1. |
Eroszak (mind) |
46 sor |
(cikkei) |
2. |
Trabi belso ter (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
3. |
horpadas eltavolitas (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
4. |
suzuki vs astra classic (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
5. |
trabi (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
6. |
shell (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: Suzuki vs. Astra Classic (mind) |
89 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Eroszak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szerbusztok!
Van egy eset ami velem is megtortent. Nem nagyon vagyok ra buszke,
de hat ilyen az ember.
Tortent, hogy az egyik BMV-s (Budapest Muszaki Vasar, csak hogy ne
keverjetek ossze) ki kellett vinnem egy-ket "kis" plakatot. Mint
ilyenkor rengeteg az auto, meg a parkiozot orzo seftes. En mar
beszoltam a sracoknak, hogy jojjenek ki a kapu ele, hogy kiadjam a
kocsibol az anyagot. Ezet bealltam egy lezart kapuba, valahol a
kijarat kozelebe. Erre odajon a deftes, hogy fizessek dijat. Mondom,
hogy csak egy pillanat, nem parkolo, varok valakire. Erre el akart
hajtani, aminek az lett a kovetkezmenye, hogy odahivta a baratait es
nem akartak elengedni. Mindez kb 10 kemeny perc alatt. Kozben meg
jott a kislany is a plakatokert, amit odaadva felkeszultem a hely
elhagyasara, termeszetesen a leg ordenarebb kifejesseket hallgatva
az oroktol. (persze azert engem sem kell feltenem, bar a meg mindig
nem voltam tragar). A vega az lett, hogy az orok szorosan odaalltak
a kocsim melle, hogy kenytelen legyek megvarni a darus autot, amit
bunkofonon termeszetesen mar kihivtak. En meg szep lassan
kiaraszoltam kozoluk. Erre az egyik fogta es beverte a golf bal
hatso ablakat. Nat itt film szakadas: tanuk alapjan, azt tudom
elmondani, hogy en kiugrottam, majd ugyanazzal az erovel arcaba a
fomuftinak. Erre szitspricceltek az emberek. A kovetkezo pillanat,
hogy az orromat torolgem, mert azert en is kaptam. Termeszetesen
rendoreget hivtam, stb. (az urge addigra mar arkon-bokron tul volt
es a tobbi "parkor" meg letagadta).
A tornetet elmeselve az egyik baratomnak, o kerdezte meg: " ha
piszolyod lett volna akkor lelovod?". Azaz igazsag, hogy igen. Nagyon
orultem, hogy nem volt nalam ilyesmi. Mert ugye: ugyanannyit
kapnek erte, mint egy rendes emberert.
Szerinten nagyon jo , hogy nincs fegyver kozhasznalatan. El tudja
ragadtatni az ember magat eleg rendesen. Jo ez igy, higyyetek el!
Pikanteriaja a dolognak, hogy kesobb utana gondolva, arra jottem ra,
hogy a ficko valoszinuleg annyira kozel allt a kocsihoz, hogy a
labfeje bekerult a kocsi nyomvonalab. Raadasul a 205-os gumik meg ki
is lognak 1-2 centit. Igy nagy aloszinusege, hogy szep lassan, de
biztosan mindketton atmentem. :)
Nagykekesi Arpad
m: +36/30-9544-480
ICQ: 5035085
WEB: http://nagykekesi.webjump.com
Mail: mailto:
|
+ - | Trabi belso ter (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok!
Ma ujabb teszten esett at a Trabi. Pakolasilag.
Jobb elso ules ugyebar default nincs az enyemben, most kivettem a
hatso ulofeluletet (tamla maradt). Ezutan beparkoltam egy
versenybicajjal (Csepel Apollo 27")
Mindenfele kulon ugykodes (kerek kivetel, ulesleengedes) nelkul is
2 perc alatt beraktam, es le is rogzitettem!
Le is fenykepeztem a kompoziciot :-)
Imadom ezt az autot...
Udv:
______ Soma ______
**** Jöhet ékezet! ****
|
+ - | horpadas eltavolitas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> >Esetleg valakinek egy tuti cim, Budapest es kornyeken?
> Csepel XXI.Rakoczi Ferenc ut 279. Ha kifele jossz csepelrol az M0 fele, akkor
a
> Shell kut utan jobbra fel a feliratos telepre. Ha nem serult a fenyezes, akk
or
> vmi speci technikaval kihuzzak a lemezt.
> Ha odamesz, mond hogy a Honda Klubtol kuldtek oda.
