1. |
Nogradi, 2. resz (mind) |
45 sor |
(cikkei) |
2. |
Nogradi, 1. resz (mind) |
49 sor |
(cikkei) |
3. |
Macera zold kartya miatt (mind) |
61 sor |
(cikkei) |
4. |
Elado BMW (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
5. |
Gonoszkodom, tehat vagyok (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: Elnezest mindenkitol: javitok!!! (#1497) (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
7. |
Uj auto- reszletre? (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
8. |
Re:Nogradi esete.. (mind) |
41 sor |
(cikkei) |
9. |
Udvozletem az F-1 Arrows volanja mogul (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
10. |
20% kamatmentesen (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Nogradi, 2. resz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
- Folytatas -
A korhazban vettek fel a jegyzokonyvet, ahol a kozeg meg
akart engem gyozni, hogy csak egyik iranybol van negyvenes
korlatozas ... Es megnyugtatott, hogy allo kocsisort siman
lehet elozni. Megkerdeztem, hogy ezt a hulyeseget hol
olvasta, mert tudtommal az elozes egyik kitetele, hogy be
tudd fejezni ... Na, ezt egy allo autosornal eleg
korulmenyes. A nagy sebessegre meg azt mondta, hogy majd
varjuk csak meg hivatalos jegyzokonyvet. Ami meg is jott
par nap mulva es tomoren a kovetkezo allt benne :
Felesegem tiltott helyen akart atkelni ezert elutottek, az
autoban 100e forint kart okozott. Na, bedurrant az agyunk,
elovettuk osszes kapcsolatunkat, tobbek kozott egy
forendoret. Kiderultek a turpissagok, azaz a helyszini
szemle a feknyomokkal egy az egyben bekerult az elintezett
aktak koze a sullyesztobe, innen kellett eloszedni. A
helyszinelo motorosokat megrovasban reszesitettek, mert
nem szabalyszeruen jartak el. Elrendelte a helyszin ujboli
felvetelet, ami meg is tortent. Tanacsolta, hogy keressunk
egy jo ugyvedet is. Kozben megnyugtatott, hogy a rendori
apparatus jelentos resze ismerosok ugyeinek a sikalasaval
foglalkozik munkaidejeben, tenni nem nagyon tudnak
ellene ...
Ugyvedunk azt a strategiat valasztotta, hogy a Polos novel
ne akaszkodjunk ossze, semmi ertelme polgari perre menni,
azon csak bukhatunk, fejjuk meg a biztositojat, ahogy csak
tudjuk, pereljunk. Ugyanis a biztosito csak valami
nevetseges osszeget ajanlott fel. 3 even keresztul
targyalasok, vizsgalatok, tanuk meghallgatasa, de megerte,
mar ami az anyagiakat illeti. A balesetert persze nem
karpotol, foleg a nejemet nem. Utolag tudtuk meg, hogy a
csajt felmentettek, mivel nala is beindult a gepezet, se
penzbirsag, se jogositvany-bevonas ... Lattam az
iteletet, "buncselekmeny hianyaban felmentve, nem zebran
tortent az eset stb." ... Igaz, csak tobb, mint 100% -os
gyorshajtas volt, meg szabalytalan elozesbol fakado
baleset okozasa. Azt a strategiat valasztotta, amit mi :
az ellenfelet beken hagyni, sajat magamnak mindent
elintezni barmi aron.
Ez itt kerem Magyarorszag, magyar torvenyek, korrupcio,
2002.
Bocs, ha hoszura sikeredett, de en a Nogradin mar csak
legyinteni tudok. Tudom, ez nem vigasztalja az aldozatok
hozzatartozoit ...
|
+ - | Nogradi, 1. resz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Sajnos az a helyzet, hogy ez az egesz Nogradi-ugy csak a
jeghegy csucsa ... A figyelem kozeppontjaba kerult, mert
egy miniszteri auto okozta a balesetet. De mennyi olyan
eset van, amelyrol nem is tudunk es hasonlokeppen
latvanyos felmentesek tortennek !
