1. |
re: olajok (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
2. |
hibakod kiolvasas (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
3. |
re: Javitas (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
4. |
kodkiolvaso gep frissitese (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
5. |
re: utvonal (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
6. |
re: utvonal (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: utvonal (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: utvonal (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
9. |
Gyarilag torott Fiesta (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
10. |
re: Rugalmassag 80-120 kmh (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
11. |
re: Suzi + Lada Niva vagy mi a szosz (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
12. |
re: Alacsony motor homerseklet (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
13. |
re: Punto (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
14. |
Re: rover sebvaltotud (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
15. |
Re: Haliho! (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
16. |
Re: Miert ne jarjunk szervizbe, mit el tul az elktronik (mind) |
61 sor |
(cikkei) |
|
+ - | re: olajok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> A tobbivel egyetertek, a legtobb autoba tok folosleges a szintetikus
> szuper-hiper olaj. Az en Toyota Camry-m mindig 5W-30-as asvanyi olajat
> kapott, az atlagos markas fajtabol (altalaban az eppen legolcsobb markas
> olajat vettem meg bele). Kb. 8-10-ezer km-enkent csereltem olajat.
> Jelenleg 245-ezer km-nel tart az auto, olajfogyas ket csere kozott kb. fel
> liter, es eddig az egyetlen motorral kapcsolatos javitas az egyik
> gyujtotrafo csereje volt. Egy honapja ellenoriztem a szelephezagot, meg
> mindegyik boven a tureshataron belul volt (eddig meg soha nem voltak
> allitva). Na, nemetek, ezt ubereljetek!
baratnom 94-es mondeoja 206Ekm-nel tart es 1 deci olajat se eszik,
15km-enkent csereli. 5W30-as fullszint olajat kap mindig, hisz ez a
gyari eloiras es a csaj nem tekinti magat okosabbnak a gyari
mernokoknel.
egyszer ranezett 1 szerelo az olajra:
- ez ugye most lett cserelve?
- vegulis ja, 10Ekm-el ezelott
- ???
- gazos:)
udv
|
+ - | hibakod kiolvasas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
erdekes modon ahany Ford szervizben voltam eddig (4:) mindenhol
kiolvastak a hibakodokat par ezerert es meg is mondtak nekem.
volt, ahol ingyen:)
udv
|
+ - | re: Javitas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Teeby:
> A megoldas nagyon egyszeru es mukodik. Munkalap. Ha az megrendelo
> alairta elfogadja a felteteleket. Bele kell foglalni, hogy csak es
> csakis akkor kozlik az eredmenyt a tulajjal, ha elvallalja adott
> esetben a javitast is.
> Akinek ez nonszensz annak javaslom ereszkedjen le a foldre, es
> nezzen korul. Foleg azoknal az embereknel, akik sajat maguk visznek
> egy javitouzemet, sajat zsebbol.
lehet h a te csotany vilagodban ez igy van, szerencsere vannak
ertelemesebb szervizek is ...
> De nagyon nem eri meg 2.000 HUF-ert meregetni, meg hibat
> megallapitani. Ugyanis ennyi penzt elkerhet barmely mas munkaert,
> amihez ilyen jellegu eszkozhasznalat sem szuksegeltetik.
oregem, ilyen alapon motorolajcseren kivul ne is vallalj mast, hisz
ahoz kell 1 kulcs meg 1 lavor aztan csokolom. kulcsot veszel
szazasert, lavort elveszed a nagymamatol, olajat be a dunaba - tuti
biznic mi? csak nehogy vmi eszkozt hasznalni kelljen ...
|
+ - | kodkiolvaso gep frissitese (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Konkret pelda: a legujabb Ro:no' diagnosztikai gep (profi [asszem]
> Compaq laptop, speci csomagolasban, szoftverekkel, kabelekkel,
> miegymassal) egymillio plusz Afa. Ehhez hozzajon a frissites
> elofizetese, ami partizezer Ft havonta. Egy ilyen gepet a
> szamtechnika fejlodese miatt kabe 2-3 evente kell venni. En kulon
> kodkiolvasorol nem tudok, de mivel nem vagyok hatlapfeju szervizes
> :-) , ettol meg lehet.