> VTI
Nagyon jok! A Nissanomnak se kimondott kazanlemezbol van a
karosszeriaja, sajnos visznylag puha a lemez, es az elozo tulaj nem
vigyazott ra. Jopar kisebb-nagyobb horpadast tuntettek mar el rajta a
Csepeliek. Nalam egyszer a teto kozepere esett ra egy letort faag,
persze "hegyevel", egy jo mely horpadast hagyva. A kezeles utan semmi
nyoma nem maradt, meg egy apro fenytores vagy karc sem.
Valoszinuleg egy jo eros elektromagnessel dolgozhatnak, mert megbolondul
a javitas kornyeken az iranytu :)
Ha jol tudom csak kisebb (3-4cm atmeroju) horpadasokat vallalnak, es
ahol tobb reteg lemez van egymason (pl ajtok szele), ott nem igernek
biztos sikert, bar nekem az ilyeneket is majdnem tokeletesen helyre
tudtak hozni. Legutobb 3e/horpadas volt az ar, mikor eloszor mentem a
sok horpadassal, akkor a harmadara tudtam lealkudni.
NLaci
|
+ - | suzuki vs astra classic (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali,
Ami van : 5 ajtos c14nz 6 ev / 75000 astra
3 ajtos 1.0 0ev / 1200 swift
Az astra nagyon megbizhatoan dolgozott eddig, a gumik tokeletes
allapotban vannak, es valahogy szimpatikusabbak (175) ,int a
suzukie (155). A motorral soha semmi gond nem volt. A valto az
elejen kicsit nehezkesen vette neha a 3-at, de mar az is
bajaratodott. Ami gondja most van, hogy szerintem a
kipufogorendszer valahol kezd lukadni, viszont egyeb rozsdasodas
sehol sincs.
A swift meg uj, ugyhogy arrol csak annyi a tapasztalat, hogy mivel
ez az astra csak 60 lovas, valahogy furgebb a swift. Meg kell
hagyni, az opel fogyasztasaval nem vagyok tisztaban, de biztos
tobbet eszik, mint a suzuki.
En szeretem mindkettot, de azert ha valasztani kene, hogy az
adott keretbol melyiket, az opelt valasztanam.
Ennyi volt a szereny maganvelemenyem.
Udv
Lantos, Tibor
| http://alpha.rulez.org/~tlantos
ICQ UIN : 1029460 | SMS :
/\/\/\/\ A legszebb irasjel a kerdojel (?) /\/\/\/\
|
+ - | trabi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Azt mondta a lanyom, aki lassan negy eves, amikor
kiszallt a kocsibol es eppen mellette inditottak be egy
Barkast:
-Hu, milyen oriasi Trabant!
Udv Mindenkinek: -Dani-
|
+ - | shell (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Gyerekek, velem eddig ilyen meg nem tortent.
A Shell-nel akartam lemosatni az automat, az ejszakai mosast valasztva...
A mosoberendezes letorte a tukromet, es a ceg elharitja a felelosseget!!!
(Rendesen középre álltam be, nem "húzott" a kocsi egyik oldalra sem.)
Azt mondjak, hogy a 3. pontban rogzitve van, hogy a mosas elott le kell
szedni a tetocsomagtartot, antennat, es a nem gyari tartozekokat.
DE KERDEM EN, A TUKOR NEM GYARI TARTOZEK???
Irtam a panaszkonyvbe, melynek hiteles masolatat kuldom az APEH-hoz, a
Fogyasztovedelmi Fofelugyelethez, a biztositomhoz, a Shell kozponti
irodajaba, es addig fogom kuldozgetni nekik, amig ki nem fizetik a javitas
teljes koltseget.
Ha ugyanis elviszem az AmeriCar-hoz (amerikai autok szakszervize, ugyanis
egy Chevrolet Lumina a jargany), leszednek vagy 40 ezerre...
Ami a legbosszantobb az egeszben, hogy a kocsit alig ket hete vettem....
Varom a velemenyeket, hozzaszolasokat es az otleteket, hogy kihez forduljak
meg.
Udv: Balázs
U.I.: Az eset Gödöllőn történt. Konzekvenciákat mindenki vonja le maga....
|
+ - | Re: Suzuki vs. Astra Classic (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Attila,
>Szoval azt szeretnem kerdezni, hogy Ti milyen autot vennetek 2-2.5 millio
>kozott. Nekem a Suzuki Swift Sedan, illetve az Opel Astra Classic tetszik.
>Ami mellettuk szol, hogy Magyaroszagon ezekbol (marmint Suzuki meg Opel)
>fogy a legtobb, ennyi ember meg nem lehet ostoba. Ha ebbol fogy a legtobb,
>akkor szerviz, alkatresz sem lehet problema.