Bizonyara emlekeztek meg, nehany eve tortent, hogy a
fullgazdag helyi csalad sarja csontreszegen szaguldozott
Izsak belteruleten egy Mercivel. Letarolt egy Trabantot,
idos hazaspar a helyszinen meghalt. A dolog csak azert
vert fel nagy port, mert a sractol vett verminta valahogy
eltunt a korhazban. Lenyeg, hogy nem is lett bizonyitek az
alkoholfogyasztasra, a srac kapott valami jelkepes
felfuggesztettet es annyi. Pedig ott is meghalt ket ember,
csak nem eppen az aktualis hatalom emberet kellett
pellengerre allitani.
Dehogy ne menjek messzire, alljon itt a sajat esetem
(esetunk). Megirtam mar par eve a listara a tortenteket,
azota eltelt harom ev, nemreg hoztak iteletet az ugyben.
Tortent ugyanis 3 evvel ezelott, hogy nejem munkaba
indult, at akart kelni az uttesten, ahol balrol allt a
forgalom, jobbrol nem jott semmi. Hozza kell tenni, hogy
zebra nincs, viszont van jarda, ami a hazunktol indul es
az uttest tuloldalan folytatodik es a villamosmegalloig
vezet. (Ez fontos momentum.)Tehat indokolt az atkeles az
uton. Ez egyebkent egy lakotelepi ut, 40 -es
korlatozassal. Lenyeg, hogy lelepett az uttestrol, a
balrol allo autos pedig atengedte. Benezett balra, elozi -
e valaki az allo sort (szokas), jobbra is, hogy jonnek -e
majd elindult. Beert a felezoig, ahol mar ott volt nagy
sebesseggel egy Polo elozve az allokat, ami elsodorta. A
seruleseket nem reszletezem, lenyeg, hogy egy evig volt
betegallomanyban, ket honap fekvogipsz stb. Plusz egy
kisgyerek, akivel igy minden gond a nyakamba szakadt. Mar
a helyszinen kezdodtek a problemak, ugyanis tobb szemtanu
elmondta nekem, hogy hallottak a Polot vezeto not rogton
megallas utan telefonalni, "hogy Belukam van egy kis
gondom, segitened kene". A motoros rendorok, akik kijottek
eloszor, mar gyanusak voltak, lecsesztek a foldon fekvo
felesegemet, hogy miert nem megy arrebb (nyilt toressel),
akadalyozza a forgalmat es kulonben is, miert nem a zebrat
hasznalja, ami arrebb van 200 meterrel. A helyszinen
lincshangulat alakult ki, ugyanis nem ez volt az elso
baleset hasonlo okokbol ... Ezt persze tetozte a rendori
hozzaallas. Persze helyszineltek, fenykepeztek stb.
Megmertek a feknyomot is, a helyszinelo 80-90 korulire
saccolta a sebesseget ...
- folyt kov. -
|
+ - | Macera zold kartya miatt (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia HA!
Nem irok fontos dolgokrol, ezert akinek rendben a forgalmija,
annak nyugodtan PgDwn.
Akinek viszont vmilyen okbol a forgalmi engedelyeben nincs kitoltve a Kornyezet
vedelmi osztaly rubrika, esetleg ugy jar, hogy nem allitanak ki szamara zoldkar
tyat. En pentek delutan kerultem ilyen helyzetbe, aznap jart le a ZK, egy friss
Kozlek. Felugy. rendeletre hivatkozassal visszadtak az autot. Emiatt ma reggel
a Mozaik utcaban kezdtem, az ottani telep, illetve a munkatarsaik egy jelentos
resze igencsak megerdemelne vmi komolyabb felulvizsgalatot (vagy 5 ev szigorit
ott kobanyai robotot). A multkoriban egy kedves listatars mar ecsetelte az otta
ni ugyintezest, ezert ebbe most nem mennek bele (csak egy kicsit:
Bejutni csak a diszpecseren keresztul lehet(ne), de az elmegy 30 percre egy ugy
fellel, majd visszafele jovet leall beszelgetni az ott lebzselo nemtudomkikkel
(ez a tipikus rosszarcu bennfentes,
sorhasu, aranylancos mobilozo fajta nepseg), illetve hogy
az egyik irodaban azert kell varnunk, mert a holgy nem szol,
hogy ugyan jaruljunk mar a penztahoz befizetni 1075 HUF-ot,
mert o aztan nem szolitja oda az ugyfeleket, mivel "a multkor
sem valaszolt valaki", ezert inkabb tovabbkuldi a papirokat a befizetesi csekk
nelkul, tudvan azt, hogy anelkul azzal nem foglalkoznak...
