1. |
kattanas (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
2. |
Kozponti injektor (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
3. |
citroen zx =?UNKNOWN?Q?k=E9zik=F6nyv?= (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
4. |
E1, E4, E6 (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
5. |
vizsga (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
6. |
SAHAL (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: Ausztriai tortenet (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
8. |
palmatex (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
9. |
riaszto, Balkan, gumiszereles (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
10. |
Kattanas (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
11. |
Teli gumi (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
12. |
Jegvedelem (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
|
+ - | kattanas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Felado : [Hungary]
>Temakor: kattanas ( 13 sor )
>Idopont: Sat Dec 1 11:03:16 CET 2001 AUTO #1307
>- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
>At 02:31 AM 12/1/2001 +0100, you wrote:
>>4, 5-be valo valtasnal nem is jelentkezik. A hatramenetnel viszont mindig.
>>Pl. "hintaztatassal" biztos elojon ez a jelenseg."
>>-Nekem akkor kattogott (olyan femes csattanast hallottam az auto alol),
>>mikor kotyogott a feltengelycsuklo.
>
>A suzukinál asszem kuplungbowden volt a ludas, 60e kmnel jott elo ez a
>jelenseg, most eppen a hondanal van hasonlo, nem tudom mire velni 16e kmel
>ezelott volt kuplung valto nagyon nagyon draga nagyjavitason ahol majdnem
>mindent csereltunk nagyon dragan eredeti alkatreszekkel, de inkabb nem is
>figyelek ra mert beboritom az arokba az egeszet.. :)))
Nos a regebbi automnal elegge el voltak kopva a feltengelyek es ez hallatszott
is rendesen a kanyarokban. Annal is megvolt ez a kattanas es ott en is a kopott
feltengelyekre tippeltem.
Ennel viszont a kanyarokban nem hallok kopogast.
Erdekes tovabba, hogy elofordul, hogy egyaltalan nem csinalja (bar ez a
ritkabb) egyik sebessegbe kapcsolas utan sem, viszont van amikor mar a
kuplung kinyomasa utan is csinalja (meg valtas elott).
A kinyomocsapagynal a hibajelenseg a kinyomaskori zugas. Nem ?
Vagy tenyleg ez is okozhat ilyen hibat ?
Szoval nem tudom mi lehet ez.
Lehet, hogy nincs tul nagy jelentosege, de azert zavar.
Zoli
'90 Honda Civic 1.3
|
+ - | Kozponti injektor (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Mirol lehet megallapitani, hogy egy auto kozponti injektoros, vagy
automata szivatos ? (vagy, ha jol tudom a Honda-nal van valami,
ami a ketto kozotti megoldas)
Zoli
'90 Honda Civic 1.3
|
+ - | citroen zx =?UNKNOWN?Q?k=E9zik=F6nyv?= (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok
A fenti tipushoz keresek javitasi dokumentáciot (a Polus-ban es a
Westend-ben is néztem de nincs nekik)
Tudna nekem ebbe valakisegiteni.
06-70-2153230
|
+ - | E1, E4, E6 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tisztelt AUTOsok,
Kerem azoknak a segitseget, akik felvilagositananak a fenti kodok
jelenteserol.
Autoalkatreszeken talalni oket (fenyszoro, gumiabroncs, szelvedo). Kivancsi
lennek, hogy van-e kozuk az europai szabvanykodokhoz.
Koszonettel:
Berke Tamas
Kerem, hogy maganban is valaszoljatok.
mailto:
|
+ - | vizsga (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sokcsokit.
Buszken jelentem, hogy levizsgazott a verdam. A buszkeseg pedig abbol
fakad, hogy teljes egeszeben en keszitettem fel a vizsgara, kezdve a
bolcsocseretol folytatva a lakatolassal befejezve a futomu es a fek
szerelesevel.
A 23 eves Audi gyakorlatilag "csont nelkul" ment at a vizsgan.
scsLLAT
PS: SAHAL ment
|
+ - | SAHAL (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sokcsokit.
