1. |
Hasznalt auto garanciaval vagy anelkul? (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
2. |
valto olaj (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: ABS-lampa soka alszik el (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: villamos kutyuk (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: Teherbiras? (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: *** HIX AUTO *** #1806 (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: Ingadozo alapjarat (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
8. |
eletronika (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: bo le (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: LE/liter (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: Fw: Duuurva (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
12. |
Re:japan (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Hasznalt auto garanciaval vagy anelkul? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Az alabbiakat tapasztaltam, valahol Eszak-Magyarorszagon:
1. C...... markakereskedes es szerviz: termeszetesen arulnak sajat
markaju hasznalt autot, akar 2-3 eveset is. Viszont a hasznalt
autokhoz garanciat _nem_ adnak.
2. S..... markakereskedes es szerviz ujsagban olvashato reklamja
szerint a 2-3 eves autokat frissen atvizsgalva, szervizkonyvvel es
_1 eves garanciaval_ adjak.
Az 1. eset szamomra meglepo.
Masoknak mik a tapasztalatai? Ez a garancia dolog vajon mitol fugg?
Markatol vagy kereskedotol? Vagy is-is?
Udv,
Szegedi Ga'bor (gaborsz at tin.it, http://gszegedi.freeweb.hu)
Egy jatekos nem valtoztathat meg szabalyokat (Brody J.)
|
+ - | valto olaj (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv. a Tarsasagnak !
Kerdezni szeretnem valaki hozzaerto szemelytol hogy kell-e az en valtomban
olajat cserelni ? A gep 1 Astra caravan 1.6 16v es asszem 96 vagy 97
oktoberi, eddig belenyomtam komoly 66000 km-t .
Mivelhogy itt Kanizsan ( Vajdasag ) es kornyeken nincs normalis Opel
szerviz, igyhat az olajcsereket meg a fekbetetellenorzeseket magam vegzem. A
Szegedi szervizt nem tudom es nem is akarom megfizetni.
Minden jot nektek !
Karácsonyi József
hatetepe://solair.eunet.yu/~seppy
|
+ - | Re: ABS-lampa soka alszik el (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Az hibara utal, hogy egy ejszakai allas utan inditva az ABS-lampa csak
>kb. 1 perc utan alszik el?
>Ed
------
IGEN!! Valoszinuleg a huzamosabb allas alatt elengedi a
hiraulikanyomast. Indulaskor addig vilagit a lampa amig a szivattyu
visszakuzdi a nyomast az eloirt ertekre. ( amig vilagit a lampa nincs ABS!!)
Udv, Triznyak
|
+ - | Re: villamos kutyuk (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>Felado : [Hungary]
>>Aha. Nekem pl. az nem tetszett egy ismeros Mitsu Coltjaban,
>>hogy az elektromos tetoablak
>>meg az elektromos ablakok csak ugy mukodtek, hogy benn a slusszkulcs.
>Kepzeld el azt, hogy kocsi lezarva, es benyullnak egy "bottal",
>megnyomjak az ablakleeresztot, es szabad a preda...
>A'kos
--------
Igenyesebben kivitelezett autoknal mukodik az ablak ill. a tetoablak
"slusszkulcs" nelkul is, ha legalabb egy ajto ki van nyitva!
Pl. BMW, MB, Opel Omega (ezekbol sem az osszes tipus!!)
Udv, Triznyak
|
+ - | Re: Teherbiras? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>Felado : [Hungary irta.
>>>Ja meg a japcsik ugy kiporzcioznak mindent, ami forog zakatol stb
>>>alkatresz az a terherbirasuk felso hataran dolgozik, mig egy nemet
>>>autonal van meg tartalek.
>Hogy neked nincs tapasztalatod Japan autoval az Sicher.
>Richie
>Galant
------
A "japcsik" kiporciozzak, es a nemetek is, meg az amerikaiak is!
A kulonbseg abbol adodik hogy eltero elettartamra keszulnek a kocsik.
A japan gyartok,(sajat bevallasuk szerint)atlag 7eves elettartammal
szamolnak. Ami ehhez kell az az utolso szemig benne is van az autokban.
(altalaban olcsobbak is az europaiaknal!)
A nemet autok hosszabb idore keszultek valaha, a maiak viszont egyre
kozelednek a japanokhoz. (kenyszeru uzletpolitika) Valoszinuleg mar
ezekben sincs akkora "tartalek".
Az USA kormanya szeretne bevezetni egy torvenyt, miszerint a torveny
bevezetese utan forgalomba helyezett autok 8eves korukig lennenek
hasznalhatok. Utana zuzda! Ezert elvarjak a gyaraktol hogy olcso autokat
gyartsanak.(Kevesebb energia felhasznalassal, kevesebb, ujra
hasznosithato anyagbol, kisebb motorokkal, "alacsony" fogyasztassal)
A 8eves hatar konnyeden teljesitheto "tartalekok" beepitese nelkul is
biztonsagi szempontokbol. Ha 20evre keszul az auto akkor viszont
jelentos tobblet anyagra van szukseg a karosszeria biztonsagossaganak
megorzesehez. (Korrozio, anyagfaradas)Ekkor pedig a tobbi alkatreszt is
maskent kell meretezni.
Ez a dolog meg a Clinton idejeben volt vita targya, hogy bevezetik-e azt
nem tudom. Akkoriban 2007-2008 tajekara terveztek.
Udv, Triznyak
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #1806 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
> Fekbetet kopas:
> Mult heten voltam az autoval 75e-es szervizen. (majdnem 3 eves Swift)
> Nem kellett fekbetetet cserelni.
