1. |
Re: aut.valto olajcs. (mind) |
40 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Kemence (mind) |
65 sor |
(cikkei) |
3. |
Kemence (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
4. |
re: Ford Windstar fogyasztas - MEG ILYET! (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
5. |
Defektturo gumi? (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
6. |
wanker(?) motor (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
7. |
re: re: Ford Windstar fogyasztas (mind) |
49 sor |
(cikkei) |
8. |
re: mas az amerikai benzin ? (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: aut.valto olajcs. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>Feladó: Triznyak
>>terhelesnel. ( esetleg nezd meg az A6-os szerviz utasitasat,
>>annak az olajat betolteni is jaro motorral, SEBESSEGBEN kell.
>>Nem is lehet maskent!)
Ez igy nem teljesen igaz. Regi A6-nal miutan az ellenorzo furatig
feltoltotted, el kell inditani a motort es "P"-ben /nem
sebessegben/ tovabb tolteni, amig ismet meg nem jelenik
az ellenorzo furatnal az olaj. Ezutan vegigkapcsolgatni a
fokozatokat es "P"-be visszarakva ellenorizni.
Uj A6-nal a feltolteshez nem kell jaro motor.
De idezem a gyari leirast:
/Uj A6 4 seb. aut.; tiptronic; multitronic:/
Feltoltes:
- Feltolteni ATF-el, amig az ellenorzo lyukon nem folyik
- Valtot "P"-be tenni
- Motort elinditani
- Alapjaraton, a kezifeket behuzva es a fekpedalt nyomva
tartva, a valtokart az osszes pozicioba legalabb 10
masodpercre bevaltani
- Valtot "P"-be tenni
- Ellenorizni az ATF szintet, ha szukseges utantolteni
Ellenorzes:
- Valto ne legyen "emergency mode"-ban
- Jarmu vizszintesen alljon
- Motort elinditani
- Alapjaraton, a kezifeket behuzva es a fekpedalt nyomva
tartva, a valtokart az osszes pozicioba legalabb 2
masodpercre bevaltani
- Valtot "P"-be tenni
- Klimat, futest kikapcsolni
- Az ATF homerseklete az ellenorzes kezdetekor ne legyen
30C-nal magasabb
Istvan
|
+ - | Re: Kemence (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Az AUTO 1970-ban irta :
>Tenyleg nagy hallgatas van Kemence ugyben, de ennek legfobb oka,
>hogy nincs mirol irni.
Sajnos az eso mindent elmosott es a tervezett programok joresze
elmaradt... :(
>Az elmondasokbol kikovetkeztetve a konvoj mar indulasnal tobb
>fele szakadt, van aki + latnivalokat - szemettelep - is beepitett az
>utba.
Nagyon rulez kis szemettelep volt, vetek lett volna kihagyni :)
>Nem tudom, hogy a masik ket asztalnal mi volt, de nalunk roppant
>vidaman telt.
A mi asztalunknal is nagy volt a vidamsag, amig meg nem erkezett
Frigyes pacalporkoltje. Ezutan mindenki huledezve nezte, hogy Frici
a gallerja moge hajigalja azt az undormanyt :)~
> Leves nincs
Nekunk meg azt mondtak, hogy elofordulhat az is, hogy van. Mivel nem
volt turelmunk kivarni a probat, inkabb mi is lemondtunk rola.
>Mindez 4 oraban jatszodott le, igy nem biztos, hogy
>nagy poen, de aki ott maradt az igencsak elvezte.
En megtettem minden tolem telhetot, hogy igy legyen... :P
>Aki nem maradt ott, vagy korabban lefekudt az a legjobb dologbol
>maradt ki.
Szerintem is :)))
> A ket Skodast felvezettem, nehogy eltevedjenek megint, es lehet
>kimenteni oket, viszont a 2 -esen mar megleptem toluk.
Koszonet erte. Marmint a felvezetesert.
>A masodik dombon voltam, amikor ok meg az elsore kapaszkodtak, pedig
>a ketto kozott volt 500 meter.
Mentsegemre szoljon, hogy a Favorit nem egy sebesseg-bajnok, raadasul
mogottem aludt a ket csemete, akik biztonsaga volt az elsodleges, amit
azert szakado esoben, itt-ott kodben a szerpentines utakon nem nagyon
lehet osszehozni nagyobb sebessegel...
