1. |
re: Fw: fekek (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
2. |
re: MLE (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: *** HIX AUTO *** #1918 (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
4. |
Nem kell mindennel szervizbe rohanni :) (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
5. |
Olaj viszkozitas. (mind) |
36 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: MLE (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: MLE (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
8. |
Gyugyo Golfja (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
9. |
:)) (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
10. |
:) (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
11. |
BMW fogyasztas (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
12. |
vs kozlekedesi lampak (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
13. |
Re: furcsa alapjarat inditaskor (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
14. |
"A" kategorias jogositvany es utas (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
|
+ - | re: Fw: fekek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Fogash irta:
>>>
A kerek fekezese egy nyomateki egyensuly.
...
Minel kisebb a tarcsa, annal nagyobb ero kell (nyomatek=ero x
karja). Ezert novelik a tarcsa meretet a lehetosegek szerinti maximumra. A
nagy fekerohoz nagy nyomas kell, ez indokolja a tobbdugattyus feknyereg
hasznalatat.
...
Ez noveli a felfuggesztes igenybevetelet, tobbet kell
kuzdeni, hogy mindig uton legyen a kerek. Szoval nem egyszeru.
Na, en ilyeneket szeretek olvasni!! :-)
udv,
djtiszy
|
+ - | re: MLE (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Geri irta:
> Lecci valaki vilagositson fel, mi az az "MLE" ?
> Nem birom kitalalni....
gondolom majer-loero :-)
tudod, ez az a fizikai teljesitmeny-mertek, ami nalunk 1500-as fordulatnal
merheto (vagy alapjaraton).
Skodasok! nem mellreszivni! :-)
az en Traboamban 39 ilyen volt anno, de sajnos elszallt felette az ido
vasfoga...
djtiszy
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #1918 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
/*
Autot venni nem igy kell! A mai markak/tipusok kozott keves kiveteltol
eltekintve nincsen szignifikans kulonbseg SEM fogyasztasban, SEM
karbantartasi koltsegben, SEM megbizhatosagban. A sok hulye kozhely
ugy,
ahogy van, felejtendo. Akinek soha nem volt olasz autoja, az fikaz,
hogy
rohad, meg elektromossag, meg mittudomen. Ezzel szemben a
kozepkategoriatol
lefele az olaszok vezettek be eloszor a horganyzott kasznit, es Bosch
elektronikat hasznalnak, ugyanugy, mint a nemetek. A tobb extra
(electronic
check) miatt persze elofordulnak hibak, az en Alfamban is folyamatosan
vilagit az olajszint-jelzo. De nivopalcaval meg tudom nezni, hogy van
olaj,
igy EZT a lampat ignoralom. (17eFt lenne a jelado csereje). A japanokat
a
*/
hehe nem erzed, hogy ellentmondasba kerultel ? :)))))
Egyebkent a peugott is szar elektromosan. AZ asszonypajtinak 260-osa van
es 31.000km-el 3 eves. Volt mar benne cserelve gyujtasvezerlo,
futoventillator. De.. most 3 ev utan annyiert el tudja adni, hogy kis
potlassal vesz egy ujat nagyobb motorral legkondival. A kozelben van egy
mazda szalon ami elotte renault szalon volt, a szervizes azt mondta fele
annyi baj sincs a mazdaval mint a renaul-al volt.. A japcsik a
legmegbizhatobbak, ez teny. Viszont a peugot-ba belekraknak sok olyat
alaparon amit a japcsikba meg felaron sem es a belso/kulso design is
jobb bekazabalok kocsijaban.
udv
Csaba
|
+ - | Nem kell mindennel szervizbe rohanni :) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Hibakod tarolo kiolvastatasa!!!! ( markaszerviz 2-3ezerFt) Megmondjak
> mia hiba, utana ott javittatod ahol kedved tartja.