miert kell 1 ilyen gepet 2-3 evente ujra megvenni? ha van pl benne 1
100mhz-es proci, ami 98-ban ki tudta olvasni a kodokat, akkor 2003-ban
miert nem kepes ra? max azert, mert az autogyarto akkora kocsog (ize,
uzletet csinal:), hogy teljesen mas interface-t ad a kocsijahoz. itt
gondolok olyanokra, hogy pl 92-ben soros port boven megfelelt, utana
mar _csak_ usb-s kabel volt jo (laptop eseteben ez csere, ha az elozo
nem tudta), aztan biszbaszrezonator is kell a kiolvasoba stb.
de ezeket nem a szamitastechnika fejlodese miatt kell cserelni, hanem
a gyarto a ludas. ha 1 kocsihoz eleg a soros port is, akkor felesleges
megvenni 1,5M-ert a legujabb dell masinat ...
udv
|
+ - | re: utvonal (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Szerintetek hogy lehet a legegyszerubben eljutni Paksrol
> Esztergomba?
>Pisti
---------
Dunan !! Hajoval. ( folyasirannyal szemben!!! )
Udv, Triznyak
|
+ - | re: utvonal (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Csa!
El sem hiszem ! :(
Meg a terkepet sem kell elovenni ........ vonattal ..... :O)))
BuszosJani
18-fos buszrendeles
Tel/Fax:06-29-410-263
Mobil:06-309-775-609
Külfold-belfold
|
+ - | Re: utvonal (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Sat, 6 Sep 2003 00:59:39 +0000 (UTC), >
wrote:
>
> Sziasztok
>
> Szerintetek hogy lehet a legegyszerubben eljutni Paksrol
> Esztergomba?
>
Uszva
|
+ - | Re: utvonal (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A AUTO 1937-ban irta :
>Sziasztok
>
> Szerintetek hogy lehet a legegyszerubben eljutni Paksrol
> Esztergomba?
Hajoval a Dunan...
Sanyi
____________________________________________________________________
Miert fizetsz az internetert? Korlatlan, ingyenes internet hozzaferes a FreeSta
rttol.
Probald ki most! http://www.freestart.hu
|
+ - | Gyarilag torott Fiesta (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
nagyon sajnalom, ami CLajossal tortent, meg a gyarilag torott Fiestajaval.
Tenyleg nem abszurd vastagsagmerot vinni, foleg azert, mert a serulesek
80%-a (es igy a javitasoke) nem a kereskedonel tortenik, ott mar relative
keveset mozog az auto. Hanem szallitas kozben, Lagermax/Hodlmayer es
tarsainal. Ok is vegeztetik a karosszeriamunkat.
CLajos,
ha Fordot akartok tovabbra is, keress meg maganban, segitek.
udv, djtiszy
|
+ - | re: Rugalmassag 80-120 kmh (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Tamas irta:
> Erdekes latni, hogy milyen jol teljesitenek a dizelek! Mondjuk azert
>hozzatartozik, hogy a dizelek turbosak, a benzinesek pedg szivo motorok
>voltak.
Ezen en is elgondolkoztam, de aztan arra jutottam, hogy dizelbol szivot,
benzinesbol meg turbosat gyakorlatilag nem lehet kapni (vagy alig), tehat a
polgari autokhoz nyugodtan osszehasonlithato.
>Mitsubuishi 3000 GT VR4, 3000 ccm turbo:
> 80 - 120
> 3.66 masodikban
> 8 negyedikben.