>Utana meg termeszetesen mar nem talalkozhattunk, de mint olvashato
>volt Frigyes mar haza kerult. Attilarol meg semmi hir :-).
Koszi az aggodast, de gond nelkul hazaertunk mi is :P
Sajnos a gondok kesobb jottek, mert vasarnaprol hetfore virrado ejjel
leloptak a dizajnos Skoda emblemat a kocsimrol, szerda delutan pedig a
Hungarian (Hos u. sarok) ugy dontott egy teherautos, hogy nem torodve
egy vacak Favorittal, savot fog valtani...
Legalabb elismerte a hibajat es a betetlappal nem kekeckedett, de meg
igy sem lesz egy olcso mulatsag, mert a kocsi teljes baloldalat
leamortizalta, a kocsi meg 13 eves, ergo a biztosito nem hinnem, hogy
a kar 60-70%-anal tobbet kifizetne :(((
--
Udvozlettel: Attila (Mr.Grey)
BMV (Busz Metro Villamos)
|
+ - | Kemence (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
mostanaban kicsit hektikus a lista-eleresem, ezert jutottam csak most oda,
hogy koszonetet mondjak a szervezesert avinak, a hangulatert pedig a
tobbieknek. Persze en megint eltipliztem delutan, de fontos volt, hogy
osszefussunk. Mellesleg tankoltam a totoknal. A legfontosabb uzemanyag, amit
tankoltam: a 2 uveg Becherovka volt, meg meg persze 30 liter gazolaj is. Bar
a bank nagyon jol valtotta a kartyas vasarlasnal a valutat, de 189 Ft-os ar
miatt mar nem eri meg kimenni. Ennyiert mar Pesten is van.
Kosz meg 1× evribodrinak.
djtiszy
|
+ - | re: Ford Windstar fogyasztas - MEG ILYET! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur, *.* & Jozsef,
a kanadai autos viszonyokrol irt cikkedet elvezettel olvastam. Ha van meg
infod, elmenyed hasonlo temaban, ne tartsd magadban pliz. :-)
djtiszy
|
+ - | Defektturo gumi? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A Scenic II ismerteteseben olvasom, hogy egyebek mellett "defektturo
gumi" is kaphato hozza.
Mi ez a defektturo gumi? Nem lyukad ki, ha szog megy bele?
Ha valoban van ilyen csodadolog, lehet-e masfajta autokhoz
beszerezni? Es mennyibe kerul?
Udv,
Szegedi Ga'bor (gszegedi at freemail.hu, http://gszegedi.freeweb.hu)
Egyes szabalyokat eleve betarthatatlannak alkottak.
|
+ - | wanker(?) motor (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
sziasztok!
Segitsetek legy szives, hogy hol talalok a weben valami anyagot a wanker(?) mot
orrol, mert a keresok ezen a neven nem talaljak?
koszi
Akos
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-53-29.dial.matav.net)
|
+ - | re: re: Ford Windstar fogyasztas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok, szia sex69!
>De meddig? Nem vagyok egy nagy kornyezetvedo, de annyi eszem
>meg nekem is van, hogy a Fold olaj keszlete nem vegtelen. Ha a
tobb
>millio ev alatt keletkezo olajat 200 ev alatt feleljuk, akkor
mi lesz >utana?
>Elkepzelheto sok minden mas energia, de most meg konkretan
nincs
>alternativa. Az atom ugye csunya dolog(?), a napenergia nagyobb
>kornyezetszennyezes, mint barmi (egyenlore), szel keves, viz
(szegeny
>halak), stb ... Es ezek amugy sem mobilak, inkabb a
haztartasokba >valok.
>Akkor legalabb szandekosan ne pazaroljunk.
>Bocs, ez megint felreertheto, ezert: nem konkretan rolad van
szo.
>Mar vigyazni kell.
