1. |
re: Re: misztikus aszfaltkorok (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
2. |
talalos kerdes (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
3. |
Saab (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
4. |
re: Re: Skoda, Mazda (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
5. |
Gyulai autoszerelo (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
6. |
rossz Opelek (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
7. |
Mazdak pozicioja (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
8. |
mazda megeccer (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
9. |
Mire jó a könnyűfém felni? (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
10. |
Felicia-re (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
11. |
logan (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
|
+ - | re: Re: misztikus aszfaltkorok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Ha lyuksorról volt szó, esetleg nem oda fogják
> telepíteni az fényvisszaverő rázóköveket?
Nem. Ezek szemet, tetu modon ottfelejtett mintavetel utani lyukak.
A sztradatol a bringautig mindenutt vannak.
--
Meszaros Geza
|
+ - | talalos kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Raadott gyujtasnal megnyomom egyszerre a c-Corsa orajanak ket
gombjat cca 10 masodpercre es az also sorba ezt irja ki:
012 1
Tudja valaki, hogy mit jelent ez ?
--
Meszaros Geza
|
+ - | Saab (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
>> wrote:
>>> Ha az osszes Mazdat Europaban fogjak gyartani, azt hiszem a kovetkezo
>>> autocserenel a SAAB -ot fogom kostolgatni.
>
>> mert az opel jobb?
>> homer
>> ps. mintha felfullel hallottam volna, h abban meg opel cuccok vannak?
>
>Az is ford!
Legutobbi informacioim szerint a padlolemez az Opel Vectra C-bol szarmazik.
Vagy ez mar valtozott?
teeby
|
+ - | re: Re: Skoda, Mazda (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
> mert az opel jobb? > homer > ps. mintha felfullel hallottam volna, h abban
meg opel cuccok vannak? Az is ford!
Az a Volvo, a SAAB-ban a GM-nek van reszesedese, a 9-3-asnal a Vectra
padlolemezet hasznaltak, es egyeb Opeles alkatreszeket (lsd. 1,9 D motor a
la FIAT, mert az is GM mostmar valamenyire...) .
Udv, Jo 7veget,
K.
|
+ - | Gyulai autoszerelo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
Tavaly irt nekem valaki e-mailben egy gyulai szerelorol, aki allitolag ert a ja
pan kiskocsikhoz. Elhagytam valahogy azt a levelet, nem tudja valaki az elerhet
oseget? Tulajdonkepp jo lenne Bekescsaban vagy kornyeken barki, akire rabizhatn
am, aki nem a lenyulos fajta, es akit erdekel is az, hogy valoban megcsinaljon
egy (15 eves) kocsit. Kicsit unom mar azokat a szereloket, akinek ha elviszem a
gepet, hogy "elkezdett sipolni valami a motorterben", arra azt valaszoljak, ho
gy "hát, szokott...", és kb. hasonló motivacioval allnak hozza a hibakereseshez
is.
Legyszi maganba is kuldjetek el a valaszt. Koszi!
Zu
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: gw-96-22.bekesnet.hu)
|
+ - | rossz Opelek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
>Az Opelek regen nem szamitottak rossznak, es ha minden igaz, a
>mostaniak is jok mar.
talan Triznyak tudna megerositeni, de emlekeim es szereloim szerint a csepp
Kadett koranak sokkal "jobb" autoja volt, mint az F.Astra a sajat koraban.
Vagyis az F nem sokat fejlodott.
djtiszy
|
+ - | Mazdak pozicioja (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
MyTibor irta:
>A Mazdanak ott a kettes, ami
>mar nem annyira kisauto, hanem az also kozepet surolja. A harmas sem
>teljesen also kozep, hanem a kozepkategoriat surolja a 4,5 meterevel
>(az araval is :-( ).
Inkabb ugy fogalmaznek, hogy a 3-as feleslegesen font van. A 2-es ugyanis
kicsi (nem a 121-hez kepest, hanem a tobbiekhez kepest), legalabbis
ugyanakkora, mint egy Fabia vagy Fiesta (aki meg rokon). A 3-as arat a
koltsegek es a varhato volumen miatt nem lehetett sokkal olcsobbra dobni
(pedig igazi eselye min. fel millioval olcsobban lenne csak), igy nem volt
mas valasztas: terkinalatban es tudasban is felfele kell huzni. Ez egy igen
komplex dontes, ami gyartasi oldalon is ki6-6 de igazabol a
termekpozicionalas (ar+kommunikacio) teren jelentos.
tiszy
|
+ - | mazda megeccer (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
csak a pontossag kedveert: eladasi adatok MAZDA teren jan-aug 2004/2003.