Ugyanez otthon nulla forint. Egy gemkapocs a diagnosztikai
csatlakozo ket pontjanak rovidrezarasahoz, az esetleges hibakod a
diagnosztikai lampa villogasabol kiolvashato. Reszletesebb leiras
es hibakodok is a neten, keress ra pl. arra, hogy ALDL. Ez a GM
gyartmanyokra vonatkozik, de nem lennek meglepve, ha mas tipusokra
is lenne ilyesmi.
|
+ - | Olaj viszkozitas. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles
Sziasztok autosok.
Gyurgyo irta.
>Mostanaban azt csinalja az autom (Golf III 1.4i),
hogy ha >folyamatosan
>megyek 140-150 korul es lassitok, ha 2000 ala
esik a fordulatszam,
>elkezd villogni az olajnyomas lampa. Ha gyorsitok
abba hagyja, ha
>lassitok tovabb folyamatosan villog.
Menjel lassabban :-) ! Ugyanis a 10w- 40 es olaj
ebben a nagy melegben amugy is elveszti a
viszkozitasi erteket , meg + jol meghajtod. Ekkor
az olaj felhigul, hiaba van olajnyomas viszkozitas
szinte semmi. Hasznalj 15w - 40 et avagy 50 es
erteku olajat. De letezik verseny olyj is. Viszont
ha meghajtod es utana meg jo par Km - t mesz 100 -
110 el nem fog felvillanni az olajnyomas jelzo
lampad. Van ideje visszahuln az olajadnak.
Udv: Frigyes
A - MajorKa Bt.
1014. Budapest. Uri u. 24
T: 214-39-50 , M: 06-20-9446107
S 120 L
HiX autos matrica, elso ajto legterelo, hatso
ablak futoszaljavito, Militec, BRISK tunning
gyertya kaphato
http://kep.tar.hu/budaivar
|
+ - | Re: MLE (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles
Szaisztok autosok.
Opelgeri irta. :-)
>Lecci valaki vilagositson fel, mi az az "MLE" ?
>Nem birom kitalalni....
Jajj persze bocs ;-) Nem olvasod a Skodalistat :-)
MLE = Mentalis Lo' Ero" :-)
Udv: Frigyes
S 120 L
http://kep.tar.hu/budaivar
|
+ - | Re: MLE (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Lecci valaki vilagositson fel, mi az az "MLE" ?
>Nem birom kitalalni....
MLE= Mega-loero (A loero 1 000 000-szorosa)
Skoda 120-rol van am szo! Azt ilyenben merik. Ezt sem tudtad?
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: ngprs.pannongsm.hu)
|
+ - | Gyugyo Golfja (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
"Mostanaban azt csinalja az autom (Golf III 1.4i), hogy ha folyamatosan
megyek 140-150 korul es lassitok, ha 2000 ala esik a fordulatszam,
elkezd villogni az olajnyomas lampa."
Lehet, hogy csak tulmelegszik az olaj, s meghigul, ettol lesz alacsony
az olajnyomas?
|
+ - | :)) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 02:50 2003.08.17.s +0000, you wrote:
>Ahogy azt Moricka elmeseli. Az ontottvas fektarcsa voros izzasban minimum
>700 fokos homersekletu. Ezen a homersekleten viszont mar annyira keplekeny
>a vas, hogy a fekbetet bele tud(na) nyomodni (ha birna ezt a
>homersekletet). Visszahules kozben ugyanez az ontottvas tarcsa frankon
>eldeformalodik es
Most erre mit mondjak :) en ezt lattam, sot a skodanal is parszor
megcsinaltam es tulelte :)
A suzuki az egyetlen aminek elkezdett razni a fektarcsaja, a hondaet 10e
kmenkent cserelni kellett mert apro hajszalrepedesek lettek rajta de lazan
kibirta az izzast.
A skodan valami gagyi utangyartott volt es nem is hutott a sasadi utrol
lefele mar vorosen izzik de megalltam es utanna nem utott..