Bar lehet, hogy nem sok uj dolgot tudok hozzatenni, de megprobalom:
Biztonsag:
Nem merheto ossze, a Swift Sedan egy kisauto, az Opel Astra also-kozep-
kategorias. Az Astra tonna folott van, a Swift 800 kg korul, igy ha a ketto
szembe csattanna azonos sebesseggel, a Swift nagyobb lassulast szenved.
A lemezt megnezheted, ha felemeled a motorhaztetot es nezed a sulyat,
szerintem erezni fogod a kulonbseget... Belulrol erezheted, hogy az Astraban
van anyag.
Kenyelem:
Az Astra belul nagyobb, viszont azonos penzert jobban felszerelt Swift
Sedant
kapsz. Ha beleulsz, szerintem az Astra unalmas belso teru, de nekem kenyel-
mesebbnek tunt, mint a Suzi.
Koltsegek:
Amennyire en tudom az Astra Casco-ja joval magasabb, Swiftre 7000-8000 korul
tudnek en biztositast kotni, Astrara 11-12 ezer a bizti nem tul jo
feltetelekkel (magas
onresz) A fogyasztas 1.4 Astra (eleg eroteljes labbal) 8 korul, Suzi 1.3
6.5-7 liter.
Ez nem szentiras, de ugyanolyan korulmenyek kozott az Astra legalabb 1
literrel
tobbet eszik. A Suzit mindenki megbizhatonak mondja, nem hallottam meg 4-5
ev
alatti Suzirol komolyabb hibaval. Az Astra szerintem valamivel labilisabb
darab,
en is igy hallottam. Esetek (kulonbozo autoknal):
3 eves Astra -> kipufogo csere + aprobb hibak
2 eves Astra -> 50ezer Ft a kotelezo szerviz (sokfele kis alkatresz csereje)
1 eves Astra -> megvetelt koveto heten elromlott a riaszto (azt hiszem
gyari)
1 eves Astra -> valamilyen misztikus elektromos hiba, az auto 2-3 hetente
leallt, es
csak orak mulva indult ujra. Tobb szerviz nem lelte az okot, vegul 100 ezer
Ft folotti
raforditasnal lett meg a gond.
Suzinal egyetlen ilyen esetrol sem tudok, pedig tobb vann az ismeretsegi
koromben,
mint Astra. A garancia a Suzira 3 ev, az Astrara csak 1, valamit ez is
szamit.
Suziba olcso a legkondi, es mivel nyar jon megeri belepakoltatni.
Csak zarojelben jegyzem meg, hogy ebben a pillanatban en sem a
legmegbizhatobbnak
mondott autokat nezegetem, es sokkal jobban tetszenek, mint a "megbizhatok".
Ha elromlik,
majd megcsinaltatom, viszont benne ulni egeszen mas erzes...
Gyorsulas:
A Suzi dinamikusabb, de csak ha a 8 szelepes Astraval mered ossze. 16
szelepesnel
nem sok kulonbseg van.
Osszegezve:
En csaladi autonak, hosszu utakra inkabb az Astrat, varosban, 1-2 embernek
inkabb
a Suzit valasztanam.
Mindkettore igaz, hogy regi konstrukciok, es a parkoloban lesz 8 ugyanolyan
Suzi vagy
5 ugyanolyan Astra, mint a tied. Es mielott dontesz, szerintem az osszes
olyan autoba
ulj bele es vezesd, ami belefer a penzedbe, sokfele lehetoseg van meg, pl.
Yaris (a motorja fantasztikus, az egesz auto igenyes),
Peugeot 206 (nagyon jo vezetni, nekem nagyon tetszik az eleje, a WRC
valtozat
vilagbajnok lett. Ennek semmi gyakorlati jelentosege nincsen,
viszont a recepcios kislanyoknak ez fog beugrani, ha raneznek a kocsidra :-)
uj Clio (sokan szeretik, szinten szep az eleje, jo magasan ulsz benne)
Punto (szinten jo vezetni, igazi mai auto, szervokormany szeria!, van olyan
vilagoskek
arnyalatban, mint a 156-os Alfa, csodaszep)
Lanos (nagy, olcso, es szinten sokaknak tetszik)
Felicia (igenyes kivul-belul, szep az Octavia orrocska)
Fabia (szinten igenyes, mar nagyon VW erzes, min. egy probautat ez is meger)
Remelem sikerult osszekavarnom, jo vasarlast!
Nandi
|
|