Mogotte a kategoria legnagyobb nyertese ill. vesztese (nem db, piaci resz).
Mazda2: 152/172 (vagyis -0,02% piaci veszteseg). A legnagyobbat az Ignis es
Kalos nyerte, a Corsa es Punto bukta .
Mazda3/323: 395/361 (vagyis 0,03% nyereseg). Nyerok Golf es CMax, luzerek
Astra es Xsara.
Mazda MX5: 17/19 (nem merheto piaci valtozas)
Mazda Premacy: 6/23 (vagyis -0,01% veszteseg).
Mazda6: 697/776 (vagyis -0,06% veszteseg) Nyertesek: Nubira, Avensis.
Luzerek Carisma Passat.
Mazda RX8: 149/0 (vagyis 0,11% piaci nyereseg). Nyertesek: 5-os, RX8.
Luzerek: E-Class, S80.
MPV: 120/56 (vagyis 0,05% nyereseg). Nyertes MPV, Viano. Luzer: 807,
Alhambra.
B-sorozat: 385/331 (0,23% plusz). Nyertes: Doblo, Transit. Luzer Partner,
Boxer.
Tehat igazabol sikerult kb. megtartania piaci reszesedeset. Az RX8
egyertelmu JACKPOT, a B-sorozat hozta a masik tobbletet. 3-as Mazda nem jott
be, a tobbi meg vegetal, rohejes szamokkal. Gondoljatok bele, hany kereskedo
probal ilyen keves auto arresen megosztozni ugy, hogy az egyik huzomodeltt
(B-) nem is egyesevel viszik...
djtiszy
|
+ - | Mire jó a könnyűfém felni? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Abszolút kezdőként szeretném megkérdezni a hozzáértőket: miért jobb a
könnyűfém keréktárcsa a hagyományosnál? Tényleg megéri a súlyos plusz ezr
eseket (inkább tízezreseket)?
Előre is köszönet mindenkinek!
VIC
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-150-19.dial.matav.net)
|
+ - | Felicia-re (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Teljesen egyetertek a Feliciaval kapcsolatos ertekelessel!
Erosen nezegettem a "hasznaltauto.hu" rovatat,es ugy lattam,hogy
1,2 milla korul vannak 3-4 eves toresmentes kocsik!
/Igaz,hogy kombi csak egy volt kozottuk/
Ha ragaszkodsz a kombihoz,es az egy millahoz,valoszinuleg le kell
menned a 6-8 evesig!Fontold meg,hogy erdemes -e 200eFt-ert
veszteni 3-4 evet?
A kocsik km-rei erosen kulonboznek. A 30.000-tol a 110.000-ig.
A regi Skodak motorja 120.000-nel elkezdte okadni az olajat!
Hallottam,hogy a Felicia motorja megegyezeik szinte teljesen az
eredeti,regi Felicia,Octavia /orrmotor/ motorjaval.
Valoban igy van -e,es az uj Felicia motorja mennyit bir ki general
nelkul?
|
+ - | logan (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv
hadd legyek en az elso a listan aki eldicsekszik: lattam a misztikus
dacia logant!
Lattam , ultem benne. Vezetni nem volt kedvem sorba allni.
Hat mit mondjak...
elso ranezesre pont mint elodje , a solenza, semmi nagy kulombseg.
Megis, van par
haladas :is. Peldaul hatul el lehet eleg jol ferni benne,
osszehasonlithatatlan elodjevel.
Viszont nem egyteru, ugyhogy kutya, meg gerenda hordasra nem alkalmas :)
ami tenyleg nagyon meglepett az az ajto...BECSUKODIK!!!!
ez egy remek haladas daciatol. Ez az elso jarganyuk aminek becsukodik az
ajtaja.
Nem kell csapkodni, nem all ferden ..
1.4 es 1.6 verziok vannak, allitolag az orszagba elso nap felvettek
rendelest 3000 db-ra.
Ara 5700-8200 EUR kozott mozog.
Amugy sajat megjegyzes : Nem eri meg a penzet :(
700 Eur-ert mar lehet kapni 2000 utani nemet autot, ami sokkal jobban
megeri .
Atlagfogyasztas tulzottan nagy , 8l korul van mindket verzional .
Amugy a finomitasokon csak latszik hogy itt raktak ossze. Mondom,
elodeihez kepest nagy a kulobseg, de csak van mit dolgozni meg rajta.
Ha meg szolgalhatok valami infoval, szivesenn
Udv
Zoli
|
|