Este postara adtam a SAHAL adatokat. Ha valaki jelentkezett, de nem
talalja az adatait, jelezze gyorsan. Ha valaki hibat talal az
adatiaban, hasonlokepp jarjon el.
Koszonettel.
scsLLAT
|
+ - | Re: Ausztriai tortenet (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Antforce irta:
: latod, de ha ilyenkor felhivod a kovetseget hogy odaadtak maganembernek
: a papirjaidat, akkor abban a pillanatban ingyen tovabbmehettel
: volna.. :))
: El tudod kepzelni mennyit kaphat a gumistol az a rendor hogy odahord
: mindenkit ? :)))
El. Egeszen pontosan 0 Schillinget. Ugyanugy, ahogy a kocsmaros is
elkerheti a kocsikulcsot+jogositvanyt valakitol, ha latja, hogy "vezetesre
alkalmatlan allapotban" van, sot mit tobb, elvileg kotelessege mindenkinek
az illetot ilyen allapotban meggatolni a vezetesben. Ha tehat a (nemet)
rendor kiszurja, hogy 1,6 mm alatti profilmelyseggel autozol, akkor
feljelentes + bekiser a legkozelebbi gumishoz. Ha ezt nem vallalod, vagy
szemmel lathatoan eletveszely az auto, akkor a trailert is fizetheted. Itt
Nemetorszagban altalaban a lengyel es ukran kamionok muszaki allapota
miatt aggodnak. Az A2-es autopalyan eleg gyakran van muszaki ellenorzes a
kamionoknak/kisteherautoknak, es megesik, hogy leveszik a rendszamot [pl.
amikor a tarcsafek tarcsaja teljesen elkopott, igy 1 kerek egyaltalan nem
fekez -- ezt egy riportfilmben mutattak].
Ahhoz kepest, hogy az ilyenek minden kozlekedesi resztvevo eletet
veszelyeztetik, viszonylag olcso buntetessel megusszak. :-((
Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] -
|
+ - | palmatex (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok, szia Geza!
>Szurke, zartcellas hab. 1-2 meter szeles tablaban, tekercsben
>lehet kapni. Van olyan, amelyiknek az egyik oldala alufolias.
>Motorhazteto ala, ajtokarpit ala azt raknam.
>Palmatexel probalkoznek.
Palmatex nem jo, oldja a polifoamot.
Udv:
Janos
mailto:
|
+ - | riaszto, Balkan, gumiszereles (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Cocas-fele pozsonyi horrorsztori:
"Nejem taskajaban a potkulcs taviranyitoval.
Penztarcamat kezebenyom, o betesz taskaba
(sotetben) ra a taviranyitora."
Valami bekotesi hiba lehet. Normalis riaszto
jaro motornal nem tud elesedni!
"Nem mind1 1-2x kell kifizetned a 20-30 DEM-et,
vagy 10-20x egy gorog tranziton."
En rendszeresen vilagitassal kozlekedem a Balkanon
es emiatt tuttira nem allitanak meg. (Csak a kodlampa
miatt, arrol van torveny, ergo be lehet hajtani a
buntetest.) Ha valaki betartja a szabalyokat
_egyszer sem_ allitjak meg a Balkanon.
Sebesseg tullepeskor a buntetes Jugoszlaviaban
150-220 dinar (5-7.5 marka, szinte mindig papirral),
Bulgariaban 10 marka (mindig papir nelkul).
"Tekinve, hogy gyari felnikkel egyutt sikerult
beszereznem a gumikat, a csere is csak kerekcserebol allt,
amit 600 Ft-ert elvegeztek nekem..."
Ilyenkor szerintem erdemes a centirozast is megcsinalni,
amitol ugyan dragabb lesz a buli, de megeri.
Udv,
Stevie (Bulgaria)
_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp
|
+ - | Kattanas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Nehany hete a Twingo is produkal kattanast: 1-es es 2-es sebessegi
fokozatban hirtelen gazelvetelkor illetve kuplungolaskor. Tehat
olyankor, mikor a motor nagyot bolint.