Teny, volt olyan srac, aki megallas nelkul iktatott es gepelt,
de olyan kis kollegina is, aki 30-40 perc alatt (folyamatos ugyfeltomeg mellett
) Magnum-evesen, mobilozason es fel-ala setalason kivul mast nem csinalt. Vele
az egyik kollega ugy "evodott", hogy poenbol kikapcsolta a csaj szamitogepet...
(No, nem mintha az dolgozott volna rajta, de ez azert sokat elmond.) 1szoval, i
szonyu lassu, vegtelenul pokhendi szakik es
Icukak, tovabbra is gondolkodom vmi jelzesen illetekesek fele
(de kik ok?).
Szaki vegul kiallitja a papirt, rohanas az okmanyirodaba, ahol
a "Forgalmi engedely ugyintezese" gomb megnyomasara a cetli
az "Elnezest, a mai napon mar tobb ugyfelet nem all modunkban fogadni" szovegge
l koszont. Nem adom fel, nagy nehezen bejutok az irodavezetohoz, elmondom a pro
blemam, a holgy atveszi a
papirokat, majd a kave-automatara mutat es megker, hogy kezdjek el capuccino-zn
i (az uj hejesirasi szabalyok szerint:
"kapuccsinozni"). Elkezdek. 10 perc mulva feltunik, hoz egy csekket 1500-rol, b
efizetem, leadom, hamarosan kesz is a
forgalmi (vegul nem adtak ujat, mint eloszor mondta, csak beleirtak az adatokat
), 12-kor mar a Citrom-nal vagyok, 30
perc mulva kesz a zoldkartya.
Ha ugy nezem, viszonylag olcson megusztam (2500 HUF, egy
delelott, nemi telefon es gazolaj-ktg), hogy annak idejen hianyosan toltottek k
i a forgalmit (anno meg a rendorseg
csinalta). Mint megerdeklodtem, masok is jartak hasonloan,
ezert akinek szinten nincs bejegyezve a Korny.ved. osztaly,
szamitson hasonlo ugyintezesi elmenyekre, amirol meg a
a szombat esti rendorok is azt mondtak (nana', hogy ilyenkor
kifogok egy ellenorzest...), hogy eltekintenek a reszletesen
ismertetett, a lejart ZK eseteben alkalmazando szankcionalast,
hogy "lesz meg maganak ezzel annyi baja, hogy eltekintunk az intezkedestol". (S
zerencse kivetelesen volt annyi eszem,
hogy a Citrom-tol elhoztam a munkalapot, amire elozetesen rairattam az elutasit
asom okat.)
Piece:
nme1
>>Know your enemy<<
|
+ - | Elado BMW (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Olcsó gázüzemmel eladó E21-es, 316-os, 4 lámpás 1980-ban gyártott BMW. Szép, me
tál kék színű, koránál jobb állapotban van, jó gumikon, elektromos ablakka
l, elektromos tükrökkel, központizárral, riasztóval,
rádiósmagnóval. Irány ár 180000 Ft 06309846333
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: gate.westel900.hu)
|
+ - | Gonoszkodom, tehat vagyok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Teljesen normalis. A zart hutorendszerben tul lehet
> melegiteni a vizet,
> ilyenkor csak nyomas ala kerul. Vannak dieselek (teherauto!),
> amiben 115 fok
> az uzemi homerseklet. A motor ezt jobban szereti (hatasfok),
> csak a VIZ
> forraspontja szab gatat. A leghuteses Porschek motorja kb 300
> fokos, az olaj
> meg 130-150 fokos benne...
Gondolom, erre Joe majd jol megirja, hogy ugyanmar, leghutes! A Citrom
mar i. e. 3500-ban vizzel hutotte a faraok szekeret.
M.
|
+ - | Re: Elnezest mindenkitol: javitok!!! (#1497) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Ugyanis nem vagyok benne 1000%-ig biztos, hogy a hokapcsolo, vagy a
> termosztat tobbfele az Astraban. De mar ugyhiszem, hogy a hokapcsolo.
