1. |
DVD rip, thx es egy plussz kerdes (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: 4x AGP (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
3. |
re: dvd rip (mind) |
44 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: MUD (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: Homm4 lysander 2. palya (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
6. |
Civ3 patch crack (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
7. |
Alien vs Predator (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
8. |
Dungeon Siege Die Hard Nakatomi Plaza (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
9. |
AGP 2x vs. 4x (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: Dungeon Siege (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
11. |
Space Empires IV ismerteto (mind) |
120 sor |
(cikkei) |
12. |
GBA jatekok (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
|
+ - | DVD rip, thx es egy plussz kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Hali!
>
> Kezdoknek a Flaskmpeg-et ajanlanam, az rippel es ujrakodol is (berakod a
> DVD-t
> a meghajtoba, mindent beallitasz es x ora mulva kesz a feliratos
> (szinkronos) s
> ztereo (ac3) hangos Divx film.
> Elonye: csak ez az 1 progi szukseges, nem kell tobb giga hely a vinyon (csak
> am
> ekkora az avi lesz) konnyen kezelheto.
>
> Bye, Pooshi.
Hi,
Koszi, egy url-t esetleg tudsz hozza?
a Dogpile nem talalta meg... :-(((
(sorry, hogy lkistara kuldom, de hatha hasznos masnak is...)
--
http://dark.warez.hu/ The Abandonwarez Collection!
|
+ - | Re: 4x AGP (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hat ugye jozan esz azt diktalna hogy 2-szer olyan gyors lesz, legalabbis
a proci vagy memoria - kartya kozti adatatvitelt tekintve. De ugyancsak
jozan esszel belathato hogy az fps ertek valoszinuleg nem fog a
duplajara novekedni.
Ez csak egy kis eszmefuttatas, egyebkent nem ertek hozza, olyan szinten,
hogy pontosan megmondjam mit miert.
Zsir
írta:
> Kedves JATEKosok!
>
> Egy GeForce2 GTS kartyam van. Nagyon meg vagyok vele elegedve.
> De az alaplapom csak 2x-es AGP tud.
>
> Kerdesem: ha 4x-es AGP-t tamogato lapba kerul a kartya,
> (sokkal) gyorsabb lesz-e?
>
> A gep: AbitBE6, Celeron850, 384MB RAM
>
> Elore is koszi, udv:
> Norbi
>
> -------------------------------
>
|
+ - | re: dvd rip (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
>Felado : [Hungary]
>Temakor: Offtopic: DVD-rippeleshez kollene nemi help... ( 22 sor )
>Idopont: Wed May 1 00:13:16 CEST 2002 JATEK #2164
A temat a GURU listara kell kuldeni, itt csak roviden reagalnek ra.
>1. Letoltottem par progit, nagyreszuk nem hajlando elindulni v. nem latja a
DVD
Progitol fugg. Most DECCS-es dekodolast csinalsz vagy vmi osszetettebbel
probalkozol?
>ll az output VOB-filetnal szetcseszi a kepet, es a hang is elegge erdekes.
A Sm
A VOB nem valtozik. Amit belole kinyersz, az lehet kulonbozo - progitol
fugg.
>artrip tok frankon megy, de sajnos a 16:9-es szelesvasznu keparanyt
, e
Ehm. Beallitas?
>2. Lerippeltem a magyar feliratot, de nem 'normalis' sub-filet kaptam,
hanem eg
>y binaris filet. Hogy lehet atalakitani rendes sub-ba vagy egyeb ismert
formaba
A felirat VOB fajlban van. Rippelni OCR-s progival kell manualisan!
>3. Enkodolas. Ki milyen progit javasol erre? Elvileg virtua dub-bal kellene
val
>ami szuron athuzni, de nekem nem jott ossze.
Szuro csak akkor kell ha szurni akarsz :) DVD-n mit akarsz szurni :) Divx
5.0.1 a state-of-art most.
Udv,
awender
ps: minden tovabbi ezzel kapcsolatos kerdesre GURU-n szivesen valaszolok.
|
+ - | Re: MUD (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
>Felado : [Hungary]
>Temakor: MUD ( 6 sor )
>Idopont: Tue Apr 30 11:33:26 CEST 2002 JATEK #2164
>Bocsi ha Off. De a MUD-rol szeretnek nemi infot, ha valaki ismeri es
>szokta is jatszani, felvilagosithatna ez ugyben.
Mar hogy lehetne offtopic a MUD egy jateklistan? Nezz korul Tucows-on es
keress ot aranytehenes freeware MUD-ot.
Toltsd le es kesz - szinte mindegyik tartalmaz szerver listat is.
Udv,
awender
|
+ - | Re: Homm4 lysander 2. palya (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
>Felado : [Hungary]
>Temakor: HOMM4 kerdes ( 11 sor )
>Idopont: Tue Apr 30 08:43:17 CEST 2002 JATEK #2164
>Szégyenszemre elakadtam a HOMM4 első (Lysander-es)
>kampányának második pályáján. Az elsőről áthozott négy
>hőssel kell mindenféle feladatokat megoldanom, de olyan
>erősségű csapatokba futok bele, amit képtelenség pár
>keresztessel és monkkal lenyomni. Mi a trükk?