>
> 180 - 220
> 7 negyedikben
boduletes szamok... asszem megvedte a benzines mundert :-))
djtiszy
|
+ - | re: Suzi + Lada Niva vagy mi a szosz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Gabor irta:
> Most lesz egy olyan Subaru ami u.a. mint az Ignis, 4WD-vel. Meg leszt
Suzi
> Ignis 4WD.
Ez eddig is igy volt, Swift Winter neven futott a 4 kerekes darab. A Genfi
autoszalonon mindig megneztem kozelrol a Justy-t (A Swiftet sosem mertek
kiallitani Suzukiek - hehehe), es buszken olvastam, hogy Salgotarjani
sikuveggyar, meg medinhango:ri meg egyebek.
Az Ignis Holdenkent 4kerekes volt eddig is Ausztraliaban, es az elodje is
olyan (is) volt.
Ami a marketing oldalt illeti, mar engem is elszomorit: a Totalcar most
irta, ohgy gyartjak ezerrel a Chevy Nivat (egesz jol nez ki). ES MEG NEM
TUDJAK MILYEN MARKANEV ALATT HOZZAK FORGALOMBA Europaban. !!!!
Mi meg mennyit almodtunk-veszekedtunk gyerekkorunkban automarkakrol. Haat,
vegeredmenyben MINDEN MINDEGY. Egyebkent a Niva valszeg Daewoo lesz, ott
IMHO nem tunik fel a szarabb orosz minoseg. :-)
djtiszy
|
+ - | re: Alacsony motor homerseklet (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
NGabor:
> Valami otlet, hogy mi okozhatja a nemfelmelegedest?
Nekem egyertelmunek tunik: termosztat nyit, de nem zar. Ez persze nem
merheto allo autoval a muhelyben.
udv, djtiszy
|
+ - | re: Punto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia!
Hat en ebbolnemvonnek le messzemeno kovetkezteteseket.
A Golfot is veszik meg az Opel Astrat...
Szerintem csak azert rendeltek ennyien, mert azt hittek ez valami uj Polo...
Udv,
Gabor
|
+ - | Re: rover sebvaltotud (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> az alábbiakat írta a következo
üzenetben news:...
>
> >rover sebvaltotud
> >Gondolom ugysem tud senki tippet adni, hogy mely bontoban lehet
> >Rover600-ashoz
> >cucc.
> >Koszi.
>
> Elsore semmi mas nem jutott eszembe, csak a klasszikus " meg roka a
> funyirodat" vicc.
> Aztan megis: AUTO bontoban nezd meg!
>
s e g g f e j
|
+ - | Re: Haliho! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
helló. a helyszínt fényképezd le. utána a helyi közút kezelöhőz írj egy
formailag helyesen megírt kártérítési igényt.. tüntesd fel pontosan hogy hol
történt az eset,mert ez alapjján kimennek megnézni, és ha úgy látják hogy
jogos a követelésed, akkor megkapod a kártérítést.
> az alábbiakat írta a következő hírüzenetben:
...
> Sikerult belemennem egy katyuba: felni elhajlasa, disztarcsa torese
(6900Ft a m
> arkakereskedonel), plusz ki tudja mi meg. Mi a teendom? Kozutkezelot kell
megke
> resnem? (van fenykep a godorrol es a "kerek a katyuban" cimu kep is
elkeszult)
> Mire szamithatok toluk?
> Termeszetesen futomuveshez/gumishoz is megyek, de tudni szeretnem elobb,
hogy h
> ogyan jarjak el ugy, hogy az ut karbantartoja fizessen. Ja, es az eset egy
falu
> tol 100 meterre tortent, semmilyen sebessegkorlatozo es/vagy katyus uttest
tabl
> a nem volt...
>
> Koszi a segitsegeteket elore is!