Egyre erosebb az az erzesem, hogy leginkabb az egyes markaszervizeken
mulik, elegedett-e valaki az autojaval. Nem "A" markaszervizeken, hanem
azon, ahova eppen hordjuk. Mert nalam pl. annak idejen a Suzin 60e
-nel azt mondtak, hogy kopastol fuggetlenul le kell cserelni :-(.
Szervizre visszaterve: ha teszem azt 5 ev alatt egyszer van baja, de a
javitas 3 hetig tart es nem adnak csereautot, en azt a kocsit eladnam,
mert ez nem hianyzik. Ha gyakrabban van apro hiba, de "on the fly"
megcsinaljak, meg kevesbe zavarna.
Yff
|
+ - | Re: Ingadozo alapjarat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia!
> Mi a velemenyetek a kovetkezo jelensegrol: meleg motornal, miutan
> uresbe teszem vagy ha gyorsitas utan kinyomom a kuplungot, a
> fordulatszam leesik kb. 400-ra, majd 2-3 masodperces ingadozas utan
> szepen beall a megszokott 750 koruli ertekre.
> Tapasztaltatok hasonlot? Mivel lehet a gond ? Az auto egy 1.4-es
> Nissan Almera.
Nekem detto ugyanez volt az XM V6-ommal. Nalam a megoldas a kipufogo
meghegesztese lett, mert volt egy lyuk a lambda-szonda elott, ahol
rendesen kifujt (ill. volt egy lyuk hatrebb is, de az nem befolyasolta
ezt a jelenseget). A hegesztes ota semmi ingadozas nincs, tokeletes az
alapjaratom (no, meg csendesebb is az auto :)
Udv.,
Zoli
XM 3.0 V6
|
+ - | eletronika (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
**> Felado : [Hungary]
**>Aha. Nekem pl. az nem tetszett egy ismeros Mitsu Coltjaban,
**>hogy az elektromos tetoablak
**>meg az elektromos ablakok csak ugy mukodtek, hogy benn a slusszkulcs.
**Kepzeld el azt, hogy kocsi lezarva, es benyullnak egy "bottal", megnyomjak
**az ablakleeresztot, es szabad a preda...
Hali!
Egy megoldas: pl 1200 LADA 1980-as: ugy is ki lehetett venni a slusszkulcsot
hogy kormanyzarban volt a kocsi meg olyan allasban is hogy nem. Na, ennek
mintajara meg lehetne EGYSZERUEN oldani hogy ugy is kivehesd a
slusszkulcsot, hogy legyen aram az elekrtomos ablak/tetoablak/kp zarnak
meg ugy is hogy ne... Szerintem pofon egyszeru, azt nem tudom hogy
esetleg van-e ilyen auto most is...
Udv!
GERI
|
+ - | Re: bo le (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Sat, 26 Apr 2003 wrote:
> gyursulas jobb volt mint egy 737-esen. Tenyleg a tudombe ugrott a gyomrom,
> aztan csak kapkodtam a levegot meg vigyorogtam.
240 pacitol? hmm, hogy gyorsul az 0-100-ra pl? (mer en tudom a 737eset
:-) ).
c
--
"Szeles a Chevy, mint egy kombajn
Elvezd a cabriot, feel the sunshine"
|
+ - | Re: LE/liter (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Sat, 26 Apr 2003 wrote:
> >Irtatok itt mindenfele 150-200 LE/liter tejesitmenyekrol
> >motorkerekparoknal. Valaki ertelmes elmondhatna, hogy hogy a
> >kukiba hoznak ki ennyit azokbol a mocikbol??
>
> 14000-et porog. Ugy.
> Udv,
> vd
jaja :-) volt valami ~600 kobcentis wankel motoros mazda 250 paci koruli
teljesitmenyt adott le 23000 rpmen...
c
--
"Szeles a Chevy, mint egy kombajn
Elvezd a cabriot, feel the sunshine"
|
+ - | Re: Fw: Duuurva (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Sat, 26 Apr 2003, Szakacs-Vass Sandor wrote:
> Mivel ketten is bekuldtetek ezt, annyit megjegyeznek hogy en meg sehol nem
> lattam olyan belso utasitast ahol az utasitast kiado szemely neve nem
> szerepel. A helyesirasi hiba csak ront a helyzeten, valamint az a korulmeny
En lattam mar. Akkor most? ;-)
> is hogy peldaul az utolso auto a lista szerint egy fekete Polo, az
> ekormanyzat szerint pedig egy vilagosszurke Szuzuki.
Az erdekes, anno mikor vegigneztem stimmelt mind.
> Arrol mar nem is beszelve hogy ha igaz lenne, mar reg beperelte volna a kft-t
> valamelyi (az osszes?) erdekelt autotulajdonos.
Bwahahahahaha. Es mivel? ;-)
c
--
"Szeles a Chevy, mint egy kombajn
Elvezd a cabriot, feel the sunshine"
|
+ - | Re:japan (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Az mar nem a Suzuki, mert kozepre raktak a Suzuki muszerfalat,
Hogy te mekkora egy kocsog vagy....
> hogyha vezetsz, nehogy az uton tudd tartani a szemed. Jo megoldas,
Igazad van jo megoldas, es nem is zavaro, KI KELL PROBALNI, hogy megtudd !
> gratula. Remelem filmet is szoktal nezni a kozepso kivetiton vezetes
Nem nem szoktam, csak a terkepet, ha ismeretlen helyre megyek
> kozben. Persze ez mar olyan ultramodern, hogy vezet is magatol, mert
> japan.
Nem nem vezet magatol....
>
> Azert az erdekes, hogy Japanban aki ad magara, az nyugat europai
> kocsival jar. Itthon eleg sok kinait latok (mondjuk azok nem japanok),
Aki meg itthon ad magara, az japan kocsival jar, igy nem kell a szervizben
orakat, napokat ucsorognie....
Summer
|
|