Legutobb nem talaltak a hiba okat (illetve garanciaban csereltek ket
toronycsapagyat, ami szerintem ezt nem okozhatta, de mivel ingyen
volt, igy nem sokat reklamaltam).
Kedden megmutatom egy Renault-gurunak, az eredmenyrol beszamolok.
Udv, Bazsi.
|
+ - | Teli gumi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Ugyhogy nekifutok megegyszer. Egy Opel Astram van nyari
> gumikkal. Most eppen nincs annyi penzem, hogy a teljes
> garniturat lecsereljem telire. A kerdesem az, hogy erdemes-e a
> meghajtott kerekeken lecserelni, vagy inkabb hagyjam meg a
> nyarikat rajta?
Van egy olyan alapelv, hogy a jobb parameteru gumikat hatra kell
rakni, mert kritikus helyzetben az onallosulo hatso reszt nehezebb
megfogni. Vagyis ha hatul van a jobb gumi, kisebb az esely ilyen
helyzet eloallasara.
A gyakorlat viszont neha mas, mert vannak egyeb szempontok is...
A hajtott tengelyen nagyobb a gumik igenybevetele, ott van szukseg
vonoerore, nagyobb fekerore, emiatt oda celszeru tenni a jobb
allapotu gumit. Vagyis egyertelmu valaszt nehez adni, bar
szerintem ismet ott tartunk, hogy lenyeges elteres csak azoknal
lesz, akik a hatarok kornyeken autoznak.
> 5 fok alatti homersekletviszonyok miatt a nyari gumi
> tapadasa annyira lecsokken, hogy akar felnin is mehetnel
> ennyi erovel. Ugye ismeros hogy a hideg hatasara annyira
> megkemenyedik a gumi, mint a muanyag. Innentol kezdve
Ez igy nem igaz, ugye senki nem gondolja, hogy 5 foknal valamilyen
ugrasszeru valtozas tortenik... Valodi hidegek (tartosan -15 - -20
fok) pedig Magyarorszagon szerencsere nincsenek.
> En a Volvommal mar minden gyorsabb elindulaskor csak kiporgo
> kerekkel tudok indulni.Plane ha egyes, es kanyarodni kell.
> Belso iven mindig porgok, pedig nincs olombol a labam. Ugyhogy
Akkor a relativ gyorshajtas mintajara vezessuk be a relativ
olomlabusag fogalmat :) De erdemes azert valamit kiprobalni:
indulj el ugy, hogy hozza sem ersz a gazhoz. Nekem sik terepen
eddig minden autoval sikerult...
|
+ - | Jegvedelem (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Autofelszereles
Sziasztok autosok.
>Vagy a szilikonolaj. En marha, leapoltam a torlolapatokat
>is vele. Lehet rohogni... Nem latok ki a szelvedon.
>Terjetek ki az utambol :-)
--
Gezam :-) Add meg a napi utvonaladat jo :-)
Egyebkent nagyon rossz, ugyanis egy vekony reteget kepez a szelvedo
feluleten es foleg sotetben nagyon zavaro.
Viszont Geza egy fazist kihagytal :-) En is szilikonzsirral szoktam ugyanezt
csinalni. De zsirzas utan ujsagpapir tobb retegben osszehajt, majd a lapat
ratesz. Egy ido utan a lapatkar felhajt, majd ronggyal ovatosan de
hatarozott mozdulattal tobbszor attorol. Ezzel eltavolitod a megpuhult
gumirol a meg felesleges szilikont. Igy nem keni ossze az uveg feluletet.
Udvozlettel: Frigyes
A - MajorKa Bt.
Bp. 1014. Uri u . 24.
Tel: 214-39-50 ; 06-20-9446-107
Skoda 120 L
HIX autosmatrica , hatso ablak futoszaljavito, elso ajto legterelo kaphato,
Millitec listatagoknak 10% kedvezmeny, BARDI autotol vett alkatreszek utan
10% kedvezmeny listatarsaimnak
|
|