>
> Attila
>
> (webes bekuldes, a bekuldo gepe: dial048101.vnet.hu)
>
|
+ - | Re: Miert ne jarjunk szervizbe, mit el tul az elktronik (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
egyet értek. nálam pl egy jó öreg lada2107-est tettek úgymond
"eladhatatlan" roncs álllapotúvá. karosszéria elem cserénél pl amint
megvolt, visszakaptam az autót, azt láttam hogy a csavarok kiestek a
helyükből, a riasztó nem ment, és az olvasó lámpát is leszedték"elvágták a
vezetékét" és nem tették vissza, az ablak emelő rúdjáról a kis gomb le volt
törve.
és ez került 230000 forintomba javítás címszó alatt. most azt mondod, hogy
mit matattak belül karosszéria cserénél. hát az hogy a padlólemezeket is ki
kellett cseréltetnem. :(
u.i.: ja és még annyit hogy az anyós ülést sem lehetett hátratolni javítás
után. :(
"Hajdu Csaba" > az alábbiakat írta a
következő hírüzenetben: ...
> > A megoldas nagyon egyszeru es mukodik. Munkalap. Ha az
> > megrendelo alairta elfogadja a felteteleket. Bele kell foglalni,
> > hogy csak es csakis akkor kozlik az eredmenyt a tulajjal, ha
> > elvallalja adott esetben a javitast is. A vizsgalati dijat pedig
>
> Kivalo otlet! Kozlom, hogy a javitas felmillio forint, ha keri,
> megmondom, mit kell csinalni, ha nem, akkor csak fizesse ki a
> dijat. Erre en muszer nelkul is nyitnek szervizt! Mindenkivel
> kozlom a felmilliot, beszedem a ketezret. Ha pedig veletlenul keri
> a javitast, akkor azt megcsinaltatom egy markaszervizben...
>
> > Mert az a termelest folytato szemelyt elvonta mas termelo
> > tevekenysegtol.
>
> De gyonyoru mondat, dorgo taps fogadta volna 20 eve egy
> partkongresszuson... Es azt miert nem lehet, hogy a dolgozo a
> draga muszerrel is termel, csak eppen azert, mert a muszer draga,
> 2000 forintot szamol 5 percnyi munkaert is? De amugy is kivalo a
> logika: csak diagnozist nem vegzunk, mert draga a muszer, ellenben
> a csak csavarkulccsal elvegezheto munkaert is a magas
> rezsioradijat szamoljuk fel, mert dragak a muszerek...
>
> Ugyhogy reszemrol szerviz csak vegszukseg eseten...
>
> > Ha kiderul idoben, akkor a kontar munkajukat szakemberrel
> > szeretnek kijavittatni fillerekert. (gusztustalan viselkedes)
>
> Es azt nem tudod elkepzelni, hogy valaki felmeri, hogy valamit meg
> tud-e csinalni, es ennek alapjan dont, hogy szervizbe megy-e? A
> fillerekert kitetel pedig nevetseges.
>
> > A vezerlo egysegben levo processzor valoszinuleg nem 12 voltrol
> > megy, hanem 5 vagy meg alacsonyabb feszultsegrol, tehat
> > altalaban a logikai ki/bemenetek is alacsony feszultseguek. Egy
> > ilyen ki/bemenetre rakotve a 12 voltot szepen haza lehet vagni
> > az elektronikat. A kimenetek a foldre kotest altalaban tulelik,
> > de ezt sem szokta garantalni a gyarto.
>
> Azt hiszem, egyszer Marky meselt itt arrol, hogy mit kell az
> elektronikaknak kibirni... Az, hogy a processzor kozvetlenul mit
> bir, nem jelenti azt, hogy a teljes egyseg kulvilag fele meno
> csatlakozoi nem birnak tobbet. Pont azert, mert a kulvilagban
> mennek a kabelek, azokkal sokminden tortenhet, vagy kozvetlenul,
> vagy a rajtuk logo szenzorok jovoltabol. Eleg kinos lenne, ha egy
> tetszoleges kivezetesek kozotti rovidzar az egyseg tonkremenetelet
> okozna.
>
|
|