Ezt azert csinaltak meg igy, hogy ravezessenek arra, hogy ne a seregedre
tamaszkodj. Ezen a palyan intenziven a hoseidre kell tamaszkodnod. Vagyis ok
verekedjenek, mig a sereged csak meghuzza magat.
Udv,
awender
|
+ - | Civ3 patch crack (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
Kellene nekem a legujabb patch torese. Irtam medvenek, de visszairta hogy
gamecopyworld, de hat az enyhen tag fogalom :) Vki mas esetleg tudna
segiteni?
Udv,
awender
|
+ - | Alien vs Predator (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Elado egy original dobozos Alien vs Predator game.
Ára: 1000 Ft.
Erdeklodni ezen az emilen lehet.
Udv!
Corto
|
+ - | Dungeon Siege Die Hard Nakatomi Plaza (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!!
Eloszor is koszonom a segitseget a Dungeon Siege-el kapcsolatban.
Most megint van egy furfangos kerdesem, hogy lehet a Nakatomi Plaza-ban a
fegyvert atteni jobb kezbe.
A keszitok nagyon torekedtek arra hogy a jatek vegig a filmet kovesse,
remelem Mclaine nem volt balkezes , semmi bajom a balkezesekkel ,de nekem
nem esik igy kezre.szoval ertitek!
Elore is koszi !!!!!!
UDV
Pista
|
+ - | AGP 2x vs. 4x (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Egy GeForce2 GTS kartyam van. Nagyon meg vagyok vele elegedve.
>De az alaplapom csak 2x-es AGP tud.
>Kerdesem: ha 4x-es AGP-t tamogato lapba kerul a kartya,
>(sokkal) gyorsabb lesz-e?
>A gep: AbitBE6, Celeron850, 384MB RAM
A 2x-es es a 4x-es kozott az elteres nem a duplaja, csak elenyeszo. A regi alap
lapom 2x-et tudott, a
mostani 4x-et, a proci es a videokartya ua., a javulas kb. 10-15%. Eddig a 3DMa
rk2000 (800*600/16)
4600pont korul volt, most pedig epp 5000.
Celeron800
Geforce2 MX 400 32MB TVout
ABIT ST6 van most es Via85P volt eddig
Az egyik ismerosomnek Via85P/Geforce2MX40064MB/Cel950-e van es 5000 pontot csin
al a 3DMark2000-el
(800*600/16).
Ja, es nekem a 6.49-es osregi driverrel a leggyorsabb, es megy vele minden. Az
ujabb driverekkel
hatvanyozottan lassabb.
Udv
Inhouse
|
+ - | Re: Dungeon Siege (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
A sarkanyt 10 perc alatt lenyomtam, 3 varazsloval es 4 ijasszal. Senki sem
halt meg, nem is kellett ujraeleszteni, csak a gyogyitast nyomattak
ezerrel... :)))))
Guriga
|
+ - | Space Empires IV ismerteto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv Mindenkinek!
Reg volt mar a listan jatekismerteto, hadd dobjak be egy
strategiai programot a koztudatba.
A cime: Space Empires IV
Nehany napja szerettem bele, es amikor csak lehetosegem van
gephez jutni, ezzel nyomulok. Ha mond valakinek valamit, a
jatek tulajdonkeppen a Master of Orionhoz nagyon hasonlo,
korokre osztott urstrategia. A jatekmenet szabvanyos,
naprendszereket kell felderiteni, kolonizalni, a rivalis
fajokkal diplomaciai vagy urhajos csatakat vivni. Nem
maradt ki a jatekbol a fejlesztes, urhajo tervezes es a
taktikai harc sem.
Miben kulonleges a jatek?
Megprobalom pontokba szedni, nekem mi tetszett meg a
programban:
- az MOO 2 eleg regen jott ki, azota igazan jo ilyen
jellegu strategia nem jott ki. (vagy csak elkerulte a
figyelmem)
- Hatalmas fejlesztesi lehetosegek, sokfele/valtozatos
technologia. A fejlesztesi rendszer ujdonsaga, hogy vannak
elmeleti teruletek, amiket megismerve kapjuk meg az ujabb
technikai ujdonsagokat. Leteznek specialis teruletek is,
amelyek fajra jellemzoek, es masok szamara nem elerheto
(bio- es kristalytechnologia peldaul). Az uj talalmanyok
sokszor teljesen uj lehetosegeket nyitnak meg. Peldaul, a
harcban a jatek elejen csak a nagy hajok egymas kozti
csatajara van lehetoseg, am megfelelo kutatassal
vadaszgepek is beszallnak a harcba, amelyek tokeletesen
vedettek a nagy hajok elpusztitasara tervezett fegyverekkel
szemben.
