1. |
Re: Kek led, elvakitas, szilikon (mind) |
48 sor |
(cikkei) |
2. |
tali es par marhasag (mind) |
105 sor |
(cikkei) |
3. |
Re[2]: *** HIX AUTO *** #1661 (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
4. |
tali (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
5. |
Kek biszbaszok (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: Re: avultatas sokadszor (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
7. |
Avultatas - miert is? (mind) |
43 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: Kek led, elvakitas, szilikon (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> a minap irta is itt valaki, hogy draga bomosokon meg merzsokon me nem
> latni, erre valaki valaszolt, me azok qrva sok pizert vettek a szekeret,
> es man nem futotta nekik ilyen szeeep kek lampakra. aztan a minap lattam
> egyet, szinten felszerelve veluk, szal terjed ez mint a natha telen..
En az utobbi ket napban lattam egy golfot es egy valamit, aminek a
kodlampajaban stroboszkop !!! volt. Ment a koruton, meg lurdynal, es
vakuzott folyamatosan. Eldontottem, en is hordok ezentul magamnak a kocsiban
egy nagyteljesitmenyu fotos vakut es baratsagosan vissza fogok villantani az
ilyeneknek :-)
> Egy kerdessel fordulnek hozzatok: mivel eleg alacsony kocsim van('85
> escort), igencsak idegesito ejjel a szembejovok lampaja, foleg ha nincs
> nekik beallitva. Lattam par kocsi szelvedoje sarkaba kis piros/kek
> ledszeru valamiket, allitolag ha van ilyened nem vakitanak meg. Tud
> errol valaki tobbet mondani. Latni lattam ezeket, de mindeg csak
> kivulrol. Ha tenyleg jok valamire, milyen szinu kell legyen , hova kell
> rakni, stb..
Igen, ezek arra valok, hogy amikor a boltban ilyet veszel, akkor nem vakit
el a szamlan szereplo osszeg, hanem siman kicsengeted. Nyilvanvaloan a
legenda onnan ered, hogy a piros belso vilagitas nem vakit el annyira (ezert
van pl. egyes harci eszkozokon), mivel gyengebb fenynel is erzekeled. Igy,
tehat latod, hogy mi van kint a sotetben. De azt, hogy valami fennyel egy
erosebbet el tudsz nyomni, no, az mese. Illetve el tudod nyomni, ugy, hogy
beszukited a pupilladat es nem is latod az sem, ami szembe jon. (igy mukodik
a vorosszem eltunteto a fenykepezogepeken: az elovillanassal beszukiti a
pupilladat, es ugyan te sem latsz, de nem is lesz voros.)
Egyebkent a megoldas az, hogy nem belenezni a szembejovobe, hiaba van ra
reflexszeru nagy kesztetes.
> A szilikon pontosan micsinal vele? Kisebb homersekleten is rugalmas
Leginkabb viztaszito, nem tud ratapadni a jeg. De a gumit is apolja.
> Erre mondjak, hogy a sok penz es a jo izles nem all egyenes aranyossagban
> egymassal... :-/
Ja, de a kek led raadasul meg nem is olyan veszesen draga. Egy
kormanyborozes arabol veszek minimum ket-harom tucatot. Szoval inkabb azt
mondanam, hogy a kek led azoknak az orome, akik ocsoer' akarnak majer csavok
lenni. Viszont jovore, ha lecseng a divat, milyen franko lesz betomni a
lyukakat.
Mellesleg a rendorseg helyeben en biztos penzforrast latnek ezekben az okos
emberekben.
Szabolcs
|
+ - | tali es par marhasag (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
eloszor is sajnalom, hogy nem mehetek a talira, keszultem
is ra, de ma 3 napos kirandulasra van beutalom a Tatraba
all inclusive, es mivel a thai masszazs jobb, mint Frigyes
apai masszazsa, a Tatra mellett dontottem (www.avena.sk).
Akit erdekel dec. 12-15 is ott leszek, lehetne ott egy mini
talalkozo :)
> nekik beallitva. Lattam par kocsi szelvedoje sarkaba kis
> piros/kek ledszeru valamiket, allitolag ha van ilyened
> nem vakitanak meg.
Az utobbi 200 szam aranykopese. Megy is keretezohoz.
A szemben jovo rosszul beallitott lampaja mindig vakitani
fog, az egyetlen megoldas, hogy nem nezel oda, vagy kilovod
neki csuzlival. Valami okos biztos arra gondolt, hogy mivel
a kek/piros/lila szirszar ugyis egesz ido alatt vakit, a
szembejovo lampaja meg meg sem kottyan a recehartyadnak :)))
Minden esetre viccnek istenkiraly volt.
> A szilikon pontosan micsinal vele? Kisebb homersekleten
> is rugalmas marad a gumi? Erdemes-e mast ratenni
> mellette / helyette?
A szilikonrol erosen megoszlik a velemeny, valaki szerint
kiraly telen, valaki szerint szetzabalja a gumit. En az
Aral kuton vettem ajakruzs szeru gumiapolot, azt hasznalom.
