hogy a
kerek nem kezd el porogni a kuplung zarasa elott?
Vegulis ket kuplung van sorbakotve a differencialmuvon at: a
valodi kuplung eloszor mindenkeppen csuszik, aztan zar, a masik,
azaz a gumi az uton eloszor zarva van, aztan vagy megcsuszik, vagy
nem.
Ha pl. a kocsi jegen all, akkor drasztikus inditasra egybol
kiporog a kerek, nem lesz tul nagy rugas.
|
|