- folytatva, az elozo gondolatot, a taktikai harcrendszer
csodalatos egy stratega szamara. Mivel igen sok
fegyverrendszer letezik, a jatekban gyakorlatilag vegtelen
szamu urhajot lehet tervezni. Mindenki megtalalhatja a maga
stilusahoz illo fegyvereket - kezdve a nagyot robbano
raketaktol a vonosugarakon at egeszen az ellenseges
legenyseg agyat manipulalo fegyverekig. Lehetoseg van az
ellenseges hajok elfoglalasara es a bennuk letezo
technologiak megismeresere is.
- tobbfele tipusu harckeszkozt is epithetunk. Az urhajok
mellett, urallomasok, harci muholdak, aknamezok,
szarazfoldi egysegek es foldbazisu vedelmi fegyverek is
szerepelnek a repertoarban.
Specialis feladatu urjarmuvek is epithetoek, peldaul
aszteroidbanyaszok, mozgo epito jarmuvek.
- az urhajok hatotavolsaga nem vegtelen, utanpotlasra van
szukseg. Ez uj strategiai eszkozoket ad a kezunkbe, hiszen
a legerosebb flotta is harckeptelen, ha keszletei
kimerulnek... Itt jonnek a kepbe a fegyverekkel alig
felszerelt ellato es javitohajok, amelyek harcban
ertektelenek, am a flottakhoz rendelve kepesek a harci
seruleseket akar az urben is kijavitani, megfelelo
komponensek beepitesevel pedig az utanpotlas egy reszet is
megtermelni.
- a bolygok menedzselese egyszeru, jol attekintheto. Minden
bolygonak van tipusa (jeg, szikla illetve gazbolygok)
valamint legkore - ez a ketto hatarozza meg elsosorban,
hogy egy adott faj szamara kolonizalhato e egyaltalan. A
bolygok termelik a jatekban levo 3 fele nyersanyagot,
valamint az uj egysegek/epuletek epitese is itt nagyrészt
folyik. A vilagok szamtalan jellemzoje megvaltoztathato
majd a technika elorehaladasaval.
- megalomania is kielheto: bolygo- es csillagrobbantas,
mesterseges gyuruvilagok letrehozasa lakatlan
naprendszerekben, es mas nyalanksagok. Ezekrol ugyan meg
csak olvastam, de mar elore csorgatom a nyalam, hogy miket
fogok muvelni az ures naprendszerekben.
- eleg eros es jol jatszo mesterseges intelligencia. Mar
kozepes fokozaton kellemes kihivast nyujt. Peldaul a
rivalis civilizaciok osszefognak, hogy egy tulsagosan elore
toro fajt megbuntetessenek.
Persze bugok akadnak itt is, ki lehet tapasztalni egy-ket
gyengeseget, de alapvetoen jol mukodik az MI.
- Komoly diplomaciai es kemkedesi rendszer. Bar a gep neha
furan reagalt egy egyertelmuen kedvezo ajanlatra, egesz jol
lehet keverni a kartyat ezekkel a teruletekkel. Ami nagyon
hianyzott, az a Civ3-ban meglevo diplomaciai lehetoseg,
nevezetesen az, hogy ra lehet kerdezni, hogy egy-egy dolog
mit er meg a masiknak. E nelkul eleg barchoba jellegu a
dolog es turelmet igenyel.
- Rengeteg letoltheto faj, amelyek nemcsak grafikaban es
nevben, hanem viselkedesben is elternek. Aki szeretne, akar
a Star Wars Birodalom vs. Lazadok tortenetet is
lejatszhatja ujbol, kicsit maskeppen :). Egyebkent a jatek
nagyon jol piszkalhato, minden beallitas szoveges fajlokban
van eltarolva - latszik, hogy a keszitok is szeretnek, hogy
a jatekosok is segitsenek jobba tenni a programot.
- Egesz alacsony gepigeny es a merete sem nagy (nehanyszor
10MB). Olvastam olyanrol, aki meg PI-en nyomul vele. Pedig
a grafika nem csunya, igaz, sehol sem csillog-villog, de
nekem ez sose hianyzott.
- A fejlesztok folyamatosan javitjak az esetlegesen
felmerulo bugokat - a verzioszam valahol 1.60 folott van
mar. Emiatt mar csak igen specialis esetekben lehet
belefutni valami hibaba, es ha tenyleg szamottevo a dolog,
hamar lesz ra megoldas.
Hirtelen ezek jutottak eszembe a jatekkal kapcsolatban.
Eddig nagyon vartam a Master of Orion 3. reszet, de most az
se erdekelne, ha valami oknal fogva csuszna meg 5-6
honapot. Vagy akar egy evet...
SzabFer
|
+ - | GBA jatekok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Segitseg! Eddig az Emu-Zone-rol toltogettem GBA ROM-okat. Ott mindig kint
voltak a legfrissebbek. De mostanra nem tudok bejutni. Pontosabban mintha
megszunt volna a GBA szekcio :o( Ha tud valaki mas helyet, ahol a megjelent
GBA ROM-ok fent vannak, akkor kuldje el a cimet! (A 397-esig (Virtual
Kasparov - USA) megvan minden, az azota megjelentek erdekelnenek igazan :o)
Killjoy
|
|