> Egyebkent a csucs Megane 250+ LE-s lesz, 3,5 V6 blokkal.
> Inyencfalat.
Hat ezt majd megnezem magamnak. Elso kerekre a legjobbaknak
is gond 250 lovat atvinni, raadasul a V6 motor miatt durvan
orrnehez lesz. Ez mar biztos? Mert Renault-tol olyan
igenyes futomuvet meg kozuton nem lattam, ami ezt lehetove
tenne.
Vegul egy Totalcar hir (hallja mindenki, csak hir, nem
akarok vele semmit mondani, jelezni, kommentalni):
Misztikus motorhibakrol erkeznek hirek a vilag kulonbozo
reszeibol. A foszereplo minden esetben a BMW 2000-ben
bemutatott M3-asa, pontosabban annak 2001-ben gyartott
sorozata. A villamgyors autobol eddig tobb tizezer kelt el,
mig vilagszerte kevesebb mint 1.000 meghibasodasrol
erkezett eddig hir. Igy nem is tomegjelensegrol van szo, az
erdekes inkabb a BMW reakcioja. A helyzet az Egyesult
Allamokban tunik a legjobbnak, itt ugyanis a panaszt okozo
motorokat - valoszinuleg a szigoru jogszabalyok miatt -
egyetlen szo nelkul kicserelte a kepviselet. Szo szerint
egyetlen szo nelkul, ugyanis a legtobb esetben nem kozoltek
a hiba okat. Egyes problemas vasarlokkal meg titoktartasi
szerzodest is alairattak a pletykakat elkerulendo.
Megoldaskent uj olajat ajanlottak a motorba a gyari
helyett, es figyelmeztettek a vasarlokat, ne lepjek tul a
8.000-es fordulatszamot (a legnagyobb teljesitmeny 7.400-as
fordulaton adodik). A BMW emellett ugy nyilatkozott, hogy a
legtobb esetben a motor tulporgetese, illetve tul magas
fordulaton valo visszavaltas okozta a problemat. Mindket
indok santit, mivel allitolag szamos vasarlo a fedelzeti
szamitogep adatainak megvizsgaltatasa nyoman arra a
kovetkeztetesre jutott, hogy a motor 4.000-es fordulat
korul ment tonkre, raadasul az autokba epitett
szekvencialis valto allitolag megakadalyozza a motort
veszelyezteto mellevaltasokat. Az amerikai M3 tulajdonosok
egy csoportja mar uj nevet is talalt a BMW M3-as
hathengeresenek: ok ugy nevezik, Damoklesz motorja. Egy
angol vasarlo eseteben meg furcsabb helyzet allt elo. Az
illeto, aki szinten egy 2001-es M3-as tulajdonosa, egy
versenypalya nyilt napjan probalta ki eloszor autoja teljes
potencialjat. Ezutan kozvetlenul fura zajokat hallatott az
auto, igy hosunk elvitte a szervizbe, ahol kiderult, hogy
egy tulhevult alkatresz elszabadult a lendkerekrol, es
ennek nyoman a lendkereket, a kuplungszerkezetet es a
valtot is cserelni kell. Ezutan kovetkezett a hidegzuhany:
a BMW kepviselet arra hivatkozva, hogy a hiba nem kozuton
hanem versenypalyan tortent, megtagadta a garancialis
javitast. Az ugy termeszetesen a birosagon kotott ki, igy
egyelore nem tudni, kinek lesz igaza. A fura mindket
esetben az, hogy ezek szerint az M3-as, amely a ma kaphato
egyik legharaposabb utcai sportkocsi (az M az auto neveben
a Motorsport szo roviditese) nem alkalmas ra, hogy
kihasznaljak mind a 343 loerejet, vagy ha valaki megis ezt
teszi, a gyarto nem garantalja az auto hibatlan mukodeset.
Tolunk nyugatra altalanos - es kozlekedesbiztonsagi
szempontbol feltetlenul helyes - szokas, hogy a
versenypalyakon nyilt hetvegeket tartanak, ahol a gyors
autok tulajdonosai masok eletenek kockaztatasa nelkul
probalhatjak ki sajat maguk es autojuk kepessegeit, vagy
amator versenyeket rendeznek ugyanezen celbol. A tobbi
neves sportkocsigyarto - koztuk a Porsche es a TVR -
batoritja vasarloit az ilyen nyilt hetvegeken valo
reszvetelre, a BMW azonban epp az ellenkezojet tette. Ugy
csinaltak, mintha a tobb mint 50.000 euros M3-as valami
egyszeru bevasarloauto lenne Del-Koreabol, amelynel a
szaguldas nem resze a rendeltetesszeru hasznalatnak. Igy
azonban felo, hogy a vasarlok elhagyjak a meltan oly
nepszeru M betus autokat mas markak hasonloan gyors, de
batran hasznalhato autoiert.