Persze lehet hogy valaki menet közben piros vilagitotestet helyezett a
fektarcsa ele, nem vitatom es akkor neked van igazad :) majd maskor jobban
figyelek :)
A bora fekjeirol meg ne beszeljuk amikkel jartam wv-k mindegyik valami
hulladek fekkel rendelkezett. De mentem már hegyi uton padlogaz padlofek
stilussal nem is keveset, mivel ez a default vezetesi stilusom.. Tobbszor
jatszottam azzal hogy direkt ki akartam kesziteni a fekrendszert...
A tobbi autonal elkepzelhetetlennek tartod hogy megalljon es felvorosodjon
a tarcsa, az alfanal meg rabolintasz hogy igen..
Tehat akkor vehetjuk ugy hogy minden autoban rossz a fek csak az alfaban
van az irasod szerint keramia fektarcsa ? :) Itt mintha egy picit elfogult
lennel, mert abban az alfaban se volt csodafek csupan olyan ami egy
sportosabb vezeto szamara is hasznalhato.
Ant
|
+ - | :) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 02:50 2003.08.17.s +0000, you wrote:
>Az 50km-t csak annyira kell komolyan venni, mint amennyire az 5,6l-t az
>adott BMW-tol! ;-) En ugy 60km-re saccoltam, ezert irtam ugy, hogy _kb._
>,de ugy latszik tevedtem nehany km-t :-(
Azert nem szep dolog hogy mindenki abba kot bele ami nem is a lenyeghez
tartozik..
egy kb 50kmes tavot tett meg egy bmw atlag 5.6 literes fogyasztassal :)
En is kis tulzast erzek ebben, de 7 liter alattit barmikor el tudok
kepzelni 80-90es nyugodt temponal..
Ant
|
+ - | BMW fogyasztas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Viccet felreteve szerintem lehetseges. Magas sebessegfokozatban olyan
> 1200-as fordulaton. Ez igy realisnak is tunik.
>Teeby
--------------
A sebesseg tartasahoz szukseges teljesitmenyt 1200-as fordulaton is le
kell adnia a motornak! Ha elfogadjuk azt az allaspontot, hogy csodak
nincsenek, akkor ezt a teljesitmenyt, melyebbre nyomott gazpedallal,
vagyis tobb uzemanyaggal fogjuk megkapni. Alcsonyabb fokozatban,
magasabb fordulatszamon kevesbe kell a gazpedalt nyomni. (raadasul a
motor sem erolkodik/rangat) Vegeredmenykent, a ket modszer kozott nem
lesz jelentos kulonbseg a fogyasztasban! :-(
Udv, Triznyak
|
+ - | vs kozlekedesi lampak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> > Magyarorszagon egyebkent nem akarjak esetleg azt bevezetni, ami
> > Franciaorszagban mar letezik, hogy raknak egy kozlekedesi lampat az
> > oszopra sokkal alacsonyabban is,................
> Mert ez Magyarország. Itt vagy szétverik vagy ellopják.
>KecskésL
-----------
Nem kell bevezetni, van ilyen Magyarorszagon is!
Tobb helyen van ilyen Budapesten, es ha jol emlekszem Gyorben is lattam.
Nemelyiket evekig sem loptak el!!! :-P
Udv, Triznyak
|
+ - | Re: furcsa alapjarat inditaskor (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> > Van hogy a kezdeti rangatozaskor nyomok egy gazfroccot es akkor
> > szinten felugrik 2000-re, majd visszaall.
> Levegoszabalyozo
> listwriter
--------------
Biztosan igazad lehet, de mi a csuda az a levegoszabalyozo?
udv, Triznyak
|
+ - | "A" kategorias jogositvany es utas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Nekem kb. 11 eve van B k ategorias jogositvanyom (nincs semmilyen
> mas jogsim), amivel elvileg 50cm3-es motort is vezethetek.
> Z2
------------
"B" kategoriaval nem vezethetsz motorkerekpart, mindegy, hogy hany cm3!!!
Amire Te gondolsz az a segedmotorkerekpar. Ehhez hajtasiengedely, vagy
barmilyen jogsi kell. ( nem a hengerurtartalom a kriteriuma annak, hogy
motorkp.,-rol vagy segedmotorkp.-rol van szo )
Udv, Triznyak
|
|