Nem vettem magamra, marcsak azert sem, mert teljes egeszeben
egyetertek veled. Azert is irtam, hogy pl. amig a palackozott
vizert gondolkodas nelkul kifizetik literenket a masfel dollart,
az olcso benzint magatol erthetodonek veszik, es azonnal sirni
kezdenek, ha feljebb megy az ara. En a magam reszerol siman
felemelnem a benzin arat a duplajara, mindjart megugrana a
kereslet a kisautok irant. Jelenleg a legkisebb amerikai auto
motorja 2 literes, dizelt pedig csak a VW arul, ok is csak a
regebbi 90 LE-s TDI-t, mert az olajcegek nem hajlandok
lecsokkenteni az uzemanyag kentartalmat, es allitolag ezt a
modernebb dizelek nem birjak. Szoval ha dragabb lenne az
uzemanyag, azonnal elterjednenek a kisebb autok, mert most
igencsak nagy kocsiban gondolkodik mindenki. Nem ritkasag, amikor
a masfel meter alatti 40 kilos anyuka egy 3-4 tonnas, dupla
hatsokerekes pick-up truck-bol emeli ki a csemetejet, es indul a
heti bevasarlasara. A megvett arut persze a kabinba teszi be, nem
a rakadoterbe, mert az legfeljebb csak arra valo, hogy telen fel
meteres havat hordjon vele mindenhova, amig az el nem olvad. En a
magam reszerol a szemelyautokat szeretem, de neha igen
elgondolkodom, amikor pirosnal a mellettem levo savban egy
terepjaro vagy pick-up all, es az en szemmagassagomban a
lokharitoja van. Ilyenkor belegondolok, mi lenne, ha egy ilyen
oldalrol megcsapna. De mint irtam is, a valtozasnak legalabb az
elso jelei megvannak, es ha a Toyota a Prius-al sikeres lesz,
talan a tobbi gyarto is elgondolkozik a kisebb fogyasztasu autok
gyartasan.
Udv.
Jozsi
|
+ - | re: mas az amerikai benzin ? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Antforce!
> Ezt hogyan csinaljatok ?
> Azert kerdem, mert pl ismeros autoszerelo amerikaban. Neki van egy >ford
> mustangja mely max 12-13 litert eszik de akkor már agyon van hajtva..
> Itthon 2 ismerősnek van mustangja, és a totalcaron is volt egy mustang
> teszt.. a 20 liter feletti fogyasztas sem ritka. hogy lehet hogy
> amerikaban egy auto majdnem a felét fogyasztja ? nem lehet hogy nem >ugyanaz
> az uzemanyag ? Mert annyi ilyen csodat hallok.
> Itthon a dirdnak az egyteru modellje a galaxy gyari adat szerint 17
> litert eszik a 2.8as motorjával, ott kinn meg a nagyobb auto lazan >elmegy
> 13 literrel.
> Egy autorol tudok hogy kevesbe ehes es amerikai, ot lattam sajat >szememmel
> egy ford crown victoria (ha jol emlekszem) de azért azis a 13 liter >körülit
> megeszi nyugodt autózásnál szóval egy dinamikusabb de nem versenyző >városi
> vezetésnél 16 liter meglenne.
> Kíváncsi lennék miért van az hogy nagyjából a felét eszik az amerikai >autók
> amerikában mint itthon.
> De mondhatnám a Nissan 350Z-t mint japan autot, amerikában 12-13 >literes
> fogyasztású autónak árulják, 3.5ös 280 le-s motorral és m3 bmw
> menetteljesítménnyel.. Nehéz elképzelni ezt mint városi fogyasztásnak
> (valahol kimondottan városi fogyasztasnak olvastam ezt az adatot).
>
> Na mind1, nem akarok nagy vitát indítani de elgondolkoztam ezen a >dolgon..
Nem hiszem, hogy a benzin mas lenne. Inkabb a kozlekedes mas. Az
utak szelesek, a tavolsagok nagyok a varoson belul is, egy 2x2
savos uton sokszor mehetsz 1-2 km-t is 70-80-al ket lampa kozott,
nem jellemzok a csikorgo gumis gyorsulasok es fekezesek. Biztos
vagyok benne, hogy a szabvany is mas, amivel az autok varosi
fogyasztasat merik.
Udv.
Jozsi
U.I. A Crown Victorian csodalkozom. Ez az egyik utolso nehez,
alvazas, hatso meghajtasu V8-as kocsi, itt is a nagyobb
fogyasztasu szemelyautok koze tartozik.
|
|