UI, nincs szuksegem HIX editorra, egy Oracle user igy
dolgozik: select convert('szoveg','US7ASCII') from dual :)))
Cs.
|
+ - | Re[2]: *** HIX AUTO *** #1661 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A #1662. HIX AUTO-ban irta :
>tegnapelott meg egy Golf IV-el (!) amelyiknek a kulsô
>visszapillantohazai voltak megfurva es oda beillesztve a kotelezo kek
led.
Haddel golfnegy, en a heten egy menetrendszerinti (!) volan (!) szep
sarga (!) buszon lattam :-)))
Faintosan a muszerfal ablak feloli reszen, ahogy annak lennie kell! Az
egesz napomat szeppe tette, ugyhogy innen a tavolbol is udvozlom :-))
--
Windisch Gergely - - ICQ: 16688379
"Ha egy elnok a felesegevel nem csinalja, akkor az orszaggal csinalja."
|
+ - | tali (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sajnos munkabol kifolyolag nem mehetek. :-((
Eddig se volt biztos - most lett biztos hogy nem.
Kar.
udv: VAti
Fiat Tempra 2.0i
|
+ - | Kek biszbaszok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
> Tudja valaki, hogy mi ez a legujabb orulet? Minden
harmadik kocsin
> vilagito kek bizbaszok vannak valtozatos helyeken
elhelyezve, amitol
> kifolyik az ember szeme sotetben. Mi a franc ez es mire
jo?
Bohoc-sagnak tartom, de jol illik a cirkusz-Zsigakra meg 1-
es Golfokra meg Suzukikra.
Egyebkent egyetlen hasznat latnam:
amikor ejszaka 3 autoval kiautoztunk Franciaorszagba
tokeletesen lattuk volna, hol jar az elottunk-mogottunk
halado (es nem kellett volna folyton mobiltelefonalni).
Ha legkozelebb megyunk (mar csak 3 honapot kell aludni a
Genfi autoszalonig :-), es nem bonyolult a beszerelese,
megjatsszuk.
tiszy
|
+ - | Re: Re: avultatas sokadszor (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
BOnzsur,
Gumo irta:
> Holnap keresek egy pukkadt Trabantot, adok neki 5000 Ft-
ot,
> hogy ne adja meg a jobbkezet. Leamortizalom az auto fel
Mar csak azt nem ertem, miert biznisz ez a trabantosnak.
Sok-sok even at egy kategoriaval magasabbat fizetni a
biztositonak nem 5000Ft. Vagy valami kimaradt?
Akkor lehet 30 000 Ft is, vagy vehetsz egy egesz Trabantot
is, akkor is megeri.
Egyebkent valoszinunek tartja valaki, hogy egy lepukkadt
Trabant (ami most 15-20 eves) meg sok-sok evig tokeletesen
funkcionaljon? A katalizatoros egy egyeb remhirek mellett?
Persze nem a (tenyleg) csodaszep videki darabokra gondolok,
hanem a sitthordasra hasznalt, drotozott egyedekre.
tiszy
|
+ - | Avultatas - miert is? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
W Zsolt irta:
Ad 2:
Masreszt en szemely szerint felhaboritonak tartom, ha a
biztosito zsigerbol azt feltetelezi rolam, hogy csalok.
[...] Ha nem tudja bizonyitani, akkor nem tetelezheti fel
rolam, hogy megkentem a Trabantost. Biztos vagyok benne,
hogy vannak emberek, akik csalnak es akik tenyleg megkenik
a Trabantost hogy jojjon belejuk, de azert az emberek
nagyobbb resze nem ilyen.
Zsolt, sajnos el kell, hogy keseritselek. A karesemenyek
meglepoen nagy hanyada csalas. Termeszetesen soxor csak ugy
lenne bizonyithato, hogy ha bepitett emberkent valaki
vegignezne, amint "megbiztositoznak" egy autot egy
jegenyefa elleneben (allas: 1:0 a jegenyenek)...
Mondok egy hiheto(bb) peldat:
Meseltem mar roviden a nyaron Budafoki uton elszenvedett
katyu-karomrom (400+ kFt). Tonkrement a teljes JE golyalab,
az alufelnivel es gumival. A gumit megneztek, es 70%-os
avultatast irtak, amivel en egyetertek, tenyleg tobb, mint
felig volt kopva. A felnit asszem 40%-ra vettek. Tekintve,
hogy 5 eves felni, meg ezt is elfogadom. Persze a stabrud
avultatasat mar en is nehezen ettem meg.
Persze nem art, ha az embernek jo szereloje van, akinek
HATHATOS ervei vannak, hogy elmagyarazzak a szemlezonek,
hogy az pl. "NEM 50%, CSAK 30%". A 400 kFt-bol az elso
felallas szerint tobb, mint 80-at kellett volna
fizetnem... :-( Ugy, hogy tenyleg vetlen voltam (nem en
raktam direkt oda a lyukat :-)
djtiszy
|
|