Lehet, hogy megis a termosztat. Mikor a Kadettba vettem, megkerdeztek,
telit, nyarit vagy normalisat kerek.
Ed
|
+ - | Uj auto- reszletre? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szevasztok !
Ma olvastam az ujsagban:
> Ha kifizeti autoja 80%-at,a fennmarado 20%-ot egy ev
> mulva egyosszegben KAMATMENTESEN fizetheti vissza.
Namarmost:
1. Kapok egy evre cc. hatszazezer Ft kamatmentes
kolcsont.
2. Ha ezt az osszeget a banktol kerem, az belekerul
kb szazezer forintomba.(Kamat meg a sallangok)
Mondja meg mar valaki, hol van itt a kutya
elasva?
Az elmarado kamat esetleg mar eleve benne van az
arban?
Abban az esetben,ha egyben fizetnem ki, akkor a fel nem
vett hitel kamatait is kifizetem?
--
Udv.:
Janos
ekezet maganban igen
mailto: <140 Kb
http://w3.enternet.hu/mjanos
|
+ - | Re:Nogradi esete.. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szevasztok !
> Major Frigyes
> Autoalkatresz - felszereles
>..
> Boglar es Fonyodliget kozott az ut nyilegyenes es sudar jegenyefak
Most nezem az Mtv1-en a Bunugyi musort.
Ez ugy kapcsan bejatszott animacios filmen _nem_
nyilegyenes ut lathato, hanem egy belathatatlan
kanyar!
> szegelyezik az utat. Ordacsehi leagazas kb. a ket telepules kozotti
> utszakaszon helyezkedik el. Keresztezodes elott es utan ugy 300 m nyi
> zarovonal, mig a keresztezodesben a zarovonal megtorve atmenetet kepez
> szaggatottba,
Tisztan latszik ezen a filmen, hogy a kanyar teljes
iven _zarovonal_ van!
> hogy a jarmuvek be tudjanak fordulni Ordacsehi fele.
Ez alapjan balra nagy ivben tenyleg szabalytalan a
befordulas.
Kovetkeztetesek:
1. Nem ugyanarrol a leagazasrol beszeltek.
2. Azota atepeitettek, atfestettek az utat.
3. Valamilyen furmanyos modon rossz terkepet,rajzot
kapott az Igazsagoszto Testulet.
4. Az igazsag _"odaat" van._
--
Udv.:
Janos
ekezet maganban igen
mailto: <140 Kb
http://w3.enternet.hu/mjanos
|
+ - | Udvozletem az F-1 Arrows volanja mogul (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
A vasarnapot a Michelin meghivasara a Hungaroringen toltottem, a "Driving
Experience" program resztvevojekent. Ma-holnap be fogom szkennelni a
kepe(ke)t, talan meg lesz a digitkameras felvetel is. Akkorra irok egy
kicsit reszletesebb beszamolot is, ha erdekli a tisztelt nagyerdemut.
Erdekli?
Most csak annyi, hogy meg mindig duborog az adrenalin a fulemben, amint
11000 korulire tornaszom fel a 3-as kanyar utan a Forma-1-es Arrows 3
literes blokkjat, bagatell 650 LE-vel (elesre allitott auto, PONTOSAN ezzel
lett Damon Hill a Hugaroringen masodik.). A Kispolszki a cockpithez kepest
tancterem (bar 1,85 cm vagyok), a tuzallo ruha es sisak es a vasarnap
delutani 34 fok embertelen.
szoval lesz kep, es lesz kis szoveg is.
udv,
djtiszy
** F1 driver ** :-))
|
+ - | 20% kamatmentesen (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Janos irta:
>>>
> Ha kifizeti autoja 80%-at,a fennmarado 20%-ot egy ev
> mulva egyosszegben KAMATMENTESEN fizetheti vissza.
Mondja meg mar valaki, hol van itt a kutya elasva?
Az elmarado kamat esetleg mar eleve benne van az
arban?
Abban az esetben,ha egyben fizetnem ki, akkor a fel nem
vett hitel kamatait is kifizetem?
A kamatot a kereskedo fizeti, vagy az importor. Ennyi. Nem egy nagy biznisz,
de bele lehet ugrani